Strażnica.

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser190525
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

poxop

Szlachcic
Wynik reakcji
3.117
znowu ulatwienie dla obroncow xDD odpowiednio wybudowane straznice i klinowanie to bedzie proscizna xD fejki traca znaczenie xD
 

DeletedUser181431

Guest
Założenie samo w sobie dobre, możliwość zobaczenia wielkości oddziału przed wejściem ataku na plus.
Ale wykonanie beznadziejne, przy najwyższym poziomie strażnicy można zobaczyć każdy atak w promilu 15 pól i to w zasadzie nie trzeba nic robić, tylko mieć budynek. Jakby to wymagało np. zwiadowców czy coś, to by było spoko (np. widzisz atak, wysyłasz zwiadowców..Jak na wioskę) ale tak? Przecież 15 pól to jakieś 8-9h dla szlachty to klina się wstawi spokojnie, a jak fejk to już w ogóle nie będzie problemu, gdzie podesłać mobila na szybko. W zasadzie średnio rozgarnięty gracz obroni się bez trudu, atakujący będzie musiał dokonać cudu. Na dalszych etapach, będzie widać wielkość każdego ataku, bo strażnice będą wszędzie. Tak więc jest to naprawdę wielki minus, mam nadzieję że to w Polsce nie wejdzie. I tak już obrzydziliście graczom światy z nieograniczoną farmą (Na każdym są funkcję, tylko 100 św. jest wyjątkiem) to teraz jeszcze takie cyrki.
 

Kopi

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.374
Hehe, ta straznica jednoczesnie jest tak durna jak i pewna na nastepnch swiatach, że nawet żal to komentowac z tego co widze i słusznie...

Powinni zrobic ankiete - 80% na NIE i ich durny pomysł nie przechodzi hehe
 

DeletedUser169059

Guest
Ale gra idzie w kierunku tego,by gracz miał czas na kupno pp,a reszta funkcji gry jest tylko dodatkiem i dlatego musi być łatwo dla każdego...
 

DeletedUser144395

Guest
Ale z Was malkontenci...

Nie każdy świat będzie wychodził z wieżyczką.
Tak jak nie każdy wychodzi z paczkami, kosciołami, flagami czy dodatkowymi funkcjami premium.
Jedno jest pewne, następny świat to będzie świat z wieżyczką ;).
Z tego co widziałem, to wieżyczka powstaje z wioski, która należy do gracza. Więc każdy kto to będzie chciał mieć musi poświęcić swoją wioskę- czyli NOOBom się nie ułatwia zadania na początkowym etapie gry, bo nie dość, że wieżyczka będzie miała słaby lvl, co za tym idzie zasięg to ma być do tego kosztowna w pieruny.
I jak taki debil ze swojej 2 czy 5 wioski zrobi wiezyczkę, to Wam wcale to nie utrudni zadania.

Wspomniane jest też, że takie coś można wyburzyć maszynami więc spoko:)
Co prawda nie jest napisanę czy wieżyczką można "obstawić", ale gdyby było można to by raczej o tym napisali.

Dla uspokojenia dodam jeszcze, że kiedyś był też świat 42 gdzie była tam też wprowadzona "nowinka"- obozy wojskowe;
był to jedyny taki świat z takim "udogodnieniem"

Więc spokojnie

:)
 

Kopi

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.374
Ale z Was malkontenci...

Nie każdy świat będzie wychodził z wieżyczką.
Tak jak nie każdy wychodzi z paczkami, kosciołami, flagami czy dodatkowymi funkcjami premium.
Jedno jest pewne, następny świat to będzie świat z wieżyczką ;).
Z tego co widziałem, to wieżyczka powstaje z wioski, która należy do gracza. Więc każdy kto to będzie chciał mieć musi poświęcić swoją wioskę- czyli NOOBom się nie ułatwia zadania na początkowym etapie gry, bo nie dość, że wieżyczka będzie miała słaby lvl, co za tym idzie zasięg to ma być do tego kosztowna w pieruny.
I jak taki debil ze swojej 2 czy 5 wioski zrobi wiezyczkę, to Wam wcale to nie utrudni zadania.

Wspomniane jest też, że takie coś można wyburzyć maszynami więc spoko:)
Co prawda nie jest napisanę czy wieżyczką można "obstawić", ale gdyby było można to by raczej o tym napisali.

