Najnowsze treści autorstwa hermitowski

  1. [Pasek] Hermitowskie Notatki

    >powiedz mi czy da się zrobić aby skrypt usuwał stare notatki przy dodawaniu nowej jeżeli raport pokazuje co jest poza wioską (czyli 100% udany skan) ? oczywiście przy atak można, ale czemu to ma służyć? > Ogólnie super opcją byłoby rozpoznawanie czy taki raport został już dodany do wioski...
  2. [Pasek] Hermitowskie Obstawy

    Myślałem trochę nad tym i wątpię, abym moje pojęcie jak to powinno działać spełni wszystkie wasze oczekiwania. > 1 paczka = 50p/50m ALBO 50p/50ł ALBO 50p/10ck Najprościej to można rozumieć, że użytkownik definiuje paczkę jako jedna kombinacja wyboru jednostek, czyli na raz może podać np...
  3. [Pasek] Hermitowskie Fejki

    Wrzuciłem aktualizację do akceptacji, spodziewana lista zmian to: 4.2.5 - możliwość wyboru samego wojska Jeżeli użytkownik nie zdefiniował opcji do wyboru celu (lub podał 'puste' wartości) to skrypt wybierze tylko wojsko. Opcje do wyboru celu to: coords, allies, ally_tags, ally_ids, players...
  4. [Pasek] Hermitowskie Fejki

    To co wklejasz w pasek to tak naprawdę konfiguracja i namiary na kod skryptu. Namiary to ten adres "https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.v3.js" z którego wystarczy, że usuniesz .v3 , i zostaniesz z następującym...
  5. [Pasek] Hermitowskie Fejki

    Wersja v3 przestała być rozwijana. została pozostawiona, aby ułatwić proces migracji poprzez brak jego wymuszania. V3 teoretycznie powinna wciąż działać, ale bym zalecał przejście na najnowsza wersję, która jest ciut bogatsza i powinna sobie lepiej radzić z większymi światami.
  6. [Pasek] Zmodyfikowany pomocnik zbijania murków w Asystencie Farmera

    A nie chcesz przy okazji innych skryptów naprawić ?
  7. [Pasek] Hermitowskie Obstawy

    > Większość plemion obecnie wymaga wysyłania obstaw w paczkach Rok minął, może się coś tutaj zmieniło i funkcjonalność nie jest już potrzebna?
  8. Czy komuś to potrzebne? - Pytanie czy kończyć skrypty

    ok, czyli sam wybór wojsk bez wyboru celu, można byłoby dodać flagę (np. no_target:true) do skryptu na fejki niż duplikować byty
  9. Usunięcie blaszek

    > aktualnie jeśli ktoś pozna czy odgadnie w jakiś sposób hasło danego gracza Tylko jak drugi gracz miałby poznać (np. podejrzeć) hasło innego gracza? Przy założeniu, że oboje grają przez Internet i nie mają interakcji IRL to wydaje mi się praktycznie niemożliwy scenariusz. Jeżeli chodzi o...
  10. [Pasek] Hermitowskie Fejki

    Ostatnio wyszła wersja 4.2.4, a w niej: - skrypt nie usuwa już duplikatów wiosek -> podanie wielokrotnie wioski podnosi szansę na jej wybór - opcja coords; duplikaty można zdefiniować na dwa sposoby - po prostu wpisać wioskę wielokrotnie lub dodać dwukropek, a po niej liczbę wystąpień wioski w...
  11. [Pasek] Dysponent surowcowy

    za dodatkową opłatą to zamieniam się w słuch
  12. [Pasek] Hermitowskie Fejki

    Faktycznie dokumentacja ma błąd. Dla okręgu spróbuj z opcjami x,y,r; np. "boundaries": [ { r: 30, x: 500, y: 500 } ],
  13. [Pasek] Hermitowskie Fejki

    > Oczywiście jest to pierdoła z którą sobie rodzimy, po prostu wpisując więcej tekstu w zakres data_range Może więcej tekstu, ale za to przejrzyście :) i ja też nie muszę po stronie kodu zgadywać co autor miał na myśli produkując swój własny formatu daty. > Dobra nie było tematu wystarczyło...
Do góry