28 no tak
Świat 137
Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 80% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1,8
Prędkość jednostek: 0,6
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów: brak
Rycerz: brak
Łucznicy: brak
Technologia: 3 poziomy (max 15 w wiosce)
Kościół: tak
Wieża strażnicza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2000pkt, większe wioski będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: brak
Farmienie: brak (ataki nie przynoszą surowców!)
Chłopi: tak
Szlachta: paczki surowcowe
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 70, bez systemu poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jak odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata