Zastępstwo a zabezpieczenia Gracza

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser186239
  • Data rozpoczęcia

Czy jesteś za odpowiednią blokadą konta przed grabierzą wiosek w czasie zastępstwa


  • W sumie głosujących
    21

DeletedUser186239

Guest
Dałem zastępstwo w Plemieniu i podałem od kiedy do kiedy nie będzie mnie. (oczywiście zastępstwo zostało przyjęte przez gracza z plemienia)
O moim zastępstwie wiedzieli nawet najważniejsi gracze Plemienia czyli Rada.
Po powrocie z zastępstwo moje wioski były rozdane pośród graczy plemienia.
Oczywiście pytałem, ale tłumaczenia typu, że nie wiedzieli kiedy wrócę były dla mnie nie zrozumiałe.
Oczywiście wykorzystałem i poinformowałem Support, ale tylko dostałem odpowiedź typu standardowego, cyt.

"Dziękujemy za zwrócenie naszej uwagi na tę sprawę. Bez zgłoszeń ze strony graczy wiele spraw mogłoby umknąć uwadze naszego zespołu. Doceniamy troskę użytkowników o zgodną z zasadami grę.
Podejmiemy odpowiednie działania by zweryfikować to zgłoszenie.
Nie możemy poinformować o wyniku naszych działań - w razie potrzeby w stosunku do gracza łamiącego zasady zostaną wyciągnięte konsekwencje."


Dodam, że nie którzy gracze którzy pełnią funkcję Rady Plemienia wymagają włączenia wszystkich uprawnień do konta (opcja: Zastępca na Twoim koncie będzie miał uprawnienia)(na tą porę jest 7 opcji), jeżeli nie to grożą, informują, że wyrzucą takiego gracza z Plemienia .

Pomysł zabezpieczenia wkładu czyjeś energii do gry, gdzie wkłada swój czas, zadowolenie z gry, a także opłaca - Premium (Powinno być zabezpieczone)

Miłej dyskusji
 

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Dodam, że nie którzy gracze którzy pełnią funkcję Rady Plemienia wymagają włączenia wszystkich uprawnień do konta
Stawianie dodatkowych wymagań dla zastępowanych jest zabronione. Nie po to wprowadzona została ta funkcja, by ktoś w taki sposób obchodził cel jej wprowadzenia, którym jest ochrona konta przed nadużywaniem zastępstwa.

Parę lat temu nie do pomyślenia było celowe rozbieranie kont z zastępstw - niestety wraz z rozwojem gry wzrosła liczba nieetycznych praktyk w niej stosowanych - właśnie dlatego zostały wprowadzone te ograniczenia. Oczywiście nie zmienia to regulaminu, który mówi, że zabrania się wykorzystywania konta do własnych celów. W konkretnych, własnych sytuacjach prosimy o kontakt przez system supportu - obsługa gry odpowie szczegółowo na wszystkie sensownie sformułowane pytania.
 

DeletedUser46440

Guest
Przykre, że trafiłeś do takiego obciachowego plemienia ale to już kwestia kultury gry (i wybrania między umiejętnym korzystaniem ze swoich umiejętności albo obłudnym czitowaniem pod tytułem "więcej wiosek, więcej, dejcie mnie wjencyjjj!"). Tak jak już pan Carlito wspomniał- te funkcje, które są to wystarczą a fakt, że gracz sprzedał nerki połowy swojej rodziny (i prawdopodobnie kawałek oka również) aby mieć pp nie uprawnia do jeszcze większego pomnażania jego przywilejów - to byłoby po prostu niezbyt fair.
A napisz mi proszę na pw na którym świecie grasz i o jakie plemię chodzi bo ciekawość mnie zżera ;)
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
Stawianie dodatkowych wymagań dla zastępowanych jest zabronione. Nie po to wprowadzona została ta funkcja, by ktoś w taki sposób obchodził cel jej wprowadzenia, którym jest ochrona konta przed nadużywaniem zastępstwa.

Parę lat temu nie do pomyślenia było celowe rozbieranie kont z zastępstw - niestety wraz z rozwojem gry wzrosła liczba nieetycznych praktyk w niej stosowanych - właśnie dlatego zostały wprowadzone te ograniczenia. Oczywiście nie zmienia to regulaminu, który mówi, że zabrania się wykorzystywania konta do własnych celów. W konkretnych, własnych sytuacjach prosimy o kontakt przez system supportu - obsługa gry odpowie szczegółowo na wszystkie sensownie sformułowane pytania.


