DeletedUser180817
Guest
Witam, z racji braku lepszego działu na tego typu zagadnienia, tworzę ten wątek tutaj.
Mianowicie :
1. Wczoraj o godzinie 16:51 z związku z pewnym poważnym problemem na świecie 113 napisałem do supportu / złożyłem ticket, czy jak Wy tam mówicie. W każdym razie złożyłem wniosek.
Niemal dokładnie godzinę później, Lukasz032 z Obslugi Gry poinformował mnie, iż sprawa została przekazana odpowiedniej osobie..
i kontakt zanikł. Zgłoszenie cały czas jest OTWARTE, pomimo faktu, iż minęła cała DOBA czasu*. Mam rozumieć, że nikt nie czuje się zobowiązany do odpowiedzi, bądź podjęcia odpowiednich działań?
W związku z tym, druga sprawa :
2. Czy istnieje opcja kontaktu z SGO, w przypadku w którym osoby na dole hierarchii
a) nie wyrabiają ze zgłoszeniami
b) nie chcą odpowiedzieć na zgłoszenia
bądź
c) chcemy odwołać się od rażących błędów popełnianych przez ów osoby nadzorujące wspomniane sprawy?
________________
* przez ponad 8lat gry, siłą rzeczy, kontaktowałem się z Supportem niejednokrotnie. Jest to pierwszy tego typu przypadek, gdy oczekiwanie wydłużyło się do tego stopnia. Uważam to za sytuację, która nie powinna mieć miejsca, której nie życzyłbym nikomu. Zapewne każdy gracz w mojej sytuacji czułby się podobnie.
Liczę na podjęcie odpowiednich kroków bądź przynajmniej wyjaśnienie całej tej sytuacji.
Pozdrawiam!
Mianowicie :
1. Wczoraj o godzinie 16:51 z związku z pewnym poważnym problemem na świecie 113 napisałem do supportu / złożyłem ticket, czy jak Wy tam mówicie. W każdym razie złożyłem wniosek.
Niemal dokładnie godzinę później, Lukasz032 z Obslugi Gry poinformował mnie, iż sprawa została przekazana odpowiedniej osobie..
i kontakt zanikł. Zgłoszenie cały czas jest OTWARTE, pomimo faktu, iż minęła cała DOBA czasu*. Mam rozumieć, że nikt nie czuje się zobowiązany do odpowiedzi, bądź podjęcia odpowiednich działań?
W związku z tym, druga sprawa :
2. Czy istnieje opcja kontaktu z SGO, w przypadku w którym osoby na dole hierarchii
a) nie wyrabiają ze zgłoszeniami
b) nie chcą odpowiedzieć na zgłoszenia
bądź
c) chcemy odwołać się od rażących błędów popełnianych przez ów osoby nadzorujące wspomniane sprawy?
________________
* przez ponad 8lat gry, siłą rzeczy, kontaktowałem się z Supportem niejednokrotnie. Jest to pierwszy tego typu przypadek, gdy oczekiwanie wydłużyło się do tego stopnia. Uważam to za sytuację, która nie powinna mieć miejsca, której nie życzyłbym nikomu. Zapewne każdy gracz w mojej sytuacji czułby się podobnie.
Liczę na podjęcie odpowiednich kroków bądź przynajmniej wyjaśnienie całej tej sytuacji.
Pozdrawiam!