Dla uspokojenia dodam jeszcze, że kiedyś był też świat 42 gdzie była tam też wprowadzona "nowinka"- obozy wojskowe;
był to jedyny taki świat z takim "udogodnieniem"

Więc spokojnie

:)

Przecież wyrażnie napisali, że " Już od dziś, nowy budynek dostępny będzie we wszystkich nowo rozpoczętych światach gry.".
Kogo obchodzi etap kilku/nastu czy nawet kilkudziesięciu wiosek ?
Automatyczne karety bądz co badz sa mega ułatwieniem dla agresora, ale trzeba im oddać, że wprowadziły więcej jakości na frontach, a samo używanie karet tez wymaga myślenia i pewnych czynnosci poprzedzajacych klikniecie "wyślij atak". Nie spotkałem sie z przypadkami, żeby ktoś od tak wyslal gdzies na moje wioski 10 karet kompletnie nie uzywajac mozgu bo przecież "skoro to zajmuje 10sekund to czemu nie..."

Straznica to całkiem co innego - ona zabije gre na frontach. I nie, nie mowie o pierwszym miesiacu/drugim/trzecim po ktorym wiekszosc "noobkow", ktorzy nigdy na porzadnym froncie nie byli odpada, bo ich zwyczajnie straznica nie bedzie interesowała, bo im to będzie rybka.
Fronty i swiaty, gdzie kazdy ma te 100+ wiosek - maksymalny zasieg to 15 pól - to jest około 8-8,5h drogi szlachcicem, jakies pewnie 7h taranem. Jak to wejdzie to każdy kumaty bedzie cchial to maksymalnie wykorzystac - straznice w diodach i na 1 lini rozmieszczone co jakis czas tak, ze cały front minimum 8h w głąb (a przy diodach to juz w ogole ... ) bedzie przeswietlony. Skoro obronca bedzie widzial moje fejki to jaki sens jest ich slania - no nie ma. W trakcie akcji - walczy sie o wioski, odbija, klinuje itd - obronca bedzie wiedzial na ktorego grubego wsadzic klina, bedzie weidzial, ktore wioski agresor chce przejac, a ktore tylko fejkuje liczac na to, ze obrońca da sie nabrac, bedzie wiedział jakie wojsko jest w naszej odbitce, bedzie wiedział o nas wszystko czego od 10 lat nie wiedział. Skoro wie o nas wszsytko, to po kiego sie starac i kombinowac skoro i tak wielkie za przeproszeniem "nic" z tego bedzie ? Efekt bedzie taki, ze po jakims czasie agresorzy przy forntach, ktore nie sa przełamane w ogole przestana sie starac i cała gra na froncie wymrze - jedynie co bedzie mozna to czekac na akcje - choc i w dzien akcji jak wiemy gdzie leca fejki, a gdzie offy to w kilka h cofiemy naszego mobila z fejkowanych wiosek i obstawiamy te, na ktore leca offy.

Ciekawe jak bedzie rozwiazana taka sytuacja - mamy diode ze straznica, która ma promien 15 pól. Agresor wysłał atak na wioskę, która jest na 1 linni (która nie ma wieży) oraz, która znajduje się dalej niż zasięg straznicy w naszej diodzie. Atak idzie tak, że przechodzi w pobliżu naszej diody - w zasięgu jej strażnicy. I czy będziemy wtedy widzieli jakoś te ataki, ale skoro atakowana wioska jest poza naszym zasięgiem to atakowanego celu nie zobaczymy, ale bedziemy widziec to, ze jakiś atak na nasze wioski idzie. Zobaczymy, niemniej mam nadzieje, ze dadza sobie spokoj ze straznicami, albo niech nie wsadzaja tego do światow bez farmy ^^
 

DeletedUser144395

Guest
Przecież wyrażnie napisali, że " Już od dziś, nowy budynek dostępny będzie we wszystkich nowo rozpoczętych światach gry.".
Kogo obchodzi etap kilku/nastu czy nawet kilkudziesięciu wiosek ?
Automatyczne karety bądz co badz sa mega ułatwieniem dla agresora, ale trzeba im oddać, że wprowadziły więcej jakości na frontach, a samo używanie karet tez wymaga myślenia i pewnych czynnosci poprzedzajacych klikniecie "wyślij atak". Nie spotkałem sie z przypadkami, żeby ktoś od tak wyslal gdzies na moje wioski 10 karet kompletnie nie uzywajac mozgu bo przecież "skoro to zajmuje 10sekund to czemu nie..."

