Anulowanie produkcji jednostek

  • Rozpoczynający wątek Athelas111
  • Data rozpoczęcia

Czy podoba Ci się ten pomysł?

  • Dobry pomysł

    Głosy: 19 52,8%
  • Zły pomysł

    Głosy: 15 41,7%
  • Nie mam zdania

    Głosy: 1 2,8%
  • Dobry pomysł, ale wymaga poprawek

    Głosy: 1 2,8%

  • W sumie głosujących
    36
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Witam!

Kiedy chcemy ustawić defa to robimy przypuśćmy 5000 mieczy. Chcemy przerwać produkckje wojsk i zrobić tylko 2500 mieczy, ale musimy usunąc wszystkich i dostajemy tylko 90% czyli tracimy 35000 żelaza. Moja propozycja jest taka, żeby dało sie przerwać tylko połowe produkowanych wojsk i dostać 90% z połowy. Można dowolnie wybrać ile jednostek ma zostać usunięte z kolejki. Ułatwi to troche gre i pozwoli na mniejsze straty w surowcach.
Wypowiedzcie się na ten temat
 

DeletedUser15655

Guest
Odp: Anulowanie produkcji jednostek

W sumie pomysł dobry, czasem jak się chce przerwać to troche szkoda tych surowców :/
A gdzie sonda :p:confused:

Edit: O już widze, że jest, zagłosowałem na to pierwsze :p :)
 

DeletedUser

Guest
Odp: Anulowanie produkcji jednostek

Nie zły pomysł jak sobie zaplanujesz tak masz.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Anulowanie produkcji jednostek

W sumie pomysł dobry, czasem jak się chce przerwać to troche szkoda tych surowców :/
A gdzie sonda :p:confused:

Edit: O już widze, że jest, zagłosowałem na to pierwsze :p :)

Sonda pojawia się do 5 min od założenia tematu :) ponieważ temat tworzy się za nim zostanie stworzona sonda czy też ankieta ;).

Pomysł ciekawy lecz ułatwiłoby to grę - zbytnio. Przynajmniej dla mnie to się nie przyda ponieważ zapuszczam tak po 1 k itd. tzn. nie 5 k na raz tylko po
1k pik, 1k pik itd. (teraz chyba wszyscy mnie zrozumieli...)

Więc osobiście jestem na nie.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Anulowanie produkcji jednostek

no to trzeba umiec zaplanować wydanie surki i pomyslec zanim zleci sie dużą ilość wojska no wiec równiez jestem na nie
 

DeletedUser13429

Guest
Odp: Anulowanie produkcji jednostek

Zagłosowałem na tak, ale ja zwykle puszczam podobnie jak toster (z tym że 1k to dla mnie dużo)
 

DeletedUser13433

Guest
Odp: Anulowanie produkcji jednostek

Jestem na nie to niektorych nauczy ze trzeba pomyslec a potem klikac kolejne ulatwienie do gry ja z tego bym nie korzystal
 

DeletedUser

Guest
Odp: Anulowanie produkcji jednostek

Pomysł dobry, ale co na to Administracja plemion???????
 

DeletedUser16830

Guest
Odp: Anulowanie produkcji jednostek

Pomysł dobry ale żeby nie było nieba: nie powinno być tak że wraz ze zmniejszeniem rekrutowanych wojsk (np. 5k mieczy rekrutujemy lecz gdy zostaje 2k to chcemy zrezygnować) zmniejsza się procent oddawanych surowców, co by zniechęciło graczy od częstego anulowania produkcji przy małej liczbie rekrutowanych wojsk.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Anulowanie produkcji jednostek

hm... wedlug mnie pomysl zbyt by ulatwial... rownie dobrze mozna dac 2x produkcje po 1000mieczy/pikow/i innych trzeba myslec nad tym co sie robi hrh
 

DeletedUser2484

Guest
Odp: Anulowanie produkcji jednostek

imo zły pomysl po pierwsze na przyszłość się niech dana osoba zastanawia zanim zleci coś do budowy a poza tym zawsze można w mniejszych ilościach budowac
 

DeletedUser16409

Guest
Odp: Anulowanie produkcji jednostek

Ja tam zawsze jak robie np 5000mieczy to robie ich po 200
I wtedy se cofasz ile chcesz a straty mniejsze
 

DeletedUser15753

Guest
Odp: Anulowanie produkcji jednostek

Kolejny pomysł dla takich "niemyślących graczy". Wcześniej było coś o tym że przycisk "anuluj" jest na koszarach i jak ktoś klika 10 razy to anuluje robienie wojska. Jestem na nie!
 

DeletedUser10055

Guest
Odp: Anulowanie produkcji jednostek

Ułatwienie gry dla nierozważnych graczy:p.
Ja zbyt często nie kasuję produkcji jednostek, a jak już mam to zrobić, to nie rozpaczam ze straconej surki, bo straty nie są aż takie ogromne.
 
Status
Zamknięty.
Do góry