[Przeglądarka] Sumowanie przybywającego wsparcia

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
264
Posuło się.
YIAQr82.png
QVMecE8.png
UCAGzfb.png

Obstawiam, że to zmiana widgetu z jednstkami, jaką niedawno wprowadziło inno. Błąd występuje w "screen=overview", ale nie w "screen=info_village".

Kod:
unit_undefined.png:1 GET https://dspl.innogamescdn.com/asset/91331915/graphic/unit/unit_undefined.png 404
Image (async)      
(anonymous)            @    game.js:10
access                @    game.js:9
html                @    game.js:10
update_units_table    @    userscript.html?id=f…b1-dab3b8e4b316:145
refresh_gui            @    userscript.html?id=f…b1-dab3b8e4b316:106
eval                @    userscript.html?id=f…b1-dab3b8e4b316:622
eval                @    userscript.html?id=f…b1-dab3b8e4b316:625
(anonymous)            @    VM485:3
eval                @    userscript.html?id=f…bab1-dab3b8e4b316:2
eval                @    userscript.html?id=f…bab1-dab3b8e4b316:3
eval                @    userscript.html?id=f…b1-dab3b8e4b316:629
eval                @    userscript.html?id=f…b1-dab3b8e4b316:631
(anonymous)            @    VM485:3
b                    @    VM485:2
E_u                    @    VM485:3
y                    @    VM487:66
la                    @    VM487:64
create                @    VM487:76
e                    @    VM487:16
setTimeout (async)      
(anonymous)            @    VM485:3
e.<computed>        @    VM485:8
eval                @    VM487:16
runListeners        @    VM487:16
eval                @    VM487:77
V                    @    VM485:10
e                    @    content.js:6
send                @    content.js:8
(anonymous)            @    content.js:27
processQueue        @    content.js:3
a                    @    content.js:10
 
Ostatnia edycja:

Makak Pałer

Miecznik
Wynik reakcji
307
Cześć

Poprawiłem dwa błędy w skrypcie (ten błąd z kolumną "NaN" oraz inny błąd przez który ilość rycerzy w wiosce nie była poprawnie wyświetlana)
Wielkie dzięki @PabloCanaletto za pomoc

Wyślę do supportu zgłoszenie o podmianę pliku w skryptotece

Pozdrawiam
Makak
 

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
264
Znowu błąd xD

Skrypt nie podlicza pikinierów w wiosce.
HXUNFhh.png
W9iJFht.png

Błąd dotyczy tylko screen=overview, ale nie screen=info_village.

Problem leży tutaj:
Kod:
    function troops_in_village_overview() {
        var troops = {};

        $('#show_units').find('table tr:visible:not(:first-child, :last-child)').each(function() {
            troops[$(this).find('a').attr('data-unit')] = parseInt($(this).find('strong').text());
        });

        return troops;
    }
Selector
Kod:
'table tr:visible:not(:first-child, :last-child)'
pomija <tr> pikinierów, gdyż jest :first-childem <tbody>.
23Nrhsg.png
Proponuję uprościć i łapać po klasie .all_unit.
 
Ostatnia edycja:

Makak Pałer

Miecznik
Wynik reakcji
307
Cześć

Dziękujemy za zgłoszenie. Stivens to sprawdzi, wtedy wyślemy supportowi poprawioną wersję i wrzucimy ją na plemsy

Pozdrawiam
Makak
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
Ktos mi wyjasni jak to sie stalo, ze tam zawsze przychodzil plain string w formacie JSON a teraz nagle jest gotowy object? :O @Lukasz032

edit:
Konkretnie to tutaj sie nagle response automatycznie parsuje z JSONa do objectu
Kod:
$.get(
    '/game.php?village=' + current_village_id + t + '&screen=info_command&ajax=details&id=' + command_id + '&client_time=' + get_current_timestamp()
).done(function(data) {
    var command = convert_ajax_response(data);
    ...
}

edit2:
najwidoczniej plemiona zmienily header content-type na "application/json" (pierwotnie musialo to byc jakies text/html)
 
Ostatnia edycja:
Do góry