Wersja 8.22 - komentarze

Status
Zamknięty.

DeletedUser138134

Guest
No co jak co ale ID to czasem niektórzy nie wiedzą co to jest. Dobry gracz na tym bazuje i nie bawi się w jakieś siedzenie przed kompem bo mu wioskę skubną przez to że nie wie co idzie.

Coraz gorzej aktualizujecie tą grę. PP najpierw drogie się zrobiło, po drodze wprowadzenie funkcjonalności dla bogaczy (kupowanie surki i skracanie budynków za pp) a teraz to.

Gra dla bogaczy i ludzi na emeryturze. Brawo! Młodzi też chcą się czasem zabawić a nie siedzieć przed kompem tylko z kartami plemion.

I co z tego że jest aplikacja? Jak ktoś ma starą nokię 3310 to raczej z takiego zaszczytu raczej nie skorzysta.
 

DeletedUser176942

Guest
Czyli jak lecą ataki, to mamy wszyscy siedzieć przed komputerem 24/7?
Może wprowadzicie jeszcze obowiązek bycia onlina w czasie, kiedy budynki się budują?
Tylko wtedy musicie graczom zapewnić wynagrodzenie, bo nie będę mieli czasu na pracę
 

DeletedUser120399

Guest
Oj a jak często z tego korzystaliście? Rzadko.

specjalnie sprawdzilem :) przez ostatni rok na 2 swatach jakies 3000 razy wiec faktycznie rzadko.....
ale teraz moge wybrac albo siedziec i czekac na ataki albo wyspac sie.... wybieram to drugie jak kazdy normalny czlowiek... a jak mnie pojada to tracicie jednego sponsora (dwa swiaty czyli 800pp na miecha :O )


edit: nie licze zastow bo by bylo tego na bank kolejne 10000 razy...
brak mi slow
 

DeletedUser159480

Guest
Wszystko w porządku, tylko ukrycie ID ataku zmusi graczy do dłuższego siedzenia na koncie, bo nie będzie możliwości "zgadnięcia" co leci w ataku, tylko będzie trzeba posiedzieć i opisać wszystko.
 

DeletedUser

Guest
Ukrycie ID ataku beznadziejne ... Powinniście również ograniczyć przywileje dla graczy. Kiedyś było tylko konto premium i starczało, ale teraz to lekkie przegięcie. Kupowanie surowców na rynku, skracanie czasu budowy, zmniejszanie koszty budowy ... Rozumiem, że gra musi zarabiać, ale KP, AF, +20% surowców, powinno wystarczyć.
 

DeletedUser138466

Guest
Witajcie ,
rzadko korzystam z forum plemion , jednak owa zmiana zmusiła mnie abym dodał kilka "ciepłych słów" w kierunku teamu plemion...
Zmiana bardzo kiepska i