Wersja 6.0

Status
Zamknięty.

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
Więc czy blokada jest czy nie to i tak będą prawie ci sami gracze.
"Prawie" robi różnicę. A tutaj całkiem niemałą. :)

Co do blokady,wiem że takie coś można bo była taka na osadnikach a mianowicie żeby była na ip a nie na niki wtedy grając na jednym z światów nie mogli by już się zalogować na drugim.
To nie dziwię się, że osadnicy już nie istnieją :) Taka blokada jedynie zaszkodziłaby uczciwym graczom (takie samo IP mają zazwyczaj nie tylko sieci lokalne typu "10 akademików uczelni" ale często nawet całe miasta, jeśli np. korzystają z jednego operatora typu telewizja kablowa) a w żaden sposób nie przeszkodziłaby tym wszystkim osobom (a takich w Polsce jest jednak WIĘKSZOŚĆ), które korzystają z mniej lub bardziej zmiennego IP - a jego zmiana polega (w zależności od typu sieci oraz operatora) na wyjęciu kabelka od modemu, restarcie routera czy wręcz wpisaniu jednej komendy... :rolleyes:
 

DeletedUser133168

Guest
nie tylko IP mozna wysledzic usera :p :D sposobow jest wiele :p nawet i na zminne IP :p

co do światów to moze być ciekawie :D a co do śledzenia to w czym przeszkadza zmienne ip? wystarczy pobrać przedział z zewnątrz i zapisać, lepszych rozwiązaniem było by jednak jakaś normalniejsza autoryzacja
 

DeletedUser26967

Guest
No to mają pecha,jest dużo innych światów.Kiedyś na nowy świat było trzeba czekać od 4 do 6 miesięcy i było dobrze,żaden się nie bulwersował a teraz jakiś atak pokemonów nastał.
Bo kiedyś o plemionach wiedziało mniej osób z racji krótkiego czasu online - to po pierwsze. Po drugie - co zrobisz, że neokidów nikt nie może przypilnować i ograniczyć dostępu do komputera i internetu... Po trzecie - mniejszy wybór w stylach był i w tych różnych specyfikacjach. Obecnie specyfikacji jest tyle, że aby dogodzić wszystkim graczom potrzebaby uruchomić bodajże 6-7 światów do razu, a tylko na 1-2 liczba graczy przekroczyłaby 50k (z początku przynajmniej). Ale w takich przypadkach należy chyba jednak dogodzić większości...

I niech się zaraz nie zrodzi taki pomysł - usuńmy parę styli... Chyba, że ktoś wybierze które i wszyscy się zgodzą... ;-)
 

DeletedUser26967

Guest
Tez mi sie te obozy nie podobaja :/
A możesz nam powiedzieć coś więcej? Swoje odczucia, prognozy? I co wiesz na temat obozów już? To bardzo ważne dla nas wszystkich tak samo, jak Twoje zdanie na ten temat... Podziel się z nami swoimi odczuciami... Chcemy Cię poznać, Twój tok myślenia...

PS. Ciekawe, czy się tu jeszcze pojawi... ^^
 

DeletedUser

Guest
kokrety!!

To może Panowie i Panie przejdźmy do konkretów w najczystszej postaci:
Czy wspominana blokada budowy obozów to po prostu ograniczenie ilością potrzebnych monet, czy też jakieś ograniczenie jak przy atakach na zaczynających graczy? Ile monet potrzeba na stworzenie obozu?
W jaki sposób tworzy się obóz? Przez przejęcie wiochy przez jednego gracza i dopiero wybudowanie tam obozu dla całego plemienia? Czy to jest jakaś ofiara dla plemienia? Czy można tak zamienić wszystkie swoje wioski w obozy?
Jakie są ograniczenia stacjonowania wojska? Zarówno czasowe jak i ilościowe?
Czy wioska po zamianie w obóz rozwija się sama, czy jest pod opieką gracza?? Którego gracza?
Czy z wioski można wysyłać wojska ze szlachcicem? Czy wojska z jednej wioski są jakoś wydzielane, czy można łączyć wojska z kilku wiosek, ale jednego gracza?
Czy można przejąć obóz? Czy pozostanie on dalej obozem? Czyim? Co z wojskami, które tam stacjonowały?
I w reszcie: Czy obozy są jakoś zaznaczane na mapie???
 

DeletedUser

Guest
I znowu przyszło mi do głowy pare pytań: Co jeśli plemię zostanie rozwiązane? Co z obozem, co z wojskami z obozu?

Parę minut i będę pewnie miał kolejne... Ale pozwólmy na razie wykazać sie rzeczowością administracji, pokażcie co wiecie^^
 

DeletedUser118787

Guest
Nie umiecie czytać ze zrozumieniem?
Uwaga: Obozy wojskowe nie zostaną wprowadzone na już istniejące światy!
Na tych światach co już są czyli od 1 do 41 nie powstaną żadne obozy!
 

.JWP.

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
395
Dziekuje Administracji za urozmaicienie rozgrywki nowymi zmianami. :)
 

DeletedUser

Guest
Tu cię zaskoczę: umiem czytać... ty chyba mimo wszystko nie, no bo nijak się to ma do moich pytań :p
 

DeletedUser118787

Guest
Może nie mam na myśli Ciebie ale jak czytałem pierwsze posty to widziałem pytania czy te obozy wojskowe dojdą do starych światów.
 

DeletedUser

Guest
Moim zdaniem po co?!
Jakies obozy ehh/...
Szkoda ze takie swiaty a nie normalne...
Dajcie smiglowce jeszcze...
 

DeletedUser

Guest
Hmmm dla mnie te obozy to świetny pomysł potyczki między czołowymi plemionami stały by się ciekawsze i wszystko by zależało od zgrania plemienia a nie od samotnej walki .Ale wolałbym aby to było wprowadzone na starych światach dało by to więcej rozrywki i nieprzewidywalności .
 

DeletedUser105376

Guest
Lepiej świat bez morali dajcie:p

Niektóre zmiany dobre,a o obozach się nie wypowiadam,bo nie wiem jak to bedzie działać
 

DeletedUser136587

Guest
Ja uważam że te światy się powinny różnić.

Pierwszy powinien być 2x np bez kościoła
Drugi 1x z kościołem

albo jakoś inaczej powinna być ankieta ale uważam że świat 2x jest konieczny bo dawno nie było.
 

DeletedUser

Guest
A czy wy potraficie czytać ?

Obozy wojskowe
Plemię w późniejszej fazie gry może wybudować obóz wojskowy. Członkowie plemienia wysyłają swoje armie do obozu. Gdy dotrze na miejsce, może być wykorzystana do ataku lub wsparcia wybranej wioski. Tylko właściciel armii może jej wydawać rozkazy. Aby stworzyć obóz wojskowy, plemię musi posiadać wymaganą liczbę punktów oraz przeznaczyć na ten cel złote monety.
Uwaga: Obozy wojskowe nie zostaną wprowadzone na już istniejące światy!

Zmiana dobra .
Wreszcie z iphona pogram mobilniej ^_^
 
Status
Zamknięty.
Do góry