Akademie jako lekarstwo na upływ graczy

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser190525
  • Data rozpoczęcia

Akademie?

  • TAK

    Głosy: 5 26,3%
  • NIE

    Głosy: 14 73,7%

  • W sumie głosujących
    19

DeletedUser190525

Guest
Witam :)
Zastanówmy się jaki jest największy problem plemion. Brak świeżego narybku. Nowy gracz ma bardzo ciezko. Dobre plemię nie chce go przyjąć bo nie ma doświadczenia a w słabym jest ciężko o statystyki.
Przez to jest zaburzony krwiobieg. Starzy gracze sukcesywnie odchodzą i światy są coraz mniejsze.
Są wymyslane różne pierdoly typu morale czy opieka ale to bardziej jest wykorzystywane do innych celów.
Dlatego przydałoby się coś konkretniejszego.
Akademia! Tak jak kiedyś praktykowalo Geh.
Np: celujemy w start na 150. To na np 145 robimy start treningowy z kilkoma graczami a reszta to gracze przyjmowani bez doświadczenia. Później ci gracze by oddawali darmy, świeżym narybkom. A najlepsi by się dostali do składu.
Tylko trzeba coś wymyślić żeby zachęcić ludzi do tego :)
 

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Organizację logiczną plemion pozostawiamy w gestii danych plemion... jeżeli plemię chce sobie założyć akademię, oczywiście ma taką możliwość - np. wybiera określonego gracza spośród swoich, który będzie tam kierownikiem i formują ją tak jak każde plemię, z np. dzielonymi zakładkami i tak dalej. Oczywiście formalnie, pod względem rankingowym, są one liczone jako dwa osobne plemiona, tak samo zresztą jak każde inne plemię - nie ma i nie będzie żadnego dodawania procentów w dominacji czy podobnych zabiegów ;)
 
Do góry