DeletedUser183599
Guest
Ponawiam pytanie, jak się pozbyć wiadomości z czatu plemiennego? Nie chce ani go w czacie, ani w wiadomościach.
dźwięk czatu można wyłączyćZrobicie coś z tym badziewiem? Czat wyłączony, to wiecznie koperta o nieodebranej wiadomości, czat włączony, nie idzie słuchać muzyki, bo ciągle jakiś drętwy głos wiadomości pika. Nie dziwię się, że gra traci chętnych...
Zrobicie coś z tym badziewiem? Czat wyłączony, to wiecznie koperta o nieodebranej wiadomości, czat włączony, nie idzie słuchać muzyki, bo ciągle jakiś drętwy głos wiadomości pika. Nie dziwię się, że gra traci chętnych...
Niewątpliwie nie chciałbym dostawać żadnej informacji, gdy ktoś spamuje.Na forum można wyłączyć powiadomienia z karczmy, zawsze można sobie wejść i poczytać jak się nudzi.Jakby nie patrzeć, gdy na czacie dostaniesz nową wiadomość to niewątpliwie chciałbyś dostać jaką informację zwrotną, że coś nowego się pojawiło
Co nadal pozostawia zakładkę czatu zżerającą sporo zasobów.Poza tym jak zostało wspomniane wyżej dźwięk można wyłączyć.
Ha ha ha.Inną sprawą jest 'bo ciągle' tutaj raczej problemem jest twoje obecne plemię, gdzie rozwiązaniem może być pogadanie z innymi członkami plemienia, aby czatu używali w inny sposób lub poszukanie innego plemienia.
Stivens przecież wiesz jak wygląda development. Nie ma co wprowadzać na początek całego skomplikowanego rozwiązania. Wprowadzili na początek, coś co jest proste i nie nakłada dużych czasowych kosztów, a.k.a czat plemienny. Poszła fala hejtów, że się nie podoba, więc po co rozwijać 'nie wypał' ?
Teraz moje przypuszczenie jak to wyglądało to od strony technicznej.
Rozszerzyli moduł plemienia o czat grupowy, w taki sposób, że plemię posiada dodatkowo 'listę wiadomości', do której każdy w plemieniu może coś dopisać albo ją przeczytać (za pomocą interfejsu zwanego czatem). I nagle plemię posiada czat. Proste? Mi się wydaje, że tak.
Natomiast możliwość stworzenia teraz dowolnej grupki osób, nie implikuje tego, że czat będzie przypisany do plemienia, więc trzeba stworzyć jakiś moduł, który by gdzieś przechowywał wszystkie konwersacje, umożliwiał dodawania grup i tak dalej. Dodatkowo robienie dowolonych grupek korespodencyjnych może stwarzać problemy, takie jak liczność osób w pokoju (ha zróbmy globalny czat #1), czy można zapraszać każdego jak się żywnie podoba (czat pokazuje również 'pseudostatus online'), więc siedzisz w nocy, dorzucasz ziomka do czat grupowego obczajasz status i w zależności od tego działasz. Poza tym też zdajesz sobię sprawę, ile można utworzyć takich pokoi (DUŻO).
#1 Oczywiście każdy mówi, że to tylko do lokalnych akcji czy coś, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby coś takiego zrobić.
1. Czat nie jest przypisany tylko do plemienia, można stworzyć czat z dowolnym graczem.
2. Wątpię by rozszerzenie funkcji czatu do możliwości tworzenia dowolnych grup zajmowało więcej mocy obliczeniowej niż czat plemienny będący obecnie.
3. Problem "pseudostatusu online" jest przecież rozwiązany w dwu osobowych czatach, gdzie pokazuje ten status jeśli masz kogoś w przyjaciołach i jeśli należy do tego samego plemienia i ma włączony czat. Tego po prostu nie trzeba byłoby zmieniać.
Poza tym jeśli ktoś z supportu po komentarzach krytykujących czat weźmie jego pomysł za nie wypał, to jest po prostu głupi. Wystarczy na prawdę minimalny wkład intelektualny by dojść do sedna problemu, którym jest wprowadzenie zupełnie innej funkcji niż gracze proponowali. To tak jakby w pizzeri zamiast każdej dowolnej pizzy serwowali margheritę, bez znaczenia co się zamówiło, a potem zamknęli lokal, bo złym ludziom pizza nie smakuje.