[Pasek] Hermitowskie Notatki

Buck Boony

Miecznik
Wynik reakcji
179
Witam. Skrypt bardzo mi się spodobał, tylko jest w nim jedna wada. Otóż notatkując wioski wyświetla także stan wojska w mojej wiosce. Czy da się to jakoś wyłączyć? Bardzo irytujące, bo psuje zamysł notatki.
@Hermitowski
 

darmiarz

super darmiarz
Wynik reakcji
2.275
+1 dla pana wyżej, żyjemy w erze kretów i w sumie dobrze by było gdyby była możliwość pozbycia się tego ;)
 

Turgsmen

Miecznik
Wynik reakcji
6
Bry bry,
od wczoraj mam komunikat
Kod:
Error: Nie udało się załadować czasu rekrutowania jednostek

Error: Nie udało się załadować czasu rekrutowania jednostek
    at Object.init (https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieNotatki.js?_=1550918962137:42:27)
    at ExecuteScript.GetWorldInfo.then.worldInfo (https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieNotatki.js?_=1550918962137:711:26)

Kilka osób w plemieniu wspominało, że też ma ten problem.
 

DeletedUser

Guest
Światy o nietypowej konfiguracji nie są jeszcze dobrze wspierane. Typowe powinny działać, czyli komplet jednostek (z łucznikami), prędkość 1.6. Możesz sprawdzić czy na innych światach problem występuje?
 

Turgsmen

Miecznik
Wynik reakcji
6
W sumie czemu prędkość 1.6 jest "typowa"?

Czy na nietypowych światach skrypt będzie działał w najbliższym czasie?
 

DeletedUser

Guest
"W sumie czemu prędkość 1.6 jest "typowa"?'

Skrypt powstawał i był testowany na świecie z taką prędkością. W dodatku konfiguracja świata była bez milisekund z pełnymi jednostkami. Więc na innych światach może po prostu nie działać, bo było coś czego nie wziąłem pod uwagę. Przykładowo nagłówek "Pierwszy kościół 1 | SIM NaNK" na światach bez kompletu jednostek.

"Czy na nietypowych światach skrypt będzie działał w najbliższym czasie?"
Nie
 

incremonsta

Rycerz
Wynik reakcji
3.366
Dałoby radę usunąć spoiler w najnowszym raporcie? Z telefonu trochę marnuje się czasu by w każdej wiosce kliknąć spoiler by zobaczyć co tam właściwie było.
 

DeletedUser

Guest
TypeError: def[0].rows[0].cells[1].children[0] is undefined

get_context@https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieNotatki.js?_=1558780335888:254:33
init@https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieNotatki.js?_=1558780335888:175:29
ExecuteScript/<@https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieNotatki.js?_=1558780335888:720:29
 

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
264
Zauważyłem, że jak nie widać jednostek przeciwnika to skrypt opisuje wioskę jako "Pusta". To dość mylące.

Fajnie też by było, jakby skrypt zawsze wpisywał poziom muru w tytule spoilera, a nie tylko gdy był on burzony. I wieża/kościół też by się przydały.

Mam też taki jeden raport, który generuje jakiś błąd i nie chce się dodać w notatce. Cała formuła się tworzy: link do symulatora, ta ukryta na biało liczba, różowy piękny podpis itd. Tylko nie ma spoilera z raportem. Oczywiście to powoduje, że nie można dodawać też kolejnych raportów, bo skrypt ma problem z odczytaniem istniejącej notatki. Musiałem skasować notatkę ręcznie i teraz mogę inne rapki do wioski dodawać, ale ten pierwszy dalej się nie chce dodać.

A tak w ogóle to skrypt jest zajebisty i nic nie musisz robić. :D
 

DeletedUser

Guest
"Zauważyłem, że jak nie widać jednostek przeciwnika to skrypt opisuje wioskę jako "Pusta". To dość mylące."
w jakim sensie nie widzi?

"Fajnie też by było, jakby skrypt zawsze wpisywał poziom muru w tytule spoilera, a nie tylko gdy był on burzony. I wieża/kościół też by się przydały."
Kościół pojawia się informacjach o wiosce. Nie w informacjach o raporcie, Co do wieży, to nawet nie jest rozważane, bo jeszcze się nie grałem na świecie z tą modyfikacją.

"Mam też taki jeden raport, który generuje jakiś błąd i nie chce się dodać w notatce. Cała formuła się tworzy: link do symulatora, ta ukryta na biało liczba, różowy piękny podpis itd. Tylko nie ma spoilera z raportem. Oczywiście to powoduje, że nie można dodawać też kolejnych raportów, bo skrypt ma problem z odczytaniem istniejącej notatki. Musiałem skasować notatkę ręcznie i teraz mogę inne rapki do wioski dodawać, ale ten pierwszy dalej się nie chce dodać."
Jak masz ten raport, to prosiłbym o przesłanie mi go (pl137/pl141). Jak nie jest to możliwe to zapisanie strony jako html i podrzucenie mi jej jakoś. Ewentualnie jakieś screeny. Jak jest to stosunkowo stary raport, to nie pokazywanie go w notatkach wioski jest zachowaniem celowym.
 

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
264
"Żaden żołnierz nie wrócił żywy. Nie można ustalić żadnych informacji o wielkości wojsk przeciwnika." - coś takiego się czasem w raportach wyświetla zamiast jednostek rpzeciwnika, a Twój skrypt w tytule spoilera wpisuje wtedy "pusta".

Kościoła nie zaobserwowałem, bo nie grałem z kościołem jeszcze, ale wieża to podobny koncept i warto taką informację zamieścić u góry koło typu wioski :)

Co do murka, to bym go widział...
IBGMuFo.png

No nic, i tak jest zajebiście ;)

Link do ściągnięcia zapisanej strony raportu
Generuje on mi taką notatkę:
f0278cc8316bc.png
Kod:
DEFF | SIM [url=game.php?village=2865&screen=place&mode=sim&moral=100&luck=-25&belief_def=on&belief_att=on&simulate=1&def_wall=20&att_axe=6000&att_light=3000&att_ram=242&def_spear=3000&def_sword=3000&def_knight=1]6.00K[/url] | [color=#F5EDDA]699724113[/color]


<<<[b][size=20][color=#fa0fc0]HermitowskieNotatki <3<3<3[/color][/size][/b]>>>
A przy próbie dodania następnego raportu wyświetla się
b58613b7c5981.png

Muszę skasować całą notatkę i wtedy mogę dodawać inne raporty, ale ten pierwszy raport nie.
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser

Guest
"Żaden żołnierz nie wrócił żywy. Nie można ustalić żadnych informacji o wielkości wojsk przeciwnika." - coś takiego się czasem w raportach wyświetla zamiast jednostek rpzeciwnika, a Twój skrypt w tytule spoilera wpisuje wtedy "pusta"."

U mnie w tym przypadku wyskakuje powiadomienie, że dany raport nic nie wnosi. A nawet jak go dodasz, to jest bez żadnych danych, tak jak na screenshocie poniżej.
https://imgur.com/a/vV69n8j

Co do raportu, jest on dość stary. Skrypt powinien zaktualizować metadane wioski, ale raportu w notatki nie wrzuci. Małą poprawkę zgłosiłem, aby nie było tego błędu.
 

DeletedUser

Guest
Weszła mała aktualizacja. Powinno teraz nie wywalać tego błędu. @PabloCanaletto daj znać czy problem wciąż występuje.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
264
Jest ok :D

Ale napotkałem inny błąd - jak mam raport przesłany od innego gracza z jego ataku na jakąś wioskę, która później została podbita. Wtedy prawidłowo wyświetla "docelowa wioska zmieniła właściciela", ale kasuje raport i już go w ogóle nie mam. Najfajniej, gdyby skrypt pytał mnie, czy dodać notatkę, czy nie. Np okno z informacją w stylu:
Właściciel wioski w raporcie: nick (plemię)
Aktualny właściciel wioski: nick (plemię)
Wpisz dodaj, aby dodać go pomimo tego.
No i przede wszystkim ten błąd, że kasuje raport.
 

DeletedUser

Guest
Skrypt wyciąga obecny kontekst (czy raport z obrony czy z ataku) na podstawie nicku gracza/gracza forwardującego maila i szuka tego samego nicku w jednej ze stron raportu.

Jeżeli przykładowo masz raport z ataku, gdzie wchodzisz w wioskę offem, wybijasz resztki wojsk. Wioska w międzyczasie została podbita. Próba dodania raportu, krzyknie właśnie tą informację i usunie raport, bo po prostu nic on nie wnosi (to nie bug, to feature). Nic nie wnosi, bo w pewnym momencie dana wioska była pusta, aby mogła zostać przejęta.
 
Do góry