Ograniczenia dla Giełdy Premium

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser187549
  • Data rozpoczęcia

Ograniczenia kupna surowców na GP

  • Limit stały na dzień

    Głosy: 2 28,6%
  • Limit uzależniony od ilości wiosek i/lub punktów

    Głosy: 1 14,3%
  • Brak ograniczeń w kupnie surowców

    Głosy: 4 57,1%

  • W sumie głosujących
    7
  • Głosowanie zakończone .

DeletedUser187549

Guest
I tak czapki z głów dla Plemiona Teamu za wyłączenie transferu PP kupionych na GP, ale imo dalej jest tak, że światy z farmieniem (a wszystkie takie mają giełdę i wszystkie inne premium) są kwestią portfela. Tak naprawdę żeby wbić topkę w early-game (pierwszy miesiąc) to nie trzeba teraz mieć umiejętności, ani siedzieć 24/7 na koncie. Za 960 zł można kupić 25500 PP (i są tacy co tyle wydają), a dzięki temu można:
- kupić 750k każdego surowca na GP (koszt ok 12-15k PP) - wystarczy na wybudowanie pałacu, szlachcica, budynków wojskowych i offa;
- 500x przyspieszyć budowę (koszt 5k PP) - wystarczy wyrobić się w niewiele ponad tydzień z budową pałacu i pełnego offa;
- KP i MK na ponad rok (400 PP/mies, a zostało 5-8k) - w późniejszej fazie gość jest zautomatyzowany i po 2-3 tygodniach ma już kilku(nastu) grubych z pełnymi offami latających po sektorze pośród graczy 2k pkt, które albo lecą w pałac jak najszybciej i dopiero go kończą (kilkaset LK zrówna taką wioskę z ziemią), albo mają defa w połowie gotowego, który można zjechać 1 atakiem pełnej zagrody offa. Może się okazać że obok takiego gościa będzie mistrz Polski, który będzie w stanie bez PP szybko się rozwinąć, ale i tak nie będzie miał szans z dzieciakiem, któremu bogaci rodzice dadzą tysiaka by ograł cały świat nawet jeśli gra w plemiona pierwszy raz.

Dlatego proponuję wprowadzenie dziennego limitu na kupno surowców na GP (limit stały, cena surowca i tak rośnie z czasem, ale można też uzależnić od ilości wiosek/punktów). Rozumiem że szefostwo chce zarobić, ale jeśli damy limit nawet 50 PP na dzień (a to wciąż dość dużo), to dalej można budować się dużo szybciej, ale potrzeba będzie już aktywności, umiejętności i wprawy aby wykorzystać te korzyści z GP. Przynajmniej wtedy światy będą wygrywali ludzie, którzy od początku wykazywali umiejętność i doświadczenie, a nie ci, którzy zdobyli przewagę pieniędzmi, a potem do wygranej pociągnęło ich plemię lub inni podobni "bogacze". Na świecie 142 minął dokładnie tydzień, no i mamy już 2 wioski u niektórych i każdy praktycznie ma wioskę powyżej 5k (a to nie jest już pałac budowany po trupach, to są wioski z dość dużym zapleczem wojskowym i surowcowym).
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
Nikt normalny na swiatach z GP nie gra

Taki swiat jest wlasnie dla takich ludzi ktorzy wydadza 1000zl a inno zarobi
Raz nawet widzialem goscia z 2 wsiami w trakcie ochrony poczatkowej. Po prostu trzymaj sie z dala zamiast wymyslac
 

Lord Miksa

Szlachcic
Wynik reakcji
3.595
Ostatnio swiaty z pp prezentują lepszy poziom niż bez niej.

Szczerze swiat z pp jest ciekawszy, a tylko dlatego, że ludzie ktorzy graja na pp to zwykle noobki. Nie potrafią sensownie operować kontem.

Później to ile masz pp nie ma znaczenia, bo wygrywają umiejętności. A zwykle kozaki za pp pierwsze konczą gdy grunt staje się ciężki.

Albo nawet lepiej widziałem jak ppkowcy wydawali tysiące, a pozniej rzucało sie na niego 3-4 ogarnietych graczy i potem przepyszny ból dupy ppkowca ktory stracił tylko hajs.

Tak serio nie widziałem topkowicza za pp który potrafiłby wykorzystać swoje konto w 60 %, a co dopiero jakąś sensowną przewage robić.

Oczywiscie w początkowej fazie gry to strasznie wkurzające gdy ty bujasz sie z wioska 1kpkt a jakiś typ juz 5 wsi po 10k ma.
 

DeletedUser187549

Guest
To niech robią choć raz na jakiś czas świat z farmieniem bez premium... jak za starych czasów, gdzie każdy był równy ale czujnym trzeba było być zawsze, bo każdy mógł sfarmić w dowolnym momencie. A teraz to wszystkie światy bez premium są też bez farmy... wg mnie farmienie to wręcz kluczowa funkcja w tej grze (kto nie umie farmić barbarek i słabszych wiosek to już jego problem). Świat 100 był z tego co kojarzę ostatnim światem gdzie było takie ustawienie. Liczę że na świecie 150 będzie też taka ankieta jak była na 100, niech każdy się opowie jaki świat by mu odpowiadał najbardziej...
 

Akwarium

Miecznik
Wynik reakcji
82
Dlatego proponuję wprowadzenie dziennego limitu na kupno surowców na GP (limit stały, cena surowca i tak rośnie z czasem, ale można też uzależnić od ilości wiosek/punktów). Rozumiem że szefostwo chce zarobić, ale jeśli damy limit nawet 50 PP na dzień (a to wciąż dość dużo), to dalej można budować się dużo szybciej, ale potrzeba będzie już aktywności, umiejętności i wprawy aby wykorzystać te korzyści z GP. Przynajmniej wtedy światy będą wygrywali ludzie, którzy od początku wykazywali umiejętność i doświadczenie, a nie ci, którzy zdobyli przewagę pieniędzmi,

50pp to tak naprawdę nic (z 3h farmienia), ja sprzedając surke zarabiam na tym etapie po 50/100pp dziennie a rozwijam wioske i jestem top 500 xd takie ograniczenie nie ma sensu, a co do premkowiczów to jeszcze nie widziałem takiego który skończył w top 25 świat
 

Oski

Człowiek demolka
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
137
To niech robią choć raz na jakiś czas świat z farmieniem bez premium... jak za starych czasów, gdzie każdy był równy ale czujnym trzeba było być zawsze, bo każdy mógł sfarmić w dowolnym momencie. A teraz to wszystkie światy bez premium są też bez farmy... wg mnie farmienie to wręcz kluczowa funkcja w tej grze (kto nie umie farmić barbarek i słabszych wiosek to już jego problem). Świat 100 był z tego co kojarzę ostatnim światem gdzie było takie ustawienie. Liczę że na świecie 150 będzie też taka ankieta jak była na 100, niech każdy się opowie jaki świat by mu odpowiadał najbardziej...


Przecież dość systematycznie takie światy wychodzą, dodatkowo każdy nieparzysty świat jest bez funkcji premium:
świat 139 -ograniczone farmienie
świat 135 -bez ograniczeń farmy
 
Do góry