Świat bez synchro i klinów.

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser67422
  • Data rozpoczęcia

Jestem


  • W sumie głosujących
    206
Status
Zamknięty.

DeletedUser67422

Guest
wtkc - Trzeba przewidziec wszystkie mozliwosci. Dlatego wolalbym alby timer byl narzedziem eliminujacym jedynie koniecznosc uzywania opery i innych tego typu programow/zagran z plemion, niz sluzacym do utrudniania gry obroncy. Ktos moglby Cie w ten sposob codziennie zasypywac straszakami, nie tracac na to swojego wolnego czasu, a to by nie bylo zbyt mile ;)

Majk - oczywiscie pasowaloby tez , aby timer wysylal wsparcie. Generalnie dzialalo by to tak jak teraz, tyle ze zamiast gracza przykutego do komputera, komendy OK , wczesniej zaplanowane przez obronce, wysylaly by sie automatycznie na dana godzine/sekunde.

I jeszcze jedno, timer bylby jedynie narzedziem pomocniczym w grze. Wszystkie komendy moznaby wysylac jak do tej pory, oczywiscie bez milisekund jak na s55. Jezeli ktos nie chcialby z niego korzystac, wolalby np. opere, jego wola ;)
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
wtkc - Trzeba przewidziec wszystkie mozliwosci. Dlatego wolalbym alby timer byl narzedziem eliminujacym jedynie koniecznosc uzywania opery i innych tego typu programow/zagran z plemion, niz sluzacym do utrudniania gry obroncy. Ktos moglby Cie w ten sposob codziennie zasypywac straszakami, nie tracac na to swojego wolnego czasu, a to by nie bylo zbyt mile
to nie ma być miłe albo nie tylko szyte dla każdego
niektórzy wysyłają więcej straszaków niż pełnych offów
automatyzowanie tylko części rozkazów to wypaczenie strategii
 

DeletedUser156889

Guest
Musi być limit kilku ataków na wioskę. Inaczej znowu będzie przegięcie w drugą stronę z fejkami. Dywersja jest ok i wiadomo element strategii, ale wysłanie 1000fejków i 10 ofów ciężko nazwać grą strategiczną ;]
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
a niby dlaczego?
ja raz wysłałem ponad 2k fejków i 1 offa
normalnie strategia pełną gębą!
 

DeletedUser67422

Guest
Poswieciles na to tyle czasu, ze na drugi dzien Ci sie zapewne odechcialo ;)
Puszczajac to z planera, moglbys tak robic do woli, i to juz nie mialoby sensu.

Glownym zalozeniem, jest odejscie od "nolajfienia" ;)
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
nie , wcale nie tak dużo i nie miało to żadnego związku z nolajfem
planowanie: najprostsza metoda "na siłę" <start-cel>
widełki czasu ataków ok 15h <dzień X>
+ zabawa operą, multi url openerem, wieloma kartami i różnymi dobrymi skryptami placowymi

i nie była to akcja jednorazowa^^
więc skoro można ręcznie dziennie słać po kilkaset oddziałów w ten sposób- to automat powinien nie zmniejszać tylko zwiększać jeszcze wydajność :p
 

DeletedUser156889

Guest
Trochę gubisz koncepcje. Nikt nie mówi że się nie da i nie chodzi o to żeby ten proces był wydajniejszy i nagle leciało tysiące fejków bez ładu i składu. Taka gra jest po prostu bez sensu. Chodzi o to, żebyś robiąc akcje lub się broniąc nie był przykuty do komputera, a miał z tego czystą zabawę.
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
teraz ja tego nie kumam
automat pozwala na zaprogramowanie czegoś co może wyglądać jak chaos na kółkach
a może zrobić rzeź

w zależności od tego jak wygląda wprowadzanie danych- może to trwać od kilku minut [dla kilkunastu tys zadań] do kilkudziesięciu godzin jeśli trzeba wprowadzać rekord po rekordzie

więc jeśli JUŻ wprowadzać coś takiego- to jak pisałem- obowiązkowo również usprawnić słanie pomocy
+ można dodać jakieś ikonki ostrzegające obrońcę o planowanych atakach
coś za coś- zaprogramowanie działań może być potraktowane jak odkrycie się agresora
 

DeletedUser67422

Guest
Pomoc rowniez moznaby wysylac z planera, na tej samej zasadzie co ataki, glownie po to zeby nie siedziec przy komputerze i nie czekac do odpowiedniej sekundy aby kliknac w OK :) Poza tym nic by sie nie musialo zmieniac.