Straznica to całkiem co innego - ona zabije gre na frontach. I nie, nie mowie o pierwszym miesiacu/drugim/trzecim po ktorym wiekszosc "noobkow", ktorzy nigdy na porzadnym froncie nie byli odpada, bo ich zwyczajnie straznica nie bedzie interesowała, bo im to będzie rybka.
Fronty i swiaty, gdzie kazdy ma te 100+ wiosek - maksymalny zasieg to 15 pól - to jest około 8-8,5h drogi szlachcicem, jakies pewnie 7h taranem. Jak to wejdzie to każdy kumaty bedzie cchial to maksymalnie wykorzystac - straznice w diodach i na 1 lini rozmieszczone co jakis czas tak, ze cały front minimum 8h w głąb (a przy diodach to juz w ogole ... ) bedzie przeswietlony. Skoro obronca bedzie widzial moje fejki to jaki sens jest ich slania - no nie ma. W trakcie akcji - walczy sie o wioski, odbija, klinuje itd - obronca bedzie wiedzial na ktorego grubego wsadzic klina, bedzie weidzial, ktore wioski agresor chce przejac, a ktore tylko fejkuje liczac na to, ze obrońca da sie nabrac, bedzie wiedział jakie wojsko jest w naszej odbitce, bedzie wiedział o nas wszystko czego od 10 lat nie wiedział. Skoro wie o nas wszsytko, to po kiego sie starac i kombinowac skoro i tak wielkie za przeproszeniem "nic" z tego bedzie ? Efekt bedzie taki, ze po jakims czasie agresorzy przy forntach, ktore nie sa przełamane w ogole przestana sie starac i cała gra na froncie wymrze - jedynie co bedzie mozna to czekac na akcje - choc i w dzien akcji jak wiemy gdzie leca fejki, a gdzie offy to w kilka h cofiemy naszego mobila z fejkowanych wiosek i obstawiamy te, na ktore leca offy.

Ciekawe jak bedzie rozwiazana taka sytuacja - mamy diode ze straznica, która ma promien 15 pól. Agresor wysłał atak na wioskę, która jest na 1 linni (która nie ma wieży) oraz, która znajduje się dalej niż zasięg straznicy w naszej diodzie. Atak idzie tak, że przechodzi w pobliżu naszej diody - w zasięgu jej strażnicy. I czy będziemy wtedy widzieli jakoś te ataki, ale skoro atakowana wioska jest poza naszym zasięgiem to atakowanego celu nie zobaczymy, ale bedziemy widziec to, ze jakiś atak na nasze wioski idzie. Zobaczymy, niemniej mam nadzieje, ze dadza sobie spokoj ze straznicami, albo niech nie wsadzaja tego do światow bez farmy ^^


Mylisz się kumpel:D
pukfccbnxtmbmlacxrugkujrjycnrlfarukqxjburfizwnwmjjhfkpvvksvdanwmoljsbjfnpzofmjuwcpehezqczpfeoytdjwlk


Po za tym z tego co widziałem wieża będzie baardzo droga i będzie zajmowała ponad 10k miejsca w zagrodzie. Będzie można ją burzyć katasami.
ostatni lvl wieży będzie kosztował około 200k każdego surowca i zajmie 1,7k miejsca w zagrodzie.
Wieży nie będzie można "stawiać" koło diod tylko będzie trzeba poświęcać swoje wioski.
Zrobienie w diodzie wieży strażniczej wg.mnie mija się z celem, ponieważ jeżeli rozbudujemy wieże na maksa to nie zrobimy w tej wiosce żadnego rozsądnego offa.
Do tego trzeba tą wioskę obstawić, a nie będzie można za bardzo z tej diody nękać sąsiadów po nocach.

