"a zeby kupowac te PP to ludzie pewnie by chcieli grac na swiecie z odpowiednimi ustawieniami bo inaczej po co w ogole grac"
napisz mi kochany ile jest możliwości skonfigurowania ustawień świata i odpowiedz na pytanie ile takich światów byłoby atrakcyjnych dla jakiejś większej ilości graczy i co by się stało, gdyby otworzyć np top 5 takich preferowanych światów (jakby to wpłynęło na ilość graczy na poszczególny serwer i czemu to wpływa na to, że światów wychodzi 1, i jak z tego, że 5 > 1 wynika, że każdemu się nie dogodzi)
"co z tego ze na 122 nie ma kosciola skoro jest farmienie i prawdopodobnie wieza? ta wieza to nawet nie wiem
, bo nie sprawdam ustawien parzystych ale tak strzelam tylko"
na s119 jest farmienie, a jest światem nieparzystym, poza tym może warto spróbować zagrać na parzystym
z drugiej strony coraz więcej czasu mija od wprowadzenia wieży, więc niedługo to nie będzie żaden nowy feature, więc czemu by go nie wprowadzić jako standard
cytując z wcześniej
"Jesli np. w ankiecie 90%, albo bardziej realnie 80% graczy powiedzialoby, ze nie chce kosciola to INNO ma prawo mimo wszystko dac kosciol"
tl; dr : ma prawo bo jest właścicielem tej gry
jako, że nie sprawdzasz ustawień parzystych to:
s107 - bez kościoła
s109 - bez kościoła
s111 - bez kościoła
s113 - kościół
s115 - bez kościoła
s117 - bez kościoła
s119 - bez kościoła
s121 - kościół
s105 i s103 nie wiem czy były z kościołem czy bez, ale i tak średnia wychodzi ~ 80% dla światów z kościołem, #hipokryzja (chyba, że chcesz twoją zasadę pareta rozwiązać w taki sposób: na danym świecie 80% graczy bez kościola i 20% graczy z kościołem xD)
nie wiem w czym tutaj problem widzisz, nie chcesz grać z kościołem to nie graj, światy z kościołem i tak w miarę rzadko występują, jaki był świat przed s113 (z nieparzystych, bo przecież parzyste cie nie obchodzą), który miał kościół?
chcesz to sobie przeczekaj, a takie wylewanie swoich zażaleń, typu
'kolejny świat z kościołem..., ale nas te innogames nie slucha'
a zaraz wypowiedź w stylu
"cala moja wypowiedz nie polega na tym, ze 121 ma wg. mnie zle ustawienia"
TL
R nie rozumiem tego, krytykujesz, że kościół się pojawił, a parę postów później, że nie krytykujesz tego, skoro sam powiedziałeś, że realnie 80% chciałoby grać bez kościoła i ci pokazuję, że mniej więcej tak często wychodzą światy w przybliżeniu te 80% jest zachowane
"ale na tym ze nie widze sensu w zlewaniu opinii graczy i takie gadanie ze my nie mamy wplywu na decyzje "gory" mnie irytuj"
opinie, opinie,opinie nie są tym samym co decydowaniu o kierunku w ktorym isc( o tym jeszcze na samym dole)
"ze sprzedajesz klientowi soft razem ze wsparciem i rozwojem"
nie sprzedajesz softu, to jest usługa, możesz sobie grać, za parę złotówek masz ułatwienia co ci pomagają w rozgrywce,
ze wsparciem, masz support od 'problemow'
i rozwojem, z perspektywy czasu, powstał kościoł, prestiż, wieża i pewnie trochę więcej
więc generalnie masz wszystko czego chcesz
dodatkowo masz różne tryby rozgrywki, więc czemu ich nie promować? (czytaj światy z kościołem) czy zapomnieć zupełnie o czymś takim
" klient Ci mowi ze chcialby to i to a Ty do niego, ze niech sie cmoknie"
zakładając, że klientów jest wiele i różnych (czyli my gracze z różnymi preferencjami) to też musisz strzelać aby rozwój produktu kierować tam gdzie będzie to korzystne, zazwyczaj jest to problematyka ekonomii, gdzie się po prostu nie znam na tyle dobrze aby coś więcej o tym pisać niż jakieś ogólniki, i potem stracisz 10 klientów, a zyskasz 50 nowych albo stracisz 100 i zyskasz 10 nowych, ryzyko nieodłączne w marketingu i prognozowaniu
generalnie temat dotyczy ustawienia świata na życzenia graczy, zrobisz ankietę, wiesz i tak, że jednomyślności nie będzie, wygrywa opcja z 40% głosów i masz 60% poszkodowane albo i więcej, opłaca się (?) poza tym imo forum plemion jest mało popularne, aby tutaj takie kwestie wsród garstki osób forsować