Inna sprawa jak taki osobnik nagle znika bez dania komukolwiek znac, autor tematu powiedzial od kiedy do kiedy go nie ma, wiec niemilo zrobili i nie popieram ale nie robmy sobie jaj ze w innym przypadku plemie bedzie takiego niedzielnego gracza na sile trzymac

blokady funkcji? zarombisci, wchodzisz na zasta bo gosc traci wioski a tu bum plac zablokowany nic nie zrobisz, pw tez zablokowane wiec nawet z jego konta nie napiszesz do sasiadow tylko trzeba sie gimnastykowac z drugiego konta

albo wchodzisz na zasta bo trwa akcja i trzeba przejmowac a tam funkcje plemienia i pw zablokowane - no super, nie widze komend wspolplemiencow
 

Marseusz

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
600
Stawianie dodatkowych wymagań dla zastępowanych jest zabronione. Nie po to wprowadzona została ta funkcja, by ktoś w taki sposób obchodził cel jej wprowadzenia, którym jest ochrona konta przed nadużywaniem zastępstwa.

Zgadzam się tutaj ze Stiv.ens. Takie warunki są normą funkcjonowania plemienia. Przecież gość nie daje zastępstwa by tylko doglądać jak traci wioski.

Parę lat temu nie do pomyślenia było celowe rozbieranie kont z zastępstw

Żart? gram od s2 i zawsze się tak robiło gdy osoby zastępującej nie było zbyt długo. Chyba, że chodzi o sytuacje gdzie gość daje zasta i już na 2 dzień jest rozbierany, wtedy to jest świństwo.


Jeśli ktoś oddaje zasta i nie powie nic na temat powrotu to po 2 tygodniach jest rozbierany i może mieć pretensje tylko do siebie. Jeśli powie, że wraca za miesiąc, to po miesiącu jest rozbierany nawet jeśli wróci po 5 tygodniach. Jeśli za takie rozbieranie wyciąga się konsekwencje no to gratuluję pomyślunku.

edit:

Ostatnio miałem sytuację, że gracz zakończył grę oddając zasta i wrócił po 40 dniach z pretensjami, że wioski są rozdane. I co teraz zastępca będzie miał problemy?
 

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
W konkretnych sprawach proszę się kontaktować przez system supportu, nie zamierzamy roztrząsać sytuacji konkretnych kont na forum publicznym.

Pod hasłem "funkcje plemienia" ukryte są rzeczy typu opuszczanie/zmiana plemienia, używanie narzędzi administracji plemienia, generalnie działanie w plemieniu jako zastępowany. Tych funkcji nie powinno się udostępniać, jeżeli nie jest się w stu procentach pewnym, że nikt ich niewłaściwie nie użyje (a ma to szczególne znaczenie na światach z umiejętnościami plemienia). Odgórne żądanie uprawnień jest zabronione.

Dodatkowo trzeba pamiętać, że w grze nie ma miejsca na socjalizm i centralne sterowanie wszystkimi kontami w plemieniu przez jedyną słuszną "grupę trzymającą władzę". Podchodzimy do Graczy jako do niezależnych jednostek, a plemiona mają być przede wszystkim zrzeszeniem graczy dobrowolnie działających we wspólnym celu. Ktoś odejdzie do przeciwnika? Żaden problem - zamiast korzystać z zastępstwa wbrew woli tego gracza reszta może go po prostu zaatakować, bo czemu nie? No i oczywiście nie będzie tu złamania zasad :)

Co do rozbiórek - powtarzam to w ticketach, powtórzę i tutaj - dla bezpieczeństwa rozbiórki powinno się przeprowadzać z użyciem wojska, jeżeli dzieją się wbrew woli gracza albo jest choćby cień wątpliwości, czy zastępowany wyraził na to zgodę. Tyle w temacie.
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
to to w koncu sa "plemiona" czy "das gracze"?

jak gosc ma zamiar zdradzic plemie to prosze bardzo, niech blokuje co sie tylko da i zastepstwo niech bedzie tylko pozorne w przeciwnym wypadku nie widze najmniejszego sensu bo to jedynie utrudnia zycie reszcie plemienia kiedy np. przelewasz swoje wlasne PP na konto gdzie masz zasta zeby odpalic KP a tam bum zablokowane funkcje

W konkretnych sprawach proszę się kontaktować przez system supportu, nie zamierzamy roztrząsać sytuacji konkretnych kont na forum publicznym.

Pod hasłem "funkcje plemienia" ukryte są rzeczy typu opuszczanie/zmiana plemienia, używanie narzędzi administracji plemienia, generalnie działanie w plemieniu jako zastępowany. Tych funkcji nie powinno się udostępniać, jeżeli nie jest się w stu procentach pewnym, że nikt ich niewłaściwie nie użyje (a ma to szczególne znaczenie na światach z umiejętnościami plemienia). Odgórne żądanie uprawnień jest zabronione.

Dodatkowo trzeba pamiętać, że w grze nie ma miejsca na socjalizm i centralne sterowanie wszystkimi kontami w plemieniu przez jedyną słuszną "grupę trzymającą władzę". Podchodzimy do Graczy jako do niezależnych jednostek, a plemiona mają być przede wszystkim zrzeszeniem graczy dobrowolnie działających we wspólnym celu. Ktoś odejdzie do przeciwnika? Żaden problem - zamiast korzystać z zastępstwa wbrew woli tego gracza reszta może go po prostu zaatakować, bo czemu nie? No i oczywiście nie będzie tu złamania zasad :)

Co do rozbiórek - powtarzam to w ticketach, powtórzę i tutaj - dla bezpieczeństwa rozbiórki powinno się przeprowadzać z użyciem wojska, jeżeli dzieją się wbrew woli gracza albo jest choćby cień wątpliwości, czy zastępowany wyraził na to zgodę. Tyle w temacie.


W ogole socjalizmm... moze nazizm odrazu?
Gra jest symulacja sredniowiecznego swiata, wiec mamy system wasalny - jest krol, albo jakis inny wladca/y, ktory ma swoich wasali. Wasal zarzadza ziemiami i ludzmi, ktorzy do niego naleza. Teoretycznie moze zdradzic swojego suwerena i przejsc do obozu wroga, czy tez wypowiedziec mu prostu wojne ale jesli tego nie robi to zlozyl przysiege wiernosci i w razie np. wojny jest zobowiazany pomoc suwerenowi swoimi wojskami/innymi srodkami


A takie blokowanie funkcji plemienia porownalbym do... Jeden z kilku zamkow wasala jest atakowany, ale jego armia jest gdzies w ogole na drugim koncu swiata, wiec krol osobiscie ze swoja gwardia przybywa to bronic a wasal celowo wysadza mury i zabija golebie pocztowe zeby krol nie mogl nic zrobic... no bzdura totalna z tym blokowanie funkcji
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Marseusz

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
600
Dodatkowo trzeba pamiętać, że w grze nie ma miejsca na socjalizm i centralne sterowanie wszystkimi kontami w plemieniu przez jedyną słuszną "grupę trzymającą władzę". Podchodzimy do Graczy jako do niezależnych jednostek, a plemiona mają być przede wszystkim zrzeszeniem graczy dobrowolnie działających we wspólnym celu.

Jedyna słuszna grupa trzymająca władzę czyli Wódz i Rada? Rozumiem, że nie spotkałeś się z takimi funkcjami wcześniej w grze?
No to teraz tylko zabierzcie założycielowi i adminom prawa i będzie jakże wspaniała demokracja! Najgorszy z możliwych ustrojów jak to określił Churchill. Po co nam w ogóle wódz skoro nie może sterować plemieniem? Trochę pomyślunku
 

DeletedUser57768

Guest
Dla mnie sprawa jest prosta ...dając zastępstwo określasz do kiedy . (jest to gdzieś zapisane na forum czy w pw ) jeśli do końca określonego czasu nie wrócisz konto może być rozebrane choć ja zawsze czekałem przynajmniej z tydzień dłużej .Nikt nie będzie Ci niańczył konta w nieskończoność a na swoją obronę ma to co napisałeś czyli do kiedy ,bo nic więcej nie ma .
W takim przypadku i z odrobiną honoru trzeba to przełknąć nie robiąc nikomu problemów jak się samemu zawaliło .
Jeśli rozebrali Ci konto w czasie kiedy miało być pod opieką cóż ...zgłaszasz bo dziadostwo trzeba tępić Satysfakcja dla ciebie to banik dla "opiekuna" nic więcej .
Co do możliwości blokowania uprawnień zastępcy ,zawsze powinno się zostawić opcję obrony ,wyłączyć wszystkie opcje dostępu do pp .Jeśli plemię naciska na takie ustawienia ....zmień plemię bo to już coś śmierdzi .Każdy kto powinien się znajdować w radzie i obsługiwać zastępstwo powinien też umieć grać bez możliwości aktywowania pp .Jednak w dobrym guście zwłaszcza przy większej ilości wiosek jest zostawienie aktywnego kp na czas zastępstwa ale funkcje przedłużenia wyłączyć .Wszak zostawiasz komuś dodatkową robotę do wykonania .
Obserwując to co dzieje się ostatnio na nowych światach to śmiech ...zaraz po aktywacji zastępstw ,selekcje i zaglądanie w konta jak by nie było innych możliwości weryfikacji rozwoju a jest to bardzo proste i w mojej ocenie nie potrzebne ale to inny temat .
A najlepszą opcją jest grać ze znajomym w tym samym plemieniu i jemu dać zasta ,jak coś porobię dorwiesz go na ulicy ... :)
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
Każdy kto powinien się znajdować w radzie i obsługiwać zastępstwo powinien też umieć grać bez możliwości aktywowania pp

chyba sobie kpisz, to brak poszanowania cudzego czasu i nic wiecej
i powodzenia w obronie np. 5000 atakow bez KP


jak Ty masz miecz i twoj wrog ma miecz to macie rowne szanse, ale jak ty stoisz jak glupek z mieczem a wrog wyciaga pistolet to nawet nie podejdzisz
kiedy oboje macie bron palna znow szanse sa wyrownane, ale kto przy zdrowych zmyslach majac tylko bron krotka staje naprzeciwko czolgu?

