Vitor
Miecznik
- Wynik reakcji
- 42
Na wielu wersjach nie ma juz w ogole szybkich, pewnie nie ma komu robic rund, wiec mysle ze nie ma co narzekac.
Bardziej mnie martwi mała ilosc grywalnych sp.
Co to ma byc, ja sie pytam? by byly co chwile rundy, typu
- 10 wiosek na start
- max rozbudowana wioska
- jakies dziwne wydobycia surowcow
- szlachta zbija 100 popa albo zakaz przejmowania barbar.
- i wiele innych ustawien na które szkoda czasu
Takie rundy powinny byc dodatkiem, maxymalnie kilka razy w miesiacu do klasycznych rund typu 2-10h.
Kłania sie tez brak doswiadczenia osoby ktora ustawia rundy.
Otóż
- jeżeli już jest ustawiana runda od 2 do 3h
Wioska startowa powinna miec zawsze ~2100 pkt a ochrona początkowa 20 minut
Rozpoczecie gry z wioską 26-512 pkt na okresie 2-3 godzin mija sie z celem tej gry, chyba kazdy wie dlaczego.
Ale moze Adminka nie wie wiec wytlumacze jak dla cepa.
Rozbudowa wsi + produkcja pelnego offa zajmie wiekszosc czasu takiej rundy, a gdzie przejmowanie, wojny? Calą zabawe szlak trafia.
Do tej konfiguracji mozna czasem dodać 2 wioski na start
+ Wydobycie sury max 16.000 na 30 lvl a nie jakies 400.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
2 typ rund: Rundy 5-8h
Wioska startowa powinna miec od 26-512 pkt a ochrona początkowa od 20-30 minut
Jaki jest sens dawania tutaj maxymalnie rozbudowanej wioski na start? Żaden gdyz taka runda automatycznie zamienia sie w krótką typu 2h i zabiera przewage skilla lepszych nad gorszymi.
Runda musi polegać na 3 fazach i jest nieprzewidywalna
-wyscig szczurow i taktyka, ktos stawia od razu na eko, ktos mixuje, ktos tylko farmi
-po okolo 1.5-2.5h gdy sa pierwsze palace, nastepuje weryfikacja kazdej z taktyk i lepszy zostaje
-3 etap to pozostale 3-5 godzin pokazania swojej sily nad slabszymi i masowe przejmowanie wiosek
-Dodam ze pozostale ustawienia musza byc dobrane madrze, bo znajac Adminke ustawi tak że kuznia na 20 lvl bedzie sie budowac 20minut!, 3 minutki max kochana, wojsko na max lvl stajni i koszar ma sie robic max godzine, surowce max 12k na h
----------------------------------------------------------------------------------------------------
3 typ-longi
Idac na kompromis, 2 longi 72 godzinne, miesiecznie starczą.
Ale co to za pomysl by nie moc przejmowac barbarek po 1 dniu? Dyskryminacja tych ktorzy zaczna kolejnego dnia?
- Brak morali na longu, POWAZNIE? potem są zabawy typu przejmujemy wszystko powyzej 1k
- Brak trybu spiacego, POWAZNIE?
- Są zastepstwa, POWAZNIE? Grajac longa, trzeba grac tak, by rozdysponowac umiejetnie czas + korzystajac z trybu spiacego i mozna nawet dodac bonus nocny od 1-6. To nie ma byc runda typu kto ma wiecej zastepcow to wygra.
Wystarczy tylko pomyslec.
-------------------------------------------
4 typ- mix
Tutaj mozna dac te wszystkie dziwadla ktore sa obecnie
------------------------------------------------
Zglaszam swoją kandydature na robienie rund SP, kto mnie popiera prosze pisac do administracji.
-Nie gram na SP
-Bedzie rozpisany grafik.
-10 letni staz, wiec nie jedna runde widzialem
Bardziej mnie martwi mała ilosc grywalnych sp.
Co to ma byc, ja sie pytam? by byly co chwile rundy, typu
- 10 wiosek na start
- max rozbudowana wioska
- jakies dziwne wydobycia surowcow
- szlachta zbija 100 popa albo zakaz przejmowania barbar.
- i wiele innych ustawien na które szkoda czasu
Takie rundy powinny byc dodatkiem, maxymalnie kilka razy w miesiacu do klasycznych rund typu 2-10h.
Kłania sie tez brak doswiadczenia osoby ktora ustawia rundy.
Otóż
- jeżeli już jest ustawiana runda od 2 do 3h
Wioska startowa powinna miec zawsze ~2100 pkt a ochrona początkowa 20 minut
Rozpoczecie gry z wioską 26-512 pkt na okresie 2-3 godzin mija sie z celem tej gry, chyba kazdy wie dlaczego.
Ale moze Adminka nie wie wiec wytlumacze jak dla cepa.
Rozbudowa wsi + produkcja pelnego offa zajmie wiekszosc czasu takiej rundy, a gdzie przejmowanie, wojny? Calą zabawe szlak trafia.
Do tej konfiguracji mozna czasem dodać 2 wioski na start
+ Wydobycie sury max 16.000 na 30 lvl a nie jakies 400.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
2 typ rund: Rundy 5-8h
Wioska startowa powinna miec od 26-512 pkt a ochrona początkowa od 20-30 minut
Jaki jest sens dawania tutaj maxymalnie rozbudowanej wioski na start? Żaden gdyz taka runda automatycznie zamienia sie w krótką typu 2h i zabiera przewage skilla lepszych nad gorszymi.
Runda musi polegać na 3 fazach i jest nieprzewidywalna
-wyscig szczurow i taktyka, ktos stawia od razu na eko, ktos mixuje, ktos tylko farmi
-po okolo 1.5-2.5h gdy sa pierwsze palace, nastepuje weryfikacja kazdej z taktyk i lepszy zostaje
-3 etap to pozostale 3-5 godzin pokazania swojej sily nad slabszymi i masowe przejmowanie wiosek
-Dodam ze pozostale ustawienia musza byc dobrane madrze, bo znajac Adminke ustawi tak że kuznia na 20 lvl bedzie sie budowac 20minut!, 3 minutki max kochana, wojsko na max lvl stajni i koszar ma sie robic max godzine, surowce max 12k na h
----------------------------------------------------------------------------------------------------
3 typ-longi
Idac na kompromis, 2 longi 72 godzinne, miesiecznie starczą.
Ale co to za pomysl by nie moc przejmowac barbarek po 1 dniu? Dyskryminacja tych ktorzy zaczna kolejnego dnia?
- Brak morali na longu, POWAZNIE? potem są zabawy typu przejmujemy wszystko powyzej 1k
- Brak trybu spiacego, POWAZNIE?
- Są zastepstwa, POWAZNIE? Grajac longa, trzeba grac tak, by rozdysponowac umiejetnie czas + korzystajac z trybu spiacego i mozna nawet dodac bonus nocny od 1-6. To nie ma byc runda typu kto ma wiecej zastepcow to wygra.
Wystarczy tylko pomyslec.
-------------------------------------------
4 typ- mix
Tutaj mozna dac te wszystkie dziwadla ktore sa obecnie
------------------------------------------------
Zglaszam swoją kandydature na robienie rund SP, kto mnie popiera prosze pisac do administracji.
-Nie gram na SP
-Bedzie rozpisany grafik.
-10 letni staz, wiec nie jedna runde widzialem
Ostatnio edytowane przez moderatora: