Przywrócenie systemu broni dla rycerza

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
Drodzy Gracze,

to jest temat przeznaczony do dyskusji odnośnie pomysłu przywrócenia do gry broni dla rycerza, któremu towarzyszy ankieta dostępna bezpośrednio z poziomu gry.
Z góry zaznaczamy, że raczej nie mówimy tutaj o ponownym uruchomieniu dokładnie tego systemu sprzed lat, ale bardziej o stworzeniu czegoś nowego, bazującego na tym mechanizmie, zapewne o nieco innym zbalansowaniu.

Zachęcamy Was do przedstawienia swoich pomysłów dotyczących tej kwestii. Wasze opinie są dla nas cennym źródłem informacji, które zostaną przekazane deweloperom gry.
 
Ostatnia edycja:

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
PS: Walnijcie może wiadomość do wszystkich graczy na świecie, ponieważ ja wszedłem przypadkiem w "ankiety" w grze.

Dobrze że mówisz :) Bo wysłałem taką wiadomość parę godzin temu, ale teraz dopiero sprawdziłem, że nie skonfigurowałem jej odpowiednio i trafiła tylko do mnie :)
A ja się zastanawiam skąd taka znieczulica i dlaczego w ciągu 7 godzin od wysłania wiadomości zagłosowało raptem około 10 osób :)|
Teraz już (odpukać) powinno być ok.

PS. I jest ok... w trakcie jak pisałem ten post, to w ankiecie wzięło udział prawie 500 osób :)
 

Wretched Egg

Łucznik
Wynik reakcji
17.621
Raczej mega niezbalansowany. Jak powrócą itemki o ile powrócą to pewnie będzie miał jedynie bonus do zwiększenia szkód spowodowanych przez katasy o 100% tak jak to było na ostatnich światach, które miały te przedmioty.
 

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
264
Co chciałbym zobaczyć w nowym systemie:
  • wariant systemu dla światów z wieloma rycerzami jako alternatywa manuskryptów
  • więcej broni offensywnych, niż defensywnych (1 rycerz broni wioski przed wieloma atakami, ale z każdym atakiem trzeba posłać oddzielnego rycerza, więc też potrzeba więcej broni)
  • różnorodność efektów (porównywalna z manuskryptami, w przeciwieństwie do starego systemu broni, w którym 1 broń dawała bonus dla 1 typu jednostki i tyle)
  • unikalność efektów (niech będą takie, których nie można zdobyć w żaden inny sposób w grze, np jak stary ogień olimpijski)
  • możliwość ulepszania broni za surowce
  • wyexpieni rycerze na wyższych poziomach mogą nosić więcej broni
  • możliwość posiadania więcej sztuk tej samej broni na koncie
  • wymiany broni z innymi graczami z plemienia
  • jakiś mocny bonus do ŁK
  • bronie nie przenoszą się między światami
  • zdobywanie broni przy levelowaniu rycerzy, pierwszej rekrutacji nowego rycerza i za zadania w samouczku
  • efekty niech będą zbalanasowane, aby nie było lepszych i gorszych broni i każda miała uzasadnione zastosowanie
 
Wynik reakcji
59.447
Ogień olimpijski to chyba jedna z najgorszych mechanik w tej grze

Wiele osób pisze o tym przez pryzmat nostalgii, ale to jest toksyczna mechanika która wzmacnia obrońcę jeszcze bardziej. Stęsknionych mechaniki zapraszam na szybkie pograjcie sobie i podelektujcie się tym pysznym p[rzedmiotem =)
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
Ogień olimpijski to chyba jedna z najgorszych mechanik w tej grze

Wiele osób pisze o tym przez pryzmat nostalgii, ale to jest toksyczna mechanika która wzmacnia obrońcę jeszcze bardziej. Stęsknionych mechaniki zapraszam na szybkie pograjcie sobie i podelektujcie się tym pysznym p[rzedmiotem =)

a niby jakie są najlepsze ? XD
idea przewodnia gry to GRUPA- co taki ogienek może zrobić w tym przypadku ?

na poziomie jednostki każda forma dodatkowej defensywy jest OK.
 
Wynik reakcji
59.447
a niby jakie są najlepsze ? XD
idea przewodnia gry to GRUPA- co taki ogienek może zrobić w tym przypadku ?

na poziomie jednostki każda forma dodatkowej defensywy jest OK.
Prawie cała gra jest dobrze zbalansowana. Budynki i jednostki są dobrze wyważone w mojej opinii. Z czysto mechanicznych ogień olimpijski i wieża strażnicza są broken i powinny zostać znerfione lub usunięte.
 

ANIMOWANA DZIEWCZYNKA

ALFONS STEFANÓW
Wynik reakcji
4.361
przedmioty spoko, ale tylko te co dają bonusy do offa
co to za glorifykacja obrońców, gra polega na przejmowaniu wiosek i rozwijaniu się czy na nierobieniu niczego czyli warzywna budowa deffa?
off to skill deff to gówno pozdrawiam
 

EDINH02

Chłop
Wynik reakcji
2
Ja myślę że do każdej jednostki powinien być dodany przedmiot poprawiający jej zdolności bojowe. 5-10 %
 
Do góry