Świat 182 (04) Parametry plemienia + dominacja

Status
Zamknięty.

Kobyłka.

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
2.086
@kmic a tak zupełnie poważnie gratuluje zepsucia serwera który zapowiadał się całkiem fajnie. Już zadeklarowało się kilka mocnych ekip, szykowała się dobra obstawa i zacięta rywalizacja ale patrząc na ta szopkę która odwalasz z ustawieniami szkoda najzwyczajniej w świecie tracić czasu. Raz w życiu mógłbyś posłuchać graczy bo to dzięki nim ta gra istnieje ale jak zwykle musiało ci coś strzelić do łba
 

Backmonster

Łucznik
Wynik reakcji
572
Dobrze robi @kmic ograniczając ilość miejsc w zwycieskim, tfu na masówki.

Ta opcja 40 osób z blokada po 180 jest piękna, nie ma szans niestety na przejście to trzeba pójść w jak najmniejszą ilość osób.

Edit. Dobra 180 to jednak za długo, 120-130 by było git xd
 
Ostatnia edycja:

kangurek mao

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
430
50/60 osób i 120 dni byłaby najsensowniejszą opcją, ale niestety nasz kochany support lubi psuć światy bez farmienia, na które szykuje się wiele osób.
Mimo wszystko, jeżeli ktoś ma nawet 2, czy trzy człony na starcie - te 100 osób, to wybranie składu po 2 miesiącach jest ciężkie, a co dopiero w liczniejszych ekipach. Nie mówiąc już o wrzucaniu na światy bez farmienia kościołów i innych specjalnych budynków, rodem ze światów z PP. Niedługo z zebranych ekip nic nie zostanie, a 182 będzie kolejnym nudnym światem, z 4rema tysiącami graczy na krzyż po miesiącu gry ^^
 

awek.

Łucznik
Wynik reakcji
474
50/60 osób i 120 dni byłaby najsensowniejszą opcją, ale niestety nasz kochany support lubi psuć światy bez farmienia, na które szykuje się wiele osób.
Mimo wszystko, jeżeli ktoś ma nawet 2, czy trzy człony na starcie - te 100 osób, to wybranie składu po 2 miesiącach jest ciężkie, a co dopiero w liczniejszych ekipach. Nie mówiąc już o wrzucaniu na światy bez farmienia kościołów i innych specjalnych budynków, rodem ze światów z PP. Niedługo z zebranych ekip nic nie zostanie, a 182 będzie kolejnym nudnym światem, z 4rema tysiącami graczy na krzyż po miesiącu gry ^^

Kościoły to specjalne budynki ze światów z pp?

Zamilcz lepiej gościu jak masz takie głupoty pisać, po 2 miesiącach każda ekipa wywala z plemienia takich dzbanów jak ty co nie umieją w kościoły i jeszcze okaże się, że te 60 miejsc to za dużo :)
 

Krystek.

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
819
Przedmiot do przenosin, kościół i blokada składu po 60 dniach, najlepsze ustawienia! *

<rotfl>
 

Kleomenes I

Topornik
Wynik reakcji
456
Nie możesz Kmicic zrobić ankiety kto chce a kto nie chce blokady składu? I dopiero wtedy puścić ankiete z parametrami typu:

20 osób + 60% dominacji
40 osób + 70%
60 osób + 80%
80 osób + 90%

Przypominam, że to my będziemy grać na danym świecie a wy jedynie banować słusznie lub nie słusznie ludzi więc wam to chyba za dużo nie robi jakie to będą ustawienia. Chyba, że musicie jakąś norme zrobić popsutych światów i wysłać statystki w świat.
 

kangurek mao

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
430
Awuś, zamknij ryja, bo ci pęknie szyja^^
Pozostałe budynki opr. koscioła są ze swiatów z farmą.
A tak jeszcze dwa słowa, co cie bolą masówki, jak ty , z kim byś nie grał, to prędzej czy pòźniej i tak się pokłócisz i zjebiesz potencjał, jak na 174 ^^

Widać, że zostały rysy na psychice, po grze w plemieniu, wraz z Arrynami ^^
 

AMOK X LUNDSTRAM

Zwiadowca
Wynik reakcji
856
Awuś, zamknij ryja, bo ci pęknie szyja^^
Pozostałe budynki opr. koscioła są ze swiatów z farmą.
A tak jeszcze dwa słowa, co cie bolą masówki, jak ty , z kim byś nie grał, to prędzej czy pòźniej i tak się pokłócisz i zjebiesz potencjał, jak na 174 ^^

Widać, że zostały rysy na psychice, po grze w plemieniu, wraz z Arrynami ^^
Nie wyzywaj awusia, on miły chłopak zawsze na klatce dzień dobry mówi.
 

NothingToGain

Łucznik
Wynik reakcji
437
Hmm.. No jak na moje to czas najwyższy zrobić coś z tym wiecznym dogadywaniem się ze sobą plemion po 3-4 człony, by we 2 (lub więcej) molochów kończyć świat. Wiadomo dyplomacja to istotny aspekt plemion (jak krety, zdrady, kosy), aczkolwiek w momencie końcowego etapu gry nie powinno dochodzić do sytuacji, gdzie 8 członów kończy z przeciwnikami, dogaduje się między sobą i kończy świat w 3 miesiące (bo tak szybciej, łatwiej, nikomu się nie chce bić, bo 'robi się to dla ludzi'). Oczywiście jak tylko najszybciej sie da oraz jak najmniejszym kosztem (np. 176, a 178 to już wgl parodia plemion, wypaczenie). Da radę jako tako podzielić blaszki - każdy z molochów po 30 / 20 najaktywniejszych graczy, reszta siłówki jak coś nie pasuje lub obejdzie się smakiem i 'z dobroci serca' 80% 'walczącego' (a raczej doklikanego) składu musi oddać blaszki.
Więc pomysł sam w sobie nie jest zły, trzeba jakoś ograniczyć albo chociaż utrudnić zwycięstwa masy, bo plemiona w chwili obecnej to żart.

Aczkolwiek.. Nie powinno się tego robić tak nagle. Powinno się dać się przez parę / paręnaście światów wybór w jakich ustawieniach ma się kończyć świat - dawać co ankietę właśnie opcje z małą ilością graczy, z blokadą plemienia (tylko dobrze ja przemyśleć - krety) oraz dać 'normalne' ustawienia. Stopniowo zmniejszać możliwość wyboru 'normalnych' ustawień, a zwiększać 'nowe'. Po jakimś czasie zapewne sami gracze zechcą bardziej przechodzić na 'małe plemiona' lub blokady.. Ale zrobić to sensownie, z głową i stopniowo, a nie rzucić od tak z czterech liter TYLKO takie ustawienia. Trzeba dać jakiś okres przejściowy, dostosowawczy.. I jak w którymś temacie ktoś pisał wynagrodzić to w jakiś sposób - np. więcej wiosek barbarzyńskich etc, aby to w jakiś sposób było sensowniej rozwiązane niż tak z czapy.
 
Status
Zamknięty.
Do góry