Najnowsze treści autorstwa GreatKhaliS

  1. Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    idz włazic w dupe mefisto zrób mu loda na pocieszenie pipko xd tylko grzybem go nie zaraź xd
  2. Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    stwierdziłeś ze jestem ich kretem bo nie chciałem im wbijac kosy na sam koniec swiata ? bardzo inteligentne co tam u twoich kolegów bociarzy dalej graja uczciwie ? cos zamilkl ten twój przyjaciel pies <lol>
  3. Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    Ej black down czemu ty sam ze soba piszesz ?xd
  4. Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    trzeba było myc dupsko regularnie a nie zalic sie tu na forum :D Nie jestem lekarzem ale moim zdaniem za dlugo sie zabawiasz z ta sama dmuchana lalą i zarazki na ciebie przeszły :)
  5. Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    bo by uciskał przygłupie
  6. Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    no bo z grzybem rurki nosic to raczej niemozliwe <rotfl>
  7. Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    szkoda tylko ze z gumy
  8. Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    łatwo dziecko z downem i grzybem na dupie.
  9. Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    ciebie nauczyli jak kantować w pato gierkach xd chóriel pochwalisz sie co mozna robic we 3 na koncie + bot ?xd
  10. Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    tu nie ma co podważać wystarczyło chodzić do szkoly za młodu to byś wiedzial ale ty wolaleś szukac "kolegów" na forach w Internecie xd
  11. Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    zmiany klimatyczne planeta plonie dzieki podatkom UE za mocno planeta sie schlodzila <lol>
  12. Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    musisz wiecej trenowac Chóriel nie bedac na koncie wbija sie co do 1 ms <rotfl>
  13. Dyskusja o sytuacji na świecie 200

    Chóriel nie tylko bot ci się zaciął ale i mózg xd APK na s150 było w znacznie gorszej sytuacji a grało do samego końca ;] Zresztą co ja ci przytaczam s150 tam pewnie dopiero uczyłeś się obsługiwać bota więc byłaś jechana na etapie jednej wioski