Strona główna
Fora
Nowe posty
Szukaj na forum
Co nowego?
Nowe posty
Nowe posty profilowe
Ostatnie aktywności
Użytkownicy
Obecnie na forum
Nowe posty profilowe
Szukaj postów profilowych
Zaloguj
Co nowego?
Szukaj
Szukaj
Szukaj tylko w tytułach tematów
Przez:
Obecnie na forum
Nowe posty profilowe
Szukaj postów profilowych
Menu
Zaloguj
Strona główna
Użytkownicy
Strona główna
Użytkownicy
JavaScript jest wyłączony. Aby uzyskać lepsze wrażenia, przed kontynuowaniem włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Używasz przestarzałej przeglądarki. Może nie wyświetlać poprawnie tej lub innych stron internetowych.
Powinieneś ją zaktualizować lub użyć
alternatywnej przeglądarki
.
Ostatnia aktywność Quetzelcoatlus
Quetzelcoatlus
odpowiedział w wątku
Dyskusja o sytuacji na świecie 200
.
Jeny ludzie nauczcie się, że ta gra to nie honorowy pojedynek w średniowiecznym turnieju xdd W pierwszym tygodniu świata po forum latał...
Piątek o 23:09
Quetzelcoatlus
zareagował/a
(a) na post użytkownika Stuknięty
w wątku
Mapek Stuknietygo nie może zabraknac
, używając
Lubię to
.
Dobra, zapomniałem ostatnio dać mapek :( Niestey budowa domu i dużo obowiązków na głowie :( dlatego macie staty jeszcze raz tylko...
12. Kwi 2024
Quetzelcoatlus
zareagował/a
(a) na post użytkownika szynkaa123
w wątku
Dyskusja o sytuacji na świecie 200
, używając
Uwielbiam
.
8. Kwi 2024
Quetzelcoatlus
odpowiedział w wątku
Dyskusja o sytuacji na świecie 200
.
Czyli zmiana wzoru liczenia milisekund dla ataku synchronicznego na: a(n) = t0 + 200ms * n + randomizer() zamiast jak było na początku...
20. Mar 2024
Quetzelcoatlus
odpowiedział w wątku
Dyskusja o sytuacji na świecie 200
.
Tak, ale do tego musieliby uruchomić jakiś testowy świat na dokładnie tych ustawieniach, co najprawdopodobniej przerosło ich możliwości...
19. Mar 2024
Quetzelcoatlus
odpowiedział w wątku
Dyskusja o sytuacji na świecie 200
.
Randomizer ustawiony na 20ms (najprawdopodobniej pierwszy raz w historii plemion tak rekordowo nisko) to kwintesencja edge case'u i...
19. Mar 2024
Quetzelcoatlus
odpowiedział w wątku
Dyskusja o sytuacji na świecie 200
.
1. Milisekundy, które mogą być ujemne lub większe niż 1000 2. Komendy cofnięte nie wracają tyle samu czasu 'ile już szły' 3. W wysyłce...
19. Mar 2024
Quetzelcoatlus
zareagował/a
(a) na post użytkownika Czarny Koń x Nuusiaq
w wątku
Dyskusja o sytuacji na świecie 182
, używając
Zły
.
Czy @Quetzelcoatlus zaczal już grać?
19. Mar 2024
Quetzelcoatlus
zareagował/a
(a) na post użytkownika Nitro Cee
w wątku
Dyskusja o sytuacji na świecie 200
, używając
Haha
.
Nie czytasz postów? Kmic blokuje moje śledztwo.
11. Mar 2024
Quetzelcoatlus
odpowiedział w wątku
Dyskusja o sytuacji na świecie 200
.
Bo nie da się wykryć np. skryptów operujących na jednej stronie i wykonujących/symulujących podstawowe czynności jak klikanie guzików...
11. Mar 2024
Quetzelcoatlus
odpowiedział w wątku
Dyskusja o sytuacji na świecie 200
.
No nie wiem, może po prostu napisać: "To prawda, że kara została nałożona na naszego gracza, sam Keymil potwierdził."? <sciana>
11. Mar 2024
Quetzelcoatlus
odpowiedział w wątku
Dyskusja o sytuacji na świecie 200
.
Przecież dostaniemy dzisiaj aktualizację, która naprawi wszystkie błędy uniemożliwiające normalną grę...
11. Mar 2024
Quetzelcoatlus
odpowiedział w wątku
Dyskusja o sytuacji na świecie 200
.
Wsadź klina z cofki na milisekundę np. 555 dla dowolnego wyimaginowanego ataku, to się przekonasz.
5. Mar 2024
Quetzelcoatlus
zareagował/a
(a) na post użytkownika Landoś
w wątku
Dyskusja o sytuacji na świecie 200
, używając
Lubię to
.
bez kitu XD
5. Mar 2024
Quetzelcoatlus
odpowiedział w wątku
Dyskusja o sytuacji na świecie 200
.
Minimalny odstęp 200ms między każda komenda tez dziala... xD Dzienki za wrzucenie mojego screena. Udało mi się jeszcze raz...
5. Mar 2024
Strona główna
Użytkownicy
Do góry