Wersja 8.34.1 - komentarze

Status
Zamknięty.

DeletedUser137804

Guest
ale tylko starą opere można zmodyfikować do jednego kliknięcia na synchro, be! Inno be! ;)
wracając do tematu,konstruktywna dyskusja jest wtedy gdy się słucha argumentów strony przeciwnej, w ogłoszeniu jest opisane czym się kierowano wprowadzając te zmiany. Ja jestem laikiem w kwestiach technicznych ale zrozumiałam.Kmic również tutaj udział informacji , nie jego wina że nie wszystkim się one podobają ale proszę nam nie zarzucać ignorancji, nie jesteśmy tu po to by odpierać ataki tylko by konstruktywnie dyskutować.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

KACZELNIK

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.653
Na nowej operze również jest to możliwe. Ponadto inne przeglądarki np. Chrome czy Safari także umożliwiają bezproblemowe wysłanie pięknego synchra :D

Do kopania w ziemi dużych dołów można użyć plastikowej łopatki, ale używa się koparki, bo jest łatwiej. A wysyłanie synchro za pomocą makry w starych operach jest łatwiejsze od wysyłania go z innych przeglądarek. Takie ułatwienie dla graczy mających zbyt sztywne palce ;)
 

Ilikebigbutts

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
847
Również mi się nie podoba ta aktualizacja, gdyż uniemożliwia grę na starej operze. I nie o synchra chodzi bo to można na każdej przeglądarce zrobić równie łatwo.
Przy 1 wiosce czy 10 to można nawet na explorerze działać a przy kilkuset wsiach gra na operze jest dużo łatwiejsza.
Aktualizacje powinny iść w stronę ułatwiania rozgrywki, tak żeby można było grać bez pomocy "zewnętrznych" narzędzi a nie wprowadzania nikomu nie potrzebnych bzdur, jak jakieś kolorowe przyciski zmiany wyglądu czy szyfrowanie bo to nie konto bankowe.
 

DeletedUser40095

Guest
ale tylko starą opere można zmodyfikować do jednego kliknięcia na synchro, be! Inno be! ;)