Kontakt z Supportem.

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser180817
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser180817

Guest
Witam, z racji braku lepszego działu na tego typu zagadnienia, tworzę ten wątek tutaj.

Mianowicie :
1. Wczoraj o godzinie 16:51 z związku z pewnym poważnym problemem na świecie 113 napisałem do supportu / złożyłem ticket, czy jak Wy tam mówicie. W każdym razie złożyłem wniosek.
Niemal dokładnie godzinę później, Lukasz032 z Obslugi Gry poinformował mnie, iż sprawa została przekazana odpowiedniej osobie..
i kontakt zanikł. Zgłoszenie cały czas jest OTWARTE, pomimo faktu, iż minęła cała DOBA czasu*. Mam rozumieć, że nikt nie czuje się zobowiązany do odpowiedzi, bądź podjęcia odpowiednich działań?

W związku z tym, druga sprawa :

2. Czy istnieje opcja kontaktu z SGO, w przypadku w którym osoby na dole hierarchii
a) nie wyrabiają ze zgłoszeniami
b) nie chcą odpowiedzieć na zgłoszenia
bądź
c) chcemy odwołać się od rażących błędów popełnianych przez ów osoby nadzorujące wspomniane sprawy?

________________
* przez ponad 8lat gry, siłą rzeczy, kontaktowałem się z Supportem niejednokrotnie. Jest to pierwszy tego typu przypadek, gdy oczekiwanie wydłużyło się do tego stopnia. Uważam to za sytuację, która nie powinna mieć miejsca, której nie życzyłbym nikomu. Zapewne każdy gracz w mojej sytuacji czułby się podobnie.

Liczę na podjęcie odpowiednich kroków bądź przynajmniej wyjaśnienie całej tej sytuacji.
Pozdrawiam!
 

DeletedUser37348

Guest
Skoro dostałeś informację, że zgłoszenie zostało przekazane, to ticket już został delegowany właśnie do SGO/innej osoby odpowiedzialnej i czeka u tej osoby.
 

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Dokładnie - jeżeli zgłoszenie ma status "otwarte" i od jednego z nas ostatnią odpowiedzią jest przekazanie go dalej, to znaczy, że czeka ono w kolejce na rozpatrzenie u odpowiedniego do danej sprawy OG/SOG/OP. W tym momencie dobrym wyjściem jest nie pisać w tym zgłoszeniu do czasu odpowiedzi - każdy kolejny komentarz Gracza w zgłoszeniu zrzuca je na koniec kolejki oczekujących, co tylko wydłuża czas oczekiwania.

Dodatkowo nie jest żadnym wyznacznikiem to, że
minęła cała DOBA czasu
Zgłoszenia są zawsze rozpatrywane najszybciej, jak to jest możliwe. Rzadko kiedy czas oczekiwania przekracza 48 godzin, jednak istnieją sytuacje (np. kiedy występuje jakaś wyjątkowa, nieprzewidziana sytuacja i trzeba sprawdzić pewne rzeczy w niekonwencjonalny sposób), gdy ta procedura może się nieco przedłużyć.

W przypadkach spornych od decyzji Operatora Gry zawsze istnieje możliwość odwołania się instancję wyżej - do odpowiedniego Super Operatora Gry. Taką chęć należy zgłosić w tickecie, którego sprawa dotyczy - przy czym nie jest to procedura służąca "profilaktycznemu" skierowaniu danej sprawy w górę hierarchii supportowej - należy to traktować jako ostateczną ostateczność, gdy nie ma innej możliwości załatwienia sprawy.
 
Status
Zamknięty.
Do góry