DeletedUser190525
Guest
http://pl.ign.com/plemiona/7605/news/plemiona-rozwijaja-sie-o-nowy-budynek
No, mam nadzieję że to tylko żart
No, mam nadzieję że to tylko żart
Ale z Was malkontenci...
Nie każdy świat będzie wychodził z wieżyczką.
Tak jak nie każdy wychodzi z paczkami, kosciołami, flagami czy dodatkowymi funkcjami premium.
Jedno jest pewne, następny świat to będzie świat z wieżyczką .
Z tego co widziałem, to wieżyczka powstaje z wioski, która należy do gracza. Więc każdy kto to będzie chciał mieć musi poświęcić swoją wioskę- czyli NOOBom się nie ułatwia zadania na początkowym etapie gry, bo nie dość, że wieżyczka będzie miała słaby lvl, co za tym idzie zasięg to ma być do tego kosztowna w pieruny.
I jak taki debil ze swojej 2 czy 5 wioski zrobi wiezyczkę, to Wam wcale to nie utrudni zadania.
Wspomniane jest też, że takie coś można wyburzyć maszynami więc spoko
Co prawda nie jest napisanę czy wieżyczką można "obstawić", ale gdyby było można to by raczej o tym napisali.
Dla uspokojenia dodam jeszcze, że kiedyś był też świat 42 gdzie była tam też wprowadzona "nowinka"- obozy wojskowe;
był to jedyny taki świat z takim "udogodnieniem"
Więc spokojnie
Przecież wyrażnie napisali, że " Już od dziś, nowy budynek dostępny będzie we wszystkich nowo rozpoczętych światach gry.".
Kogo obchodzi etap kilku/nastu czy nawet kilkudziesięciu wiosek ?
Automatyczne karety bądz co badz sa mega ułatwieniem dla agresora, ale trzeba im oddać, że wprowadziły więcej jakości na frontach, a samo używanie karet tez wymaga myślenia i pewnych czynnosci poprzedzajacych klikniecie "wyślij atak". Nie spotkałem sie z przypadkami, żeby ktoś od tak wyslal gdzies na moje wioski 10 karet kompletnie nie uzywajac mozgu bo przecież "skoro to zajmuje 10sekund to czemu nie..."
Straznica to całkiem co innego - ona zabije gre na frontach. I nie, nie mowie o pierwszym miesiacu/drugim/trzecim po ktorym wiekszosc "noobkow", ktorzy nigdy na porzadnym froncie nie byli odpada, bo ich zwyczajnie straznica nie bedzie interesowała, bo im to będzie rybka.
Fronty i swiaty, gdzie kazdy ma te 100+ wiosek - maksymalny zasieg to 15 pól - to jest około 8-8,5h drogi szlachcicem, jakies pewnie 7h taranem. Jak to wejdzie to każdy kumaty bedzie cchial to maksymalnie wykorzystac - straznice w diodach i na 1 lini rozmieszczone co jakis czas tak, ze cały front minimum 8h w głąb (a przy diodach to juz w ogole ... ) bedzie przeswietlony. Skoro obronca bedzie widzial moje fejki to jaki sens jest ich slania - no nie ma. W trakcie akcji - walczy sie o wioski, odbija, klinuje itd - obronca bedzie wiedzial na ktorego grubego wsadzic klina, bedzie weidzial, ktore wioski agresor chce przejac, a ktore tylko fejkuje liczac na to, ze obrońca da sie nabrac, bedzie wiedział jakie wojsko jest w naszej odbitce, bedzie wiedział o nas wszystko czego od 10 lat nie wiedział. Skoro wie o nas wszsytko, to po kiego sie starac i kombinowac skoro i tak wielkie za przeproszeniem "nic" z tego bedzie ? Efekt bedzie taki, ze po jakims czasie agresorzy przy forntach, ktore nie sa przełamane w ogole przestana sie starac i cała gra na froncie wymrze - jedynie co bedzie mozna to czekac na akcje - choc i w dzien akcji jak wiemy gdzie leca fejki, a gdzie offy to w kilka h cofiemy naszego mobila z fejkowanych wiosek i obstawiamy te, na ktore leca offy.
Ciekawe jak bedzie rozwiazana taka sytuacja - mamy diode ze straznica, która ma promien 15 pól. Agresor wysłał atak na wioskę, która jest na 1 linni (która nie ma wieży) oraz, która znajduje się dalej niż zasięg straznicy w naszej diodzie. Atak idzie tak, że przechodzi w pobliżu naszej diody - w zasięgu jej strażnicy. I czy będziemy wtedy widzieli jakoś te ataki, ale skoro atakowana wioska jest poza naszym zasięgiem to atakowanego celu nie zobaczymy, ale bedziemy widziec to, ze jakiś atak na nasze wioski idzie. Zobaczymy, niemniej mam nadzieje, ze dadza sobie spokoj ze straznicami, albo niech nie wsadzaja tego do światow bez farmy ^^
Mylisz się kumpel
Po za tym z tego co widziałem wieża będzie baardzo droga i będzie zajmowała ponad 10k miejsca w zagrodzie. Będzie można ją burzyć katasami.
ostatni lvl wieży będzie kosztował około 200k każdego surowca i zajmie 1,7k miejsca w zagrodzie.
Wieży nie będzie można "stawiać" koło diod tylko będzie trzeba poświęcać swoje wioski.
Zrobienie w diodzie wieży strażniczej wg.mnie mija się z celem, ponieważ jeżeli rozbudujemy wieże na maksa to nie zrobimy w tej wiosce żadnego rozsądnego offa.
Do tego trzeba tą wioskę obstawić, a nie będzie można za bardzo z tej diody nękać sąsiadów po nocach.
Wg. mnie dobry dodatek
Mozliwe, ze zmienili decyzje i nie chca jednak wieży na kazdym ze swiatow, tak jak pisali na poczatku.