[Pasek] Skrypt do masowego fejkowania

DeletedUser145819

Guest
Skrypt losuje jeden ze współrzędnych z podanej listy, i automatycznie uzupełnia odpowiednia pola jednym taranem i tymi współrzędnymi.

Kod skryptu:

Kod:
javascript:
coords = "Tu wklej wspolrzedne".split(" ");
index = Math.round(Math.random() * (coords.length - 1));
document.getElementsByClassName("target-input-field target-input-autocomplete ui-autocomplete-input")[0].value = coords[index];

units("spear",0); //Pikinierzy
units("sword",0); //Miecznicy
units("axe",0); //Topornicy
units("archer",0); //Lucznicy
units("spy",0); //Zwiadowcy
units("light",0); //Lekka Kawaleria
units("marcher",0); //Lucznicy na Koniu
units("heavy",0); //Ciezka Kawaleria
units("ram",1); //Tarany
units("catapult",0); //Katapulty
units("snob",0); //Szlachcic

function units(name, value) {
	if(document.getElementById("unit_input_"+name)!== null)
	{document.getElementById("unit_input_"+name).value=value;}}
end;



Kod skryptu do pobrania na stronie Skryptoteki.



JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?


1) Tworzymy listę współrzędnych oddzielonych spacją, i wklejamy ją do skryptu. By przyśpieszyć ten proces, można posłużyć się jednym ze skryptów dostępnych w skryptotece.


2) Instalujemy skrypt w pasku skrótów (instrukcja).


3) Wchodzimy w Plac i klikamy skrypt w pasku skrótów.
Skrypt wylosuje jeden ze współrzędnych z podanej listy, i automatycznie uzupełni odpowiednie pola jednym taranem i tymi współrzędnymi. Klikamy Napad.
Z6VEgZG.jpg


4) Jeśli zamiast jednego tarana chcesz wysłać kilku, lub też chcesz wysyłać po kilka jednostek naraz, to wystarczy zedytować odpowiednią linijkę w kodzie. Na przykład by dodać dwóch zwiadowców do fejka, wystarczy zedytować tę linijkę przez zamianę zera na dwójkę:
Kod:
units("spy",0); //Zwiadowcy

Jak macie jakieś pomysły na ulepszenie skryptu to piszcie :)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser181431

Guest
Instaluje, wklejam coordy w skrypt, wchodzę w plac, klikam na skrypt i nic się nie dzieje. Co robię nie tak?
 

DeletedUser186338

Guest
Sprawdziłem u siebie. U mnie losuje koordy, ale nie uzupełnia jednostek do wysłania.
 

DeletedUser

Guest
Jak macie jakieś pomysły na ulepszenie skryptu to piszcie :)

Siemka!

Nie chcę się czepiać, ale w takiej formie skrypt jest mało użyteczny. Chodzi mi o losowanie coordów.
Przeważnie fejki są wysyłane w zorganizowanej akcji i są jakoś dzielone. Jak jest spora lista, to ciężko wyłapać czy gdzieś leci czy nie. Czy coś się nie powtórzyło.
Nie da rady, żeby wybierał koordynaty po kolei i ew. je resetował na koniec?
Kiedyś działał skrypt jak w spoilerze i on się zachowywał w ten sposób. Wklejam go, może kawałek kodu z niego da jakąś podpowiedź.
Oczywiście skrypt musi poprzednie coordy pamiętać przy przejściu do kolejnej wioski, to w ciastku było zapisywane. Da się to jakoś zaadoptować u Ciebie?

pozdrawiam,
Rafał

Kod:
javascript:coords='218|514 298|534';var doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;url=doc.URL;if(url.indexOf('screen=place')==-1)alert('Najpierw%20wejdz%20na%20plac%20skad%20masz%20wysylac%20atak');coords=coords.split("%20");index=0;deadarcookie=document.cookie.match('(^|;) ?deadar=([^;]*)(;|$)');if(deadarcookie!=null)index=parseInt(deadarcookie[2]);if(index>=coords.length)alert('To ostatnia wioska');if(index>=coords.length)index=0;coords=coords[index];coords=coords.split("|");index=index+1;cookie_date=new%20Date(2019,11,11);document.cookie ="deadar="+index+";expires="+cookie_date.toGMTString ();doc.forms[0].x.value=coords[0];doc.forms[0].y.value=coords[1];javascript:selectAllUnits(true);end();
 

DeletedUser145819

Guest
@cosiegapisz35
Proszę bardzo :)
Kod:
javascript:
coords='Tu wklej wspolrzedne';
var doc=document;
if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;
url=doc.URL;if(url.indexOf('screen=place')==-1)alert('Najpierw%20wejdz%20na%20plac%20skad%20masz%20wysylac%20atak');
coords=coords.split("%20");
index=0;
deadarcookie=document.cookie.match('(^|;) ?deadar=([^;]*)(;|$)');
if(deadarcookie!=null)index=parseInt(deadarcookie[2]);
if(index>=coords.length)alert('To ostatnia wioska');
if(index>=coords.length)index=0;
coords=coords[index];
index=index+1;
cookie_date=new%20Date(2019,11,11);
document.cookie ="deadar="+index+";expires="+cookie_date.toGMTString();
document.getElementsByClassName("target-input-field target-input-autocomplete ui-autocomplete-input")[0].value = coords;
javascript:
units("spear",0); //Pikinierzy
units("sword",0); //Miecznicy
units("axe",0); //Topornicy
units("archer",0); //Lucznicy
units("spy",0); //Zwiadowcy
units("light",0); //Lekka Kawaleria
units("marcher",0); //Lucznicy na Koniu
units("heavy",0); //Ciezka Kawaleria
units("ram",1); //Tarany
units("catapult",0); //Katapulty
units("snob",0); //Szlachcic

function units(name, value) {
	if(document.getElementById("unit_input_"+name)!== null)
	{document.getElementById("unit_input_"+name).value=value;}}
end();

@Sir Vaiper, bobanr
Spróbujcie tej wersji, bo widzę że jednego średnika w kodzie zapomniałem :p
Kod:
javascript:
coords = "Tu wklej wspolrzedne".split(" ");
index = Math.round(Math.random() * (coords.length - 1));
document.getElementsByClassName("target-input-field target-input-autocomplete ui-autocomplete-input")[0].value = coords[index];

units("spear",0); //Pikinierzy
units("sword",0); //Miecznicy
units("axe",0); //Topornicy
units("archer",0); //Lucznicy
units("spy",0); //Zwiadowcy
units("light",0); //Lekka Kawaleria
units("marcher",0); //Lucznicy na Koniu
units("heavy",0); //Ciezka Kawaleria
units("ram",1); //Tarany
units("catapult",0); //Katapulty
units("snob",0); //Szlachcic

function units(name, value) {
	if(document.getElementById("unit_input_"+name)!== null)
	{document.getElementById("unit_input_"+name).value=value;}}
end;
A jak nie zadziała, to spróbujcie starszej wersji.
Kod:
javascript: 
coords = "Tu wklej wspolrzedne".split(" ");
index = Math.round(Math.random() * (coords.length - 1)); 
document.getElementById("unit_input_ram").value = "1"; 
document.getElementsByClassName("target-input-field target-input-autocomplete ui-autocomplete-input")[0].value = coords[index];
end;
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser121651

Guest
jest mozliwosc przerobienia skryptu by omijalo bonus nocny?
 
Do góry