110 św i NAGLE olaboga setki fejków. Ta. Jeszcze większy fun z tym że światy są szybko kończone bo startują wielkie ekipy z innych św. My właśnie kończymy św 84, ja plus 2 kumpli wystartowaliśmy dla flag i rozkręciliśmy plemie i tak się ciułaliśmy na tym św powolutku, wszystko organizując od 0. A w tym czasie super ekipy z innych św odpadały,rozpadały się, my w tym czasie zawiązaliśmy 2 dobre sojusze i tak sobie wspólnie ciułaliśmy wioskę do wioski,kratkę do kratki. A jeden z naszych sojuszników, miał w ekipie z którą wojowaliśmy wspólnie,całkiem pokaźne grono znajomych. I stwierdzenie było jedno:Co było na innym świecie, nie będzie tutaj.Nowy św,nowa historia.
Tu po prostu chodzi o to żeby ZNÓW ułatwić grę i utrzymać JAK najwięcej słabych graczy przy tym produkcie,bo kupią KP i MK.
Co do argumentu z nielegalnymi skryptami. Złapiecie kogoś za rękę,to wtedy działajcie a nie wysuwajcie wobec wszystkich takich argumentów. Bo jest to co najmniej niesmaczne.
Plemiona to wiadomo, biznes. I jak każdy ma dawać kasę. Nie mniej, wypada też brać pod uwagę ogół klientów. Bo tak, jesteśmy KLIENTAMI Inno. Co miesiąc 90% wydaje XX złotych na premke,mk etc.
Znam też kilka osób które kupują regularnie flagi (to swoją drogą równowagi nie zaburza nie?
) czy przyśpieszają budowy. To już jest zapewne duży wzrost sprzedaży premki,bo niech kamieniem rzuci ten co nigdy muru w akcji nie budował szybko
( tu pozdrawiam mistrzów od muru na 20 w kilka minut z poziomu np. 0).
Idziemy dalej, pamietam raban jaki był jak weszły opcje za premkę. Budowa szybsza itd. że to zaburza sensy gry,ze bogaci wygrają. I wiecie co? ZMOBILIZOWAŁO to ludzi do współpracy, bo jak trafił się gość w okolicy co za pp grał i miał już np. 5-10 wsi a inni po 1-3. To się 10 osób zgrało i go zjechało.Bo na szczęście wojska kupić się nie da.
Jak długo gram, a w sumie pojawiam się i znikam od św 3. To nie spotkałem się jeszcze z tym żeby 1 solidny gracz był w stanie pojechać SAM wszystkich dookoła, jeśli byli zgrani,ale na zgranie to trzeba zapracować, tutaj nawet wieża nie pomoże
Z darmówkarzami to też fajny argument. Może z kolejną aktualizacją wprowadzicie kartki na wioski? Ewentualnie największy gracz na kontynencie musi raz w tygodniu dać sobie sfarmić wioski np. najsłabszej dwudziestce na kontynencie żeby surowce na rozwój mieli?
Napisałeś że trzeba wymyślić coś nowego żeby zdobyć wioskę. Spoko, napisz co. Bo z tego co pamiętam to schemat jest 1. OFF i szlachta. I im dalej w las,tym więcej ataków można słać. I jeśli w ten schemat dodacie coś co pozwala JASNO określić rodzaj ataku, no to komplikujecie sprawę. Bo do tej pory było jeszcze to ryzyko że np. źle policzyłem i opisałem. Teraz tego nie ma.
Dlatego gracze mają ALE. Bo to kolejne ułatwienie i ukłon w stronę słabych. A są słabi bo nie chcą się uczyć. Na paru św prowadziłem plemiona, zatem jakieś rozeznanie mam. Pamiętam jak chętnych uczyło się składu wojsk czy klinów albo jak słać karetę albo odbitkę. Szło to sprawnie,bo mieli chęci. A pamiętam też JESZCZE większe grono tych którzy nie umieli,nie chcieli ale byli pierwsi do robienia syfu na forum,czy wyzywaniu plemienia bo nie dali im deffa od razu bo jaśniepan wojska nie szkolił i go zjechali. I to ten typ graczy będzie GŁÓWNYM beneficjentem wież. Ile razy pomimo np. działu FAQ trafiali się tacy co sobie do obrony klepali łuki konne albo w offie miecze bo on woli miecz od topora. Ile razy trafiał się ktoś kto miał już np. 10 wsi a 1 pałac w wiosce nr 1. Bo mu więcej nie trzeba. A później pretensje do plemienia bo on odbitek nie może robić
Na dłuższą metę średnia to przyjemność i dla rady plemienia i dla innych z kimś takim grać. Normalnie to typ wylatywał, pyskował na PW, czy cwaniakował że ma kreta i prędzej czy później z mapy znikał bo wychodził jego brak umiejętności. Ot taka forma kary za nie wpasowanie się w społeczność. Teraz tacy mają dostać do ręki tarczę.
Dla mnie zamiast kombinować z wieżami, lepiej zmienić zasady kończenia św.
Dominacja jest spoko, nie mniej wymaga sojuszy. 70% wsi to dużo dla 1 ekipy. Ale też zmusza do toczenia wojen. 84 właśnie kończymy ze stosunkiem 10.9 (41k wsi przejetych do niecałych 4k straconych) plus masa wsi przejętych bez wypowiadania wojen czy od pojedynczych graczy. Czas jaki nam zszedł na ten św to 2 lata i 4 miesiące. Jaki jest minimalny limit? 180 dni. Czyli sami z GÓRY zakładacie możliwość SZYBKIEGO zakończenia św. Dajcie minimum 360 czy nawet 720 dni i wsio.