Świat bez synchro i klinów.

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser67422
  • Data rozpoczęcia

Jestem


  • W sumie głosujących
    206
Status
Zamknięty.

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
jasne, strategiczna gra w której żeby coś się udało- trzeba być przy kompie...
no to faktycznie ma to tyle wspólnego z planowaniem... że ho ho ^^
 

DeletedUser

Guest
Dzisiaj bez automatu ataki zgrane wymagają dobrej współpracy. Trzeba się poświęcić by wstać np o 2 w nocy by ataki wysłać. Ktoś zaśpi ktoś spóźni się o minute i już obrońca ma szanse a tak to każdy równiutkie synchron wyśle o 2 w nocy
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
pewna automatyzacja to właśnie ukłon w stronę współpracy

a argument o "poświęceniu" nie jest dobry- bo to znaczy że gra za bardzo zaczyna ingerować w plan dnia
i to już nie jest zabawa tylko zwykły nałóg
 

DeletedUser

Guest
a jak by miała wyglądać obrona? ataki wychodzą w synchron i zaplanowane zostaje tylko odbijać ale jak ataki wejdą równo to skąd wziętość wojsko do odbicia ginie wioska ginie wojsko pomysł nie daje szans obrony
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
nie bardzo rozumiem
a ciężko sobie wyobrazić świat z czymś co wykonuje zaplanowane działania ?
jak się wklepie rozkaz klinu- będzie klin, proste
jak się wklepie rozkazy odbicia- pójdą grubaski

przecież w grze NIE widać składu armii, więc po co pytania ?

i tak się wszystko sprowadza to tego że:
-zwolennicy chcą zaprogramować coś
-przeciwnicy chcą być online

ale czy to jest podstawowa idea gry strategicznej ? żeby być online ?
 

DeletedUser

Guest
ale czy to jest podstawowa idea gry strategicznej ? żeby być online ?
tylko twój pomysł zakłada że strona atakująca nie musi być onlajna a obrońca musi by zdążyć zaplanować obronę stąd ta nierówność.
Sam pomysł na początku jeśli dobrze pamiętam to nie zakładał możliwość klinowania
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
tylko twój pomysł zakłada że strona atakująca nie musi być onlajna a obrońca musi by zdążyć zaplanować obronę stąd ta nierówność.
Sam pomysł na początku jeśli dobrze pamiętam to nie zakładał możliwość klinowania

nie zapominajmy o dwóch kwestiach
1.planer dla każdego- każdy może atakować z botem
2.do tej pory i tak atakujący ma pewną przewagę - nie można ustalić czasu ataków zanim się nie pojawią
więc tak czy siak atakujący robi pierwszy krok
 

DeletedUser164406

Guest
Jestem przeciw temu zawsze gram na kliny synchro itp. wiec nie!!!:p
 

DeletedUser

Guest
pomysł nie jest zły , jestem za .

odmiana od zwykłych Światów by była jakaś . tak ja z św które mają wyznaczone cele .
 

DeletedUser67422

Guest
Moze sie doczekamy :) Jak narazie admini nie napisali tu nawet posta, wiec albo pomysl im sie nie podoba, albo mieliby za duzo pracy z przygotowaniem czegos takiego :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
jakby jeden świat taki wypuścili to czemu nie ?
Zobaczylibyśmy jak to by wyglądało ;D
Fajny pomysł ;)
 

DeletedUser171672

Guest
Jestem na nie. Ta gra traci swój urok bez klinów i synchr :)
 

DeletedUser

Guest
Większość graczy zapewnie i tak nie wie co to jest, bo z tego nie korzysta ;) Ale osobiście wolałabym z tym grać.
 

DeletedUser159480

Guest
Większość graczy zapewnie i tak nie wie co to jest, bo z tego nie korzysta ;) Ale osobiście wolałabym z tym grać.

Co jak co, ale terminy te zrobiły się bardzo popularne.. to już nie to co kiedyś, kiedy to tylko jednostki znały faktyczne znaczenie tych określeń.

Uważam, że powinien wystartować taki świat, gdzie typowa znajomość TECHNICZNYCH zagrywek nie powinna decydować o ostatecznym wyniku rozgrywki.. choć i tak uważam, że osoby, które bardzo dobrze znają te charakterystyczne sprzętowe zagrania i tak przegrywają w dalszej grze z typowymi strategami i umysłami, które perfekcyjnie potrafią zaplanować akcje off/def.
 
Status
Zamknięty.
Do góry