Flaga budowy

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser174820
  • Data rozpoczęcia

Wprowadzić nową flagę?

  • Tak, lubie szybkich murarzy

    Głosy: 18 75,0%
  • Nie, lubię slow-motion

    Głosy: 4 16,7%
  • Nie wiem, nie znam się

    Głosy: 2 8,3%

  • W sumie głosujących
    24
Status
Zamknięty.

DeletedUser174820

Guest
Dziwi mnie niezmiernie, że takiej flagi nie ma.

Chodzi o skrócenie czasu budowy, 1-10% zależnie od poziomu, ba, myślę że nawet 20% nie byłoby szaleństwem

Flagę można byłoby dodać jako nową, bądź zamienić z jednym typem istniejących, szczęście (które technicznie rzecz biorąc nie jest power-upem), bądź pojemności łupu (bądźmy szczerzy - to najczęściej zalegająca flaga na rynkach)

Problem z nową flagą to przebudowa okienka flag, bo aktualnie miejsca nie ma (ale to spokojnie do zrobienia jest)
Jeśli miała by zastąpić jeden rodzaj z istniejących, to nie wiem co z by było z posiadanymi już flagami tego typu.

Tak czy inaczej, proszę o głosy w ankiecie :)
 

DeletedUser

Guest
Spróbować można , czemu by nie... ale jest jedno ale... IG nie będzie miało zysku z tego... ponieważ skracanie budowy to tylko za premium jak na razie wg. mnie ta opcja powinna zostać usunięta , bo gracz nie mający kasy nie wybije się wysoko , a taki z kasą przyjdzie i tylko na premce poleci bez farmingu , bo ma kase to nie musi nawet palcem dużo klikać żeby surowce zdobyć , podobnie z dopalaczami +40% surowców powinni wyeliminować.