DeletedUser
Guest
Nie będę skromny ale znam to doskonale i to już od dawna. Jest jednak pewien szkopuł, mianowicie, nie na wszystkich światach gadżet do rycerza podnoszący zdolności obrony katapult czyli ogień olimpijski jest na tyle efektywny to raz a dwa, jeśli już rozpatrujemy to w takich kategoriach to konieczna jest wioska albo z bonusem do szybszej produkcji w warsztacie albo z większą zagrodą tylko tu też jest problem bo nie na wszystkich światach takie osady koczowników występują. Tak czy siak ja osobiście zrezygnowałbym z tych pików i całą zagrodę wypełnił po brzegi katapultami + oczywiście Nasz nieszczęsny rycerz (nazwijmy go dla ułatwienia Jędruś ) wioski bym maksymalnie nie rozbudowywał, ba, „odchudziłbym” ją jak tylko jest to możliwe czyli wyeliminował takie budynki jak Stajnia – jest Nam w takiej wiosce niepotrzebna, eko, oprócz gliny bo tej na rekonstrukcję katapult potrzeba najwięcej a resztę można śmiało zbić nawet, uwaga, do 28 poziomu i też będzie dobrze !! Rynek na 10 poziom, Ratusz na 20, obowiązkowo Pałac, Schowek, Mur, Zagroda na maxa i dopiero wtedy (mamy w prawdzie skromną wioskę ale..) mamy dobrze przygotowaną wioskę na bunkier (najlepiej w centrum innych wiosek defensywnych na froncie lub do obstawy ofensywnej też na lini frontu) taka wioska/wojsko nie jest niezniszczalne ale z całą pewnością stawia mocniejszy opór niż zwykła piechota. Polecam dosłać do takiej wioski zagrodę piechoty na wsparcie (piki + miecze + łucznicy w stosunku 2:2:1) i mamy już mocną wioskę. To takie skromne wyjaśnienie z mojej strony.
Zapomniałem dodać, koniecznie dosłać wsparcie zwiadu, nawet niewielkie do 1k. ale musi być aby przynajmniej w niewielkim stopniu wyeliminować prawdopodobieństwo szpiegostwa.
Taktyka naczelnego
Pisales o piki miecz i lucznik proporcje 2:2:1 ja osobiscie jak juz mam wysylac na wsparcie takiego czegos to sle po rowno a bynajmniej sie staram)