Głosowanie

  • Rozpoczynający wątek mati8008
  • Data rozpoczęcia

Co myslicie o tej propozycji

  • Tak zgadzam sie

    Głosy: 1 5,0%
  • Nie nie zgadzam sie

    Głosy: 18 90,0%
  • Treba dopracowac

    Głosy: 0 0,0%
  • Wisi mi to

    Głosy: 1 5,0%

  • W sumie głosujących
    20
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Odp: Głosowanie

To, że mam rangę pik, nie znaczy, że mam mało doświadczenia!!!
Mam ponad 3k pkt. i co?
nie mam doświadczenia??

Twoim zdaniem 3.000 pkt to duzo?Nie masz doswiadcznie wiesz mi.


Co do pomysłu[propozycji] jest mi ona obojetna bo nie zakładam żałosnych pomysłów na temat jednostek czy buduynków..
 

DeletedUser2484

Guest
Odp: Głosowanie

Coraz bardziej zaczynam się utwierdzać w przekonaniu, że ilość postów nie świadczy o "poziomie" użytkownika.Gdyby takie coś zostało wprowadzone to zaczęłoby się bezsensowne nabijanie postów, po drugie ranga na forum ma się nijak do doświadczenia w grze oraz do poziomu inteligencji danego użytkownika, a poza tym naprawdę straszne jak jedna czy dwie osoby zagłosują na tak tam gdzie wszyscy głosują na nie każdy ma prawo mieć swoje zdanie.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Głosowanie

A co mają zrobić ci co są dożywotnymi pikinierami (z własnej woli)?

Pewnie niektórzy z wysoką rangą to SPAMerzy i każdy pik by zaczął spamować, żeby tylko mieczem być... ale żeby piki topiców nie mogły robić to OK.

P.S. Zły dział. To powinno być w Propozycjach Dotyczących Forum
 

DeletedUser5820

Guest
Odp: Głosowanie

Głosować w sondzie każdy ma prawo i będzie miał. I nie ma znaczenia, jakiej jest rangi. Każdy ma prawo głosu i każdy ma prawo wypowiadać swoje zdanie.

Co do tego, że często użytkownicy (wszyscy bez wyjątku, czy to z rangą pik czy inną) nie popierają swojego głosu jakąkolwiek argumentacją - tego pilnują moderatorzy.