Jesli chodzi o ilosc atakow, oraz czas w ktorym mogly by byc wysylane przez planer, ograniczenia musialyby byc wprowadzone bez dwoch zdan. A jakie, to juz trzeba by przetestowac. Sam z reszta pisales o tym w jednym z pierwszych postow, wiec nie rozumie nagle czemu zmieniles zdanie :rolleyes:

oprócz tego ograniczyć wprowadzanie rozkazów dla jednej wioski np do 5-10 dziennie max
+ ograniczyć takie słanie np do wydawania komend max 24h-48h przed wyjściem armii z wioski/ek
i gitara , super świat :)
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
nie zmieniłem
ja pisałem o liczbie ataków - te nie powinny być limitowane
a jak już- to tak by to ograniczenie było wprost proporcjonalne do liczby wiosek
[ktoś kto ma 10000 osad powinien mieć możliwość posłania 10000 razy więcej od kogoś kto ma 1 wioskę]
tyle:D
 

DeletedUser67422

Guest
Wiadomo , tak samo jak zwieksza sie np. limit farmienia, zwiekszalby sie limit wysylania atakow ;) pisalem juz o tym wczesniej.
 

DeletedUser22258

Guest
chyba już to przerabialiśmy...


edit: ajć, nie doczytałem :) pomysł w porządku, aczkolwiek to już by kompletnie detronizowało to co w plemionach najlepsze.
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
nie detronizowało tylko wywaliło
i nie najlepsze tylko najgorsze
czekanie
 

DeletedUser22258

Guest
od kiedy czekanie jest w plemionach cechą negatywną?
sęk właśnie w tym, że nic nie dzieje się w jednej chwili, wszystko jest dzięki temu bardziej realistyczne i to nadaje sens i jest ideą tej gry.
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
od kiedy czekanie jest w plemionach cechą negatywną?
zależy jak na to spojrzeć
można by rzec że nie jest cechą negatywną, co nie znaczy że automat coś miałby zepsuć
to znaczy popsułby grę każdemu kto ma problemy z liczeniem
ale czy w grze strategicznej ktoś miałby się przejmować tym?

edit:
nie nie, wróć
od kiedy jest cechą negatywną? od początku gry
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser67422

Guest
Na tej samej zasadzie, ktos moze lamentowac ze na swiecie x nie ma farmienia, a dla niego bylo to sensem gry ;)
Dzis na szczescie mozemy sobie wybrac taki swiat, jaki nam pasuje.
Chociaz z tego co pamietam dopiero numerek s52 doczekal sie wprowadzenia opcji bez farmienia, to czytajac dzisiejsze wypowiedzi graczy , zdecydowana wiekszosc chwali sobie takie rozwiazanie.
Limit farmienia jest jeszcze lepszym, i jeszcze nowszym "wynalazkiem".
Dlaczego by wiec nie zrobic kolejnego kroku na przod i nie wprowadzic planera ? :)
Jezeli okazalby sie lipa, zawsze mozna z niego zrezygnowac.
 

DeletedUser22258

Guest
na takiej zasadzie w końcu zabijemy istotę plemion....
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
a co jest istotą plemion?
mi się wydaje że powinno się iść w stronę pełnego wykorzystania potencjału bojowego konta
każdego
a nic nie pomoże bardziej niż bot wysyłający wcześniej zaprogramowane ataki

jeśli istotą gry ma być kilkuletnia gra która z czasem zamienia się w przetrwanie zombie no to sorry...
automat w sprawnych rączkach siekałby graczy szybko i skutecznie

no i najważniejsze - gra z założenia zespołowa musiałaby być zespołowa
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser22258

Guest
właśnie nic by już nie zostało z zespołowości bo wszystko byłoby zautomatyzowane
ludzie to chcieli by żeby wszystko się za nich samo robiło ;)
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
nie samo
instrukcje gracz musiałby wprowadzić
ale nie takie że armia ma dojść o godz x, tylko takie że armia ma wyjść o godz x

albo albo
wcześniej nie było limitów, były ms - to usuwanie tego było argumentowane eliminowanie "zręcznościówki"
pełnym wyeliminowaniem jest programowanie ataków
masz wówczas 100% strategię

w przeciwnym razie zostaje jakiś argument "handlowy"
czyli że większość graczy nie wie jak liczyć i nie wie jak usprawnić grę we własnym zakresie
no ok- tak też można, ale gracze mają inne priorytety, tak czy nie?
 
Status
Zamknięty.
Do góry