Wg. mnie dobry dodatek:)
n9neKbcelxv0k
 

Kopi

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.374
Mylisz się kumpel:D
pukfccbnxtmbmlacxrugkujrjycnrlfarukqxjburfizwnwmjjhfkpvvksvdanwmoljsbjfnpzofmjuwcpehezqczpfeoytdjwlk


Po za tym z tego co widziałem wieża będzie baardzo droga i będzie zajmowała ponad 10k miejsca w zagrodzie. Będzie można ją burzyć katasami.
ostatni lvl wieży będzie kosztował około 200k każdego surowca i zajmie 1,7k miejsca w zagrodzie.
Wieży nie będzie można "stawiać" koło diod tylko będzie trzeba poświęcać swoje wioski.
Zrobienie w diodzie wieży strażniczej wg.mnie mija się z celem, ponieważ jeżeli rozbudujemy wieże na maksa to nie zrobimy w tej wiosce żadnego rozsądnego offa.
Do tego trzeba tą wioskę obstawić, a nie będzie można za bardzo z tej diody nękać sąsiadów po nocach.

Wg. mnie dobry dodatek:)
n9neKbcelxv0k


Mozliwe, ze zmienili decyzje i nie chca jednak wieży na kazdym ze swiatow, tak jak pisali na poczatku. Nie zauwazylem, ze toczy sie rownolegle dyskusja o tej wiezy na innym temacie, gdzie wlasnie ktos napisal, ze nei na akzdym swiecie ta wieza bedzie, i dobrze.

"Po za tym z tego co widziałem wieża będzie baardzo droga i będzie zajmowała ponad 10k miejsca w zagrodzie. Będzie można ją burzyć katasami.
ostatni lvl wieży będzie kosztował około 200k każdego surowca i zajmie 1,7k miejsca w zagrodzie.
Wieży nie będzie można "stawiać" koło diod tylko będzie trzeba poświęcać swoje wioski."

Dlatego tez wydaje Ci sie, ze skoro wieza bedzie tak droga to malo kto bedzie ja stawiał. Niektorzy beda sie jak widac musieli dopiero przekonac, ze to beznadziejne ustrojstwo, a wieże beda stac wszedzie.
Jak juz pisalem, kazda kumata ekipa bedzie chciala wyciskac 100% z tej wiezy, bo sie im to po prostu opłaci i przy dobrym ich rozmieszczeniu nie beda musieli poswiecac kilka h na obrone czy jakies przesuwanie wojska, bo przeciez wszystko beda widzieć i wystarczac im bedzie 10 minut zeby prawidłowo zareagowac. Frontowcy beda ustawiac swoje konta pod strażnice.
Po pierwsze - jesli ktos bedzie mial na froncie tylko 1,2,3 diody to najleszy pożytek bedzie mial z nich wtedy, gdy postawi tam wieze, wsadzi tam ten 20poziom, obstawi jak kazda inna diode i bedzie sie cieszyl z udogodnień jakie ze soba bedzie ta strażnica niosła.
Poza tym zakładasz przypadek, gdzie diod jest jak na lekarstwo, a czesto jest tak, ze tych diod jest wiecej i jak sie w kilku z nich postawi straznice to nie ubedzie nam wiele w ataku i tak rzadko mozna spotkac goscia z dioda, który robi z niej pozytek - czyli blokuje mniej wiecej tyle deffa sasiadow niz sama pochłania na jej obstawe.
 

DeletedUser144395

Guest
Nie napisałem, a nawet nie pomyślałem że mało kto ją będzie stawiał.
Mi chodzi o to, że to nie takie straszne jak to malujecie.

Równiez mi się wydaje, że chodzi o to żeby swiaty- w szczegolności; bez farmienia trwały dłużej niż rok.
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
Mozliwe, ze zmienili decyzje i nie chca jednak wieży na kazdym ze swiatow, tak jak pisali na poczatku.

Ale my NIGDY nie twierdziliśmy, że będzie to na wszystkich światach. :)
Nie wiem skąd autor artykułu wziął takie coś, ale nie było to autoryzowane przez nas. :)
 

Silent Shadow

Miecznik
Wynik reakcji
14
A mi się wydaje, że może to być ciekawa nowość. Jak do kościoła nie byłem i nie jestem przekonany tak sama koncepcja wieży strażniczej osobiście mi podchodzi i może spróbuję po 'urlopie od plemion' na jakimś świecie przetestować z czym to się je
 
Status
Zamknięty.
Do góry