adekwatnie to ze kiedys sie gralo bez KP nie znaczy, ze teraz sie da




zwlaszcza ze w 90% przypadkow to wyglada tak, ze delikwent ma 0 pp na koncie a zastepca przelewa swoje wlasne KP zeby bronic konta po czym nie moze aktywowac uslugi bo blokada ;)
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser57768

Guest
chyba sobie kpisz, to brak poszanowania cudzego czasu i nic wiecej
i powodzenia w obronie np. 5000 atakow bez KP


zwlaszcza ze w 90% przypadkow to wyglada tak, ze delikwent ma 0 pp na koncie a zastepca przelewa swoje wlasne KP zeby bronic konta po czym nie moze aktywowac uslugi bo blokada ;)

Nie czytasz dokładnie ,zaznaczyłem że :
Jednak w dobrym guście zwłaszcza przy większej ilości wiosek jest zostawienie aktywnego kp na czas zastępstwa ale funkcje przedłużenia wyłączyć .Wszak zostawiasz komuś dodatkową robotę do wykonania .
A dodatkowo dodam że jeśli nie posiada on pp to faktycznie blokowanie funkcji pp mija się z celem ,chyba że gość gra na innych światach i tam coś zbiera itd... .Po za tym nie oszukujmy się jeśli miał by pp to w pierwszej kolejności większość ściąga kp gracza nawet jak on sobie tego nie życzy i nie ważne czy w obronie czy w utrzymaniu konta czy w końcu do rozbiórki .Życie tak właśnie robią nie odpowiedzialni radni którym ktoś zaufa .
Ja jakoś nigdy nie robiłem niczego co było by niezgodne z wolą graczy i jakoś ogarniałem obronę czy rozbiórki kwestia szacunku dla innych .
 

Marseusz

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
600
Na każdym świecie na którym grałem zawsze dostawałem zasty frontowe i szlag mnie trafiał jak nie było KP i nie było możliwości jego włączenia. Zawsze zużywałem swoje własne pp na ten cel dlatego zawsze wymagam od graczy by mieli to włączone. A gdy delikwent miał wyłączoną możliwość manewrowania wojskiem to od razu wylatywał z plemienia. Jednak wchodząc do jakiegokolwiek plemienia gracz oddaje swój los w ręce Wodza i Rady więc brak zaufania poprzez wyłączanie wszystkich opcji zastępcy jest śmieszny.

Co do czasu zastępstwa: Więcej przypadków miałem takich, że frontowcy rzucali zasta na czas ataków i nie czekali nawet na jakąkolwiek odpowiedź więc ciężko dogadać się co do maksymalnego czasu takiego zastępstwa. Wracali po około tygodniu tłumacząc się, że wyjechali na urlop itp. ale miałem też przypadek, że gracz wrócił dopiero po 50 dniach i miał pretensje o rozbiórkę więc nie wyobrażam sobie bym miał za to dostać bana.
 

DeletedUser57768

Guest
W sumie sedno sprawy tkwi w tzw .selekcjach i cwaniakach którzy żerują na łatwe wioski .
Zdaję sobie sprawę i dlatego też to napisałem że jeśli ktoś nie ma pp niech nie blokuje innym możliwości wsparcia się na zastępstwie pp .
Co do blokowania wszystkiego w czasie selekcji ,zalecam w początkach gry zwłaszcza gdy jeszcze nie wiadomo z kim się gra .
Oczywiście późniejsza gra wyklucza blokowanie np .ruchu wojsk bo to podstawa .
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
jeżeli gramy z jakimś doświadczonym plemieniem (albo chociaż ludźmi bo plemię może być nowe), które X świat startuje a Y światów wygrało to nawet jeśli jesteśmy tam pierwszy raz to o ile sobie nie mamy czegoś do zarzucenia to czego się bać? A jak gramy z jakimiś noname'ami to... po co w ogóle z nimi grać?
 

DeletedUser153359

Guest
jeżeli gramy z jakimś doświadczonym plemieniem (albo chociaż ludźmi bo plemię może być nowe), które X świat startuje a Y światów wygrało to nawet jeśli jesteśmy tam pierwszy raz to o ile sobie nie mamy czegoś do zarzucenia to czego się bać? A jak gramy z jakimiś noname'ami to... po co w ogóle z nimi grać?

Po to Abu ta gra nie umarła i pojawiały się jakieś nowe plemiona na scenie. Bo te "wiekowe" w koncu się skończą.
 
Do góry