DeletedUser160438
Guest
Chodzi o światy z farmienien. Na pewnym etapie gry zaczyna się zagęszczanie terenu. Jest to już późny etap i gracze mają po kilkaset, kilka k wiosek. Dla graczy offowych takich jak ja najprostszą formą pozyskania surki jest wtedy farmienie niż przesuwanie surowców, a dobrego skryptu tak naprawdę nie ma. Stąd mój pomysł by na pewnym etapie pojawiały się wioski barbarzyńskie nie do przejęcia, a tylko do farmienia lub została założona blokada na wioski już istniejące i też można by je było tylko farmić.
Korzyści są takie, że przejmuje się tylko graczy, a nie szaraki. Gra nabiera rumieńców, a nie staje się monotonnym łykaniem barbarek w obawie przed bunkrem wroga. To samo tyczyło by się wiosek po graczach. Jak zszarzeją na pewnym etapie, powinny zostać tylko farmami. Przejęcie konta 10-20kk gdzieś na tyłach to tylko chapanie wiosek i wydłużanie ogólnie gry.
Nie wiem czy taki pomysł był. Jeśli tak to temat do usunięcia.
Korzyści są takie, że przejmuje się tylko graczy, a nie szaraki. Gra nabiera rumieńców, a nie staje się monotonnym łykaniem barbarek w obawie przed bunkrem wroga. To samo tyczyło by się wiosek po graczach. Jak zszarzeją na pewnym etapie, powinny zostać tylko farmami. Przejęcie konta 10-20kk gdzieś na tyłach to tylko chapanie wiosek i wydłużanie ogólnie gry.
Nie wiem czy taki pomysł był. Jeśli tak to temat do usunięcia.