Dymisja jednostek

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser58422
  • Data rozpoczęcia

Czy odpowiada wam mój pomysł??

  • Dobry pomysł

    Głosy: 405 58,6%
  • Dobry ale można dopracować

    Głosy: 157 22,7%
  • Taki sobie

    Głosy: 53 7,7%
  • Pomysł nie trafiony i do bani

    Głosy: 76 11,0%

  • W sumie głosujących
    691
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Moim pomysłem jest wprowadzenie kosmetycznej zmiany polegała by na tym że w placu po wejściu w zakładce wojska można by było zwolnić jednostki przydatne by było to w wypadku że mamy np za dużo lk a potrzebujemy np mieczników więcej po dymisji dostawalibyśmy 30 % surowców.Co o tym myślicie??.Wiem że można po prostu rozbić tą armie o mocniejszego gracza ale po co go wkurzać jak by była taka opcja.
Może być, ale byłoby to głównie na światach z zagrodą; jeżeli miałoby tak być trzeba by było wprowadzić tez opłaty za jednostki, pieniądze i podobne rzeczy, jeżeli ktoś wie co to za gra ikariam, to wlaśnie chodzi mi żeby zrobić takie coś.
 

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Opłaty? Niby po co? Nie, jeśli wojsko dymisjonujemy, to po co jeszcze dopłacać do tego?! Przy dymisji otrzymujemy surowce, choć tylko w symbolicznej (30 %) wielkości.

<!-- Dodano później -->
I myślę, że to by wystarczyło. Tak więc:

  • dymisja odbywa się w miejscach szkolenia jednostek;
  • ograniczenie budynkowe - dymisja tylko przy poziomie danego budynku 15 lub wyżej;
  • w danym budynku są 2 zakładki, jak w ratuszu, ale o nazwach Rekrutacja i Dymisja (de. Rekrutieren i Entlassen), w tej ostatniej kryje się panel podobny do rekrutacji, ale o odwrotnej funkcji, gdzie skrypty po prawej stronie przywoływałyby wszystkie jednostki danego gatunku znajdujące się w wiosce;
  • przy dymisji otrzymujemy 30 % surowców wydanych przy rekrutacji, ale dopiero po upływie czasu trwania dymisji jednej jednostki otrzymujemy 30 % jej kosztów;
  • czas trwania dymisji jednostki jest równy 1/3 czasu rekrutacji przy 15 poziomie budynku;
  • rekrutacja każdej jednostki odbywa się pojedyńczo, nie da się przerwać dymisji jednostki aktualnie dymisjonowanej, ale za to wszystkie późniejsze już tak;
    [*]"lex retro not agit" - czyli przerwanie dymisji jednostek nie zwróci nam tych jednostek, które już uległy dymisji.
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser10539

Guest
Trochę skomplikowane. Nie lepiej po prostu kliknąć kasuj podaną w polu textowym ilość jednostek? Kasowałyby się w trybie natychmiastowym bez przywracania surowców.
 

DeletedUser10539

Guest
W sumie kwestia jak to ma się odbywać jest raczej poboczna, wkurza mnie natomiast fakt, że twórcy tej gry implementują takie dziwolągi jak kościół, a od przeszło 2 lat nie wprowadzają tak banalnej, a za razem bardzo przydatnej rzeczy.
 

DeletedUser58422

Guest
hmm utrudnić jakie ułatwić to ułatwienie działać będzie jak w ratuszu co burzenie budynków też jest ułatwieniem ??.Po za tym to łatwa do wprowadzenia opcja nie trudna technicznie
 

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
35 to trochę za dużo. Zwrot ma mieć charakter czysto symboliczny, inaczej gra byłaby zbyt prosta....

Myślę, że 30 % jest optymalną wartością.
 

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Ja podobnie. Na plemionach gram już okrągły rok i dokładnie w tym momencie uświadomiłem sobie, że w wioskach off'owych jest za dużo deff'a i potem znika wojsko z komend. Nie pozwolę na to, żeby ten temat spadł z 1-szej strony!
 

DeletedUser58422

Guest
Ludzie zdałem sobie sprawę że niestety temat nie przypadł do gustu i spadł nisko szkoda bo to sensowny pomysł trochę ludzi po głosowało a potem co koniec i spadł nisko.Szkoda że pomysł zbyt się nie podoba proszę was abyście trochę jeszcze po głosowali nie wiele brakuje do osiągnięcia celu :)
 

DeletedUser

Guest
Ludzie zdałem sobie sprawę że niestety temat nie przypadł do gustu i spadł nisko szkoda bo to sensowny pomysł trochę ludzi po głosowało a potem co koniec i spadł nisko.Szkoda że pomysł zbyt się nie podoba proszę was abyście trochę jeszcze po głosowali nie wiele brakuje do osiągnięcia celu :)
Jakiego celu? Twój pomysł nie ma szans u Niemców? Nawet jak by większość głosowała na tak to nie przejdzie.
 

DeletedUser73475

Guest
pomysł jest dobry i może kiedyś sie doczekamy zmian w tym temacie ,
szczególnie było by mi to pomocne przy przenoszeniu szlachty w inne miejsca,obecnie trzeba ją rozbijac o własne wioski a wiadome ze to kosztuje sporo czasu niekiedy ,
 

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Czasu może nie, ale surowców na pewno. Jeśli chodzi o sam pomysł, to jeśli na tak zagłosuje co najmniej 300 ludzi, i będzie to co najmniej 65 % wszystkich głosów, to projekt można wysłać Niemcom w trybie priorytetowym. Ale pomimo tego, że to by była siła przebicia, to taka funkcja, jak ich znam, pojawi się dopiero w wersji 6.0.
 

DeletedUser

Guest
Jestem na tak. Większość argumentów już podano, więc nie będę ich powtarzał. Jednak 50% zwrotu w surowcach.
 

DeletedUser92643

Guest
Po co to dajesz woja na inną wiochę jest to bardziej korzystne.
Jestem na NIE.
 

DeletedUser

Guest
nie czytałem wszystkich postów, ale żeby nie było za łatwo to degradacja powinna trwać 50% czasu produkcji jednostki??
jestem na TAK :D
 

DeletedUser

Guest
nie czytałem wszystkich postów, ale żeby nie było za łatwo to degradacja powinna trwać 50% czasu produkcji jednostki??
jestem na TAK :D

dobry pomysl :) pewne utrudnienie ale bardzo ciekawe i zwrot jak najbardziej symbolicznych 30% wartosci jednostek. Jak najbardziej na TAK
 

DeletedUser75617

Guest
Czyli jednym słowem demilitaryzacja. Gdzieś mi się to już obiło o oczy tutaj. Usuwanie jednostek w zamian za surowce. Ale jakby tak pomyśleć... Można by od razu nie robić tych wojsk, skoro ma się je potem 'usuwać'.
A nie lepiej dać jako obronę do jakiegoś kolegi, przechować, a jak nam się przydadzą, to zawrócić? Chyba, że mówimy tu o zyskach, a raczej zwrotach surowcowych.
Ale ogółem na 'tak'.
 

DeletedUser13363

Guest
Pomysł SUPER!!! Przyda sie przy grupowaniu wiosek z ofensywnych na defensywne :)
 

DeletedUser103751

Guest
TAK

sam chciałem to zaproponować ale widze ze pomysł już jest bardzo przydatne i 50% było by leprze

czasem ktos chce przerobic wioske mieszana na offa i musi kogos denerwować i posyłac na niego co chwila ataki

ja niedawno czyściłem troche zagrode i przy okazji tak osłabiłem wroga ze praktycznie sam oddał mi swoje wioski
 

DeletedUser

Guest
Jestem jak najbardziej na TAK.
Świetny pomysł który bardzo by ułatwił pozbywanie się niepotrzebnych wojsk z wiosek. 30% zwrotu surowców uważam za bardzo trafny pomysł, nie za mało i nie za dużo. Czas potrzebny na zdymisjonowanie jednej jednostki powinien moim zdaniem wynosić około 10 - 20% czasu potrzebnego do rekrutacji jednostki przy aktualnym stopniu rozbudowania budynku w którym dana jednostka była rekrutowana. Taka jest moja propozycja.
 
Status
Zamknięty.
Do góry