Na początku były takie ustawienia ale zmieniliKomentarz był raczej żartobliwy.
Ustawień nie sprawdzałem bo nie zamierzałem zawitać na tych światach, a zasugerowałem się jedynie treścią catywanego przeze mnie komentarza.
Proszę się nie złościć na mnie Panie Kmic
Ograniczanie plemion do 40 osób wcale nie sprawi,że nagle ekipy zaczną startować na 80 graczy w 2 człony. Jeśli ktoś ma wystartować w 200 osób to wystartuje w 200 osób i przykład widzimy gołym okiem od lat...niby wszystko jest stopniowo ograniczane 100-70-50 - teraz 40 a członów jest przecież coraz więcej
Gdybyśmy ekipom pozwolili grać w 100 osób w plemieniu to startowałyby w 2 człony, organizacja takiego plemienia byłaby o niebo lepsza i poziom światów by minimalnie wzrósł. Ograniczanie do 40 osób w plemieniu tylko szkodzi i nie uwierzę,że takie posunięcia sprawią,że zaczniemy startować w mniej członów a ekip będzie więcej. Ekip będzie mniej, ludzi będzie mniej i poziom będzie jeszcze bardziej żenujący niż jest obecnie.
Powinno nam zależeć na tym by ekipy startowały nawet w 400 osób, byleby tych ekip było 5...10...15...a nie by ekipy startowały w 40 osób....
@awek.
No dobra, kolosy szkodzą ale popatrz z tej strony:
Zamknęliśmy ostatni świat w 2 plemiona w 80 osób, każda z tych 80-ciu osób chce iść na następny świat, do tego dochodzi te 30-40 osób które grało ale odpadło w trakcie, do tego dochodzi trochę znajomych z innych światów i robi się te ~160 osób, to mam znajomym albo osobą które z nami już grały powiedzieć "Sorry, fajnie sie z Wami grało ale nie możecie z nami ruszać bo będzie nas za dużo"?
Przez limit 40 osób w plemieniu zamiast wystartować na 2 człony po 80 osób musimy startować w 4 człony po 40 osób co jak ktoś wyżej zauważył utrudnia ogarnianie plemienia.
Jedyny plus 40 osobowych plemion jaki widzę jest taki że blaszki dostaną ludzie którzy na nie naprawdę "zasłużyli"
Zadajmy sobie pytanie - czemu na każdym świecie są takie małe plemionka, które mieszczą się w max 1-2 człony?
Wyobraź sobie,że taki Kowalski chcę założyć własne plemię z kolega. Limit graczy? 40. Czyli ile ich plemię może mieć maksymalnie graczy? 80.
Czemu? 1 człon prowadziłby Kowalski a drugi człon jego kolega - nikt o zdrowych zmysłach nie założy 3,4,5 członu z prostej przyczyny - kto miałby tym dowodzić? Daliby prawa randomowej osobie?
Gdyby limity wynosiły 100 graczy to taki Kowalski z kolegą graliby nadal na 2 człony ale nie na 80 osób a 200 osób.
Prawda jest taka,że jest naprawdę wielu...wielu...graczy bez plemienia, Ci gracze mogliby u takiego Kowalskiego uczyć się grać ale nie robią tego bo w plemieniu nie ma miejsca na rekrutacje przez właśnie limity.
Dlatego jest wiele małych plemion, które ulegają na samym początku gigantom.
Ustawienia świata własnie bardziej szkodzą takiemu Kowalskiemu, niż takiemu Keymilowi, który jeżeli ma ruszyć na 300 osób to ruszy na 300 osób bo ma ludzi do zarządzania 10 członami.
Zadajmy sobie pytanie - czemu na każdym świecie są takie małe plemionka, które mieszczą się w max 1-2 człony?
Wyobraź sobie,że taki Kowalski chcę założyć własne plemię z kolega. Limit graczy? 40. Czyli ile ich plemię może mieć maksymalnie graczy? 80.
Czemu? 1 człon prowadziłby Kowalski a drugi człon jego kolega - nikt o zdrowych zmysłach nie założy 3,4,5 członu z prostej przyczyny - kto miałby tym dowodzić? Daliby prawa randomowej osobie?
Gdyby limity wynosiły 100 graczy to taki Kowalski z kolegą graliby nadal na 2 człony ale nie na 80 osób a 200 osób.
Prawda jest taka,że jest naprawdę wielu...wielu...graczy bez plemienia, Ci gracze mogliby u takiego Kowalskiego uczyć się grać ale nie robią tego bo w plemieniu nie ma miejsca na rekrutacje przez właśnie limity.
Dlatego jest wiele małych plemion, które ulegają na samym początku gigantom.
Ustawienia świata własnie bardziej szkodzą takiemu Kowalskiemu, niż takiemu Keymilowi, który jeżeli ma ruszyć na 300 osób to ruszy na 300 osób bo ma ludzi do zarządzania 10 członami.
co to za nowe słowo? xdmasówkarstwo