Rozgrywki - komentarze, opinie, sugestie

Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Moim zdaniem, cały ten turniej nie ma najmniejszego sensu i ciężko doszukać się tu jakiejkolwiek wyobraźni autorów. Może i byłoby to dobre, ale na pewno nie w tej formie. Niby z jakiej racji na świecie bez farmienia część graczy ma dostać za darmo surowce, bo na innym świecie w innym kraju ktoś więcej sobie wyfarmił? Porażka.
Jedynym wyjściem jest albo wyłączenie światów jak s79 z tego turnieju albo branie pod uwagę jedynie statystyk danego świata, choć i tak to wszystko jest mocno naciągane...

A co do zarzutów kmica- nie wiem gdzie Ty widzisz problem w posiadaniu więcej niż 1 konta? Moim zdaniem, gra powinna jak najbardziej przyciągać graczy i zapewniać jak największe możliwości tak, by ludziom chciało się tu zaglądać i przy okazji wydawać kasę. W przypadku braku możliwości zmiany nicku, można sobie zawsze założyć drugie konto, a powodów ku temu może być bardzo wiele, czy to jakieś walory estetyczne, czy chęć zagrania trochę bardziej "in cognito", bez kojarzenia z innymi światami, choć to wgl nie powinno nas obchodzić. Najlepiej jednak jest od razu na kogoś naskoczyć, bo jak pomysł jest słaby, niesprawiedliwy i nie przemyślany, to od razu gracz sam jest sobie winien.

Do greenskunelite: ja osobiście i tak bym się nie martwił, bo nawet jakbyś te 3 konta miał w 1 drużynie, to Twój wpływ na wyniki turnieju jest praktycznie... żaden :d
 

DeletedUser6793

Guest
Zielni trochę nam odskoczyli, ale już odrabiamy :)
CZERWONI górą
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.987
A co do zarzutów kmica- nie wiem gdzie Ty widzisz problem w posiadaniu więcej niż 1 konta?

??? Nie czyniłem nikomu żadnych wyrzutów, a jedynie wyjaśniłem, że gdyby grał wszędzie tym samym kontem, to wszędzie byłby w tej samej drużynie. I tyle.
A w posiadaniu wielu kont nie widzę żadnego problemu, jeśli ktoś ma taki kaprys to niech sobie zakłada nawet i kilkadziesiąt (oczywiście przy zachowaniu zasady, że na danym świecie gra się tylko i wyłącznie jednym kontem), w czym ma mi to niby przeszkadzać?
 

DeletedUser

Guest
moje czerwone pozamiataly Arkadie , nie ma bata juz na nas
 

DeletedUser77010

Guest
ja po prostu gram. Jeśli przyczynie się do jakiegoś sukcesu, to się będę cieszył. W szczególności podczas wojny nie widzę sensu w tych turniejach.
 

złodziej marzeń

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
31
Jak widać po wynikach (www.facebook.com/Plemiona) polskie grabieże stanowiły ponad 11% globalnego wyniku, zaś największy swój udział wniosły światy 70, 72 i 74 (w trójkę generując ok. 40% osiągów Plemiona.pl).

Ilu jest aktywnych graczy na plemiona.pl a ilu na wszystkich wersjach językowych? Jak nie ma sumarycznych danych to podaj mi linka kmic i sam policzę. Nie mogę go obecnie znaleźć a wiem, ze był link gdzie pokazana była ilość graczy dla wszystkich wersji....
 

adrianh3

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
177
Kmic te rozgrywki to wielka pomyłka

tym bardziej na światach z limitem farmienia lub bez farmienia


Prześlij Przesuń Skasuj << >>
Temat Turniej zakończony! Zmień nazwę
Wysłane 04.12.13 11:17:44
Jak wygrać: Zrabuj najwięcej surowców
Czas rozpoczęcia: dnia 03.12. o 11:00
Czas zakończenia: dzisiaj o 11:00
Nagroda: +10% większa produkcja żelazo (24 godzin)
Twoja drużyna: Żółci

Ostateczne wyniki są już znane, zwycięstwo odnoszą Zieloni!

Wszyscy członkowie drużyny Zieloni otrzymują za swoje starania nagrodę w postaci +10% większa produkcja żelazo (24 godzin).

