[Pasek] Planer ataków/klinów

DeletedUser196031

Guest
Dobrym pomysłem byłoby dodać do skryptu jakiś przelicznik jeżeli wioska do której wysyłamy ma bonus "Amulet strapionych" lub "Przyjaźń" który daje mam bonus do prędkości przemarszu wsparcia.

Co do tego co piszecie wyżej to nie jest to takie łatwe do poprawienia bo każda jednostka ma swój numer: pikinier 1, miecznik 2, topór 3, łucznik 4, zwiad 5 itd ale gdy na świecie nie ma łucznika to wszystko się przesuwa i powstaje pikinier 1, miecznik 2, topór 3, zwiad 4 itd co powoduje ze skrypt jest przystosowany tylko do jednego ustawienia świata
 

DeletedUser

Guest
"Dobrym pomysłem byłoby dodać do skryptu jakiś przelicznik jeżeli wioska do której wysyłamy ma bonus "Amulet strapionych" lub "Przyjaźń" który daje mam bonus do prędkości przemarszu wsparcia."
Yup

"Co do tego co piszecie wyżej to nie jest to takie łatwe do poprawienia bo każda jednostka ma swój numer: pikinier 1, miecznik 2, topór 3, łucznik 4, zwiad 5 itd ale gdy na świecie nie ma łucznika to wszystko się przesuwa i powstaje pikinier 1, miecznik 2, topór 3, zwiad 4 itd co powoduje ze skrypt jest przystosowany tylko do jednego ustawienia świata"

Dla każdego świata można sprawdzić występującą konfigurację wojsk, więc nie jest to 'nie takie łatwe'
https://pl125.plemiona.pl/interface.php?func=get_unit_info
 

Lord Miksa

Szlachcic
Wynik reakcji
3.595
skrypt musiałby zliczac sume bonusu i liczyc dla kazdej jednostki nową prędkość :D i to za każdym razem musiałoby być zliczanie
 
Wynik reakcji
43
Witam, skrypt nie działa dobrze na ck, nie wiem czy to jest spowodowane ustawieniami świata i do każdego inaczej działa czy to po prostu błąd. Wole to zgłosić!
 

Lodar93

Pikinier
Wynik reakcji
52
Poprawiłem skrypt aby działał poprawnie dla CK. Testowałem to na świecie 152 (świat bez łuczników) i wydaje się działać poprawnie. Pytanie jak mam to wstawić aby moderatorzy to poprawili, bo ostatnio napisałem do supportu w sprawie skryptu to po półtorej miesiąca nadal nic nie odpisali XD
 

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
264
Niestety w sprawie skryptów tak się w supporcie czeka długo. Mało który członek Teamu może się tym zająć, a każdy ma swoje życie. Nie ma rady, trzeba zgłaszać i czekać.

Tutaj także możesz wrzucić kod poprawiony, to ogarnięci ludzie zaczną korzystać od razu.
 

Lodar93

Pikinier
Wynik reakcji
52
Niestety w sprawie skryptów tak się w supporcie czeka długo. Mało który członek Teamu może się tym zająć, a każdy ma swoje życie. Nie ma rady, trzeba zgłaszać i czekać.

Tutaj także możesz wrzucić kod poprawiony, to ogarnięci ludzie zaczną korzystać od razu.
Tylko pytanie jaki jest w sumie sens wstawiania poprawionej wersji skoro:
a) dowiedziałem się niedawno że jest wersja "bez łuczników" (https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/planer_ataków_bez_lucznikow.js)
b) używanie skryptów spoza innogamescdn jest niedozwolone, wiec i tak nie można tego użyć "legalnie"

Tutaj poprawiona wersja:
https://batcave.pro/kalk_atk_v2.js

Tak na prawde to "poprawka" jest niewielka, ale naprawia cały problem z łucznikami :p
 

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
264
a) A, no jeśli to kwestia łuczników, to faktycznie niepotrzebnie. Myślałem, że jest jakiś błąd w skrypcie.
b) Można wkleić kod bezpośrenio, a nie pobierać ze strony trzeciej.
 

Lodar93

Pikinier
Wynik reakcji
52
a) A, no jeśli to kwestia łuczników, to faktycznie niepotrzebnie. Myślałem, że jest jakiś błąd w skrypcie.
b) Można wkleić kod bezpośrenio, a nie pobierać ze strony trzeciej.
i to wtedy nie łamie regulaminu? :eek:
Wszystkie oficjalne i dozwolone skrypty znajdują się w Skryptotece. Uruchamiając inne skrypty nie tylko łamiesz zasady gry, ale pozwalasz na wykonywanie na Twoim koncie akcji, jaką zaplanował autor skryptu, łącznie z elementami niewidocznymi dla Ciebie, które mogą stanowić zagrożenie.
 

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
264
Mozna używać jedynie skryptów ze skryptoteki, ale nie trzeba koniecznie pobierać ich z serwerów gry. Zauważ, że niektóre skrypty w skryptotece maja kod wklejony bezpośrednio.

Dodatkowo drobne modyfikacje są dozwolone, dopóki nie dodają nowych fonkcjonalności do skryptów. W szczególości naprawa bugów i update'y.
 
Do góry