Ostateczną klasyfikację można znaleźć w Rankingach.
» Statystyki rozgrywek

A to wklejka z świata bez farmienia

Od kiedy 0 zfarmionej sury jest mniejsze lub większe od 0 zfarmionej sury ?
Chyba niemcy (bo to ich wymyśł nie potrafia liczyć :haha:)

--------------------------------------------------------------

Ilu jest aktywnych graczy na plemiona.pl a ilu na wszystkich wersjach językowych?
http://pl.twstats.com/

http://pl.twstats.com/language

Statystyki
9,500,164 graczy w ewidencji (219,370 aktywnych).
1,166,662 plemion w ewidencji (13,563 aktywnych).
24,727,472 wiosek w ewidencji.
65,099,143 przejęć w ewidencji.
20,395,485 zmian plemion w ewidencji.

Niemcy

Statistiken
9,338,505 Spieler erfasst (162,637 aktiv).
1,183,476 Stämme erfasst (15,476 aktiv).
26,024,313 Dörfer erfasst.
83,655,190 Eroberungen erfasst.
21,949,364 Stammeswechsel erfasst.

Hiszpańska wersja
Estadísticas
2,362,235 jugadores registrados (37,255 activos).
335,505 tribus registradas (2,706 activas).
3,764,373 pueblos registrados.
10,485,739 conquistas registradas.
4,271,419 cambios de tribus registrados.

Angielska

Statistics
8,561,469 players recorded (77,066 active).
1,467,466 tribes recorded (6,590 active).
18,415,625 villages recorded.
52,134,239 conquers recorded.
20,491,103 tribe changes recorded.

A reszta to juz znikome ilości graczy

Widać po liczbach ,że najbardziej liczna jest polska wersja (^_^)
 

Adeq x Atak

Szlachcic
Wynik reakcji
1.403
Jak widać po wynikach (www.facebook.com/Plemiona) polskie grabieże stanowiły ponad 11% globalnego wyniku, zaś największy swój udział wniosły światy 70, 72 i 74 (w trójkę generując ok. 40% osiągów Plemiona.pl).

Tak cisneliśmy wczoraj,ale dziś juz nie.Nie warto,ten konkurs to porażka.
No nagrody są, żenujące trochę, ale przynajmniej jest motywacja, żeby nabić sobie odznaczenie ;)
 

DeletedUser77010

Guest
no i żeby pokazać , że Polacy to niezłe 'koty' w plemionach :)
 

złodziej marzeń

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
31
Jak widać po wynikach (www.facebook.com/Plemiona) polskie grabieże stanowiły ponad 11% globalnego wyniku, zaś największy swój udział wniosły światy 70, 72 i 74 (w trójkę generując ok. 40% osiągów Plemiona.pl).

Obliczyłem jaki procent graczy stanowią gracze grający na plemiona.pl.

We wszystkich wersjach językowych (łącznie z plemiona.pl) gra 1 316 918 graczy*, a gracze plemiona.pl stanowią ~16,68% wszystkich graczy.

*dla strony http://il.twstats.com przyjąłem liczbę 79,824 bo jakoś dziwnie tam piszą i nie mogłem się doczytać ;), do ilości graczy została dodana liczba graczy ze strony http://beta.twstats.com/ (nie wiem czy bierze ona udział w turnieju...)

Wnioski? ;)
Albo:
-polacy mniej aktywnie niż inni biorą udział w turnieju.
Albo:
-ta 5 procentowa różnica to martwe konta, darmówki, deffówki, multi itd... :)
Albo:
-na innych wersjach językowych nie występuje lub występują w mniejszej ilości światy z limitami farmienia lub bez farmienia.

Inne wnioski jak na razie nie przychodzą mi do głowy... ;)
 

koriv

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
630
Moim zdaniem te rozgrywki są trochę niedopracowane. Trochę wypacza to rozgrywkę, jesli już w drugim dniu po raz drugi wygra jedna drużyna, a pozostaje jeszcze jedna "runda" gdzie prawdopodobnie ta sama drużyna wygra. Myślę, że miał być inny rezultat, że wszystkie drużyny beda rywalizować łeb w łeb, kark w kark w tej rywalizacji, ale niestety trochę się to nie udało. Drugim negatywnym skutkiem to chyba to, że Ci, ktorzy graja na nowych światach z tymi wygranymi bonusami mogą na prawde dużo odrobić, badz na sporo odskoczyc od reszty...

Zresztą dla mnie nie ma to zadnego znaczenia czy są te rozgrywki czy nie :)
 

DeletedUser

Guest
Moim zdaniem te rozgrywki są trochę niedopracowane. Trochę wypacza to rozgrywkę, jesli już w drugim dniu po raz drugi wygra jedna drużyna, a pozostaje jeszcze jedna "runda" gdzie prawdopodobnie ta sama drużyna wygra. Myślę, że miał być inny rezultat, że wszystkie drużyny beda rywalizować łeb w łeb, kark w kark w tej rywalizacji, ale niestety trochę się to nie udało. Drugim negatywnym skutkiem to chyba to, że Ci, ktorzy graja na nowych światach z tymi wygranymi bonusami mogą na prawde dużo odrobić, badz na sporo odskoczyc od reszty...

Dokładnie tak. Weźmy przykład s79, gdzie każdy ma jeszcze po jednej wiosce i nie ma farmienia. Każdy ma równe szanse bo nie ma też dodatkowych opcji premium i tu nagle zieloni dostają +10% żelaza na dzień, a potem skrócone budowanie o 10% na dzień bo ktoś gdzieś więcej wyfarmił/zbił muru mając sam tyle punktów co prawie cały świat. Dajmy przykład byliśmy "niebiescy" nasz wróg był "zielony". Mieliśmy nad nim przewagę ale dzięki turniejom on szybciej wybudował pałac o chwilę i zdążył nas przejąć. Niemiła sytuacja, nieprawdaż?
 

DeletedUser23926

Guest
Dokładnie tak. Weźmy przykład s79, gdzie każdy ma jeszcze po jednej wiosce i nie ma farmienia. Każdy ma równe szanse bo nie ma też dodatkowych opcji premium i tu nagle zieloni dostają +10% żelaza na dzień, a potem skrócone budowanie o 10% na dzień bo ktoś gdzieś więcej wyfarmił/zbił muru mając sam tyle punktów co prawie cały świat. Dajmy przykład byliśmy "niebiescy" nasz wróg był "zielony". Mieliśmy nad nim przewagę ale dzięki turniejom on szybciej wybudował pałac o chwilę i zdążył nas przejąć. Niemiła sytuacja, nieprawdaż?

Zbyt bardzo teoretyzujesz. W praktyce 10% przy jednej wiosce jest to prawie niezauważalna różnica.
 

koriv

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
630
Tzn. dobrze, że to tylko na 24h, ale to i tak sporo. Porównajmy dwóch graczy - pozostańmy przy oznaczeniach niebieskich i zielonych. Idziemy razem łeb w łeb, mamy eko podobne, dajmy na to 2500 na godzinę, po czym zieloni wygrywają 1 rundę, czyli rundę o +10% żelaza na 24h. w ten sposób dostaje co godzinę 250 sztuk żelaza i mnożąc razy 24, jesli dobrze obliczyłem zyska 6000 wiecej zelaza, a to na etapie poczatkowym jest sporo, juz jest z przodu, ma przewagę i wiadome, że przy takim samym już rozwoju do pałacu "zielony" bedzie szybszy. Chociaż z żelazem najwięszą korzyść mają gracze grający na światach z farmieniem lub z jego ograniczeniem, gdzie produkcja lekkiej kawalerii kosztuje sporo żelaztwa. Dodatkowo, co jeszcze wiele na to wskazuje - jesli wygrają 3 rundy to "zielony" zyska jeszcze sporo czasu przy budowach, gdzie w szczególnosci na światach bez farmienia duzo zalezy od czasu kiedy postawisz dany poziom huty, im wczesniej tym lepiej - a ten bonus z budową ułatwia zadanie.
Niby ma to pomóc graczom i umilić grę, ale chyba nie do końca - pomysł fajny, ale trzeba pomyśleć poważnie nad jej modyfikacją.

Masło maślane, mam nadzieję, że przekaz zrozumiały dla wszystkich :)
 

DeletedUser

Guest
nie czaje , wczoraj jako czerwoni wygralismy na arkadii i nie ma dodatku , dzis znowu wygrywamy i wygramy i co dalej ... sam mam obecnie cos takiego ...

12x Agresor dnia

Pokonaj jako agresor najwięcej jednostek na tym świecie.

Ostatnio osiągnięte: dnia 06.08.2013 (565.929 jednostek)
595.905 / 595.905
595.905 / 595.905
Jesteś na czele! Utrzymaj ten rekord do północy, aby otrzymać odznaczenie!

31x Rabuś dnia

Zrabuj najwięcej surowców na tym świecie.

Ostatnio osiągnięte: dnia 06.08.2013 (30.989.587 surowców)
36.135.185 / 36.135.185
36.135.185 / 36.135.185
Jesteś na czele! Utrzymaj ten rekord do północy, aby otrzymać odznaczenie!
 
Status
Zamknięty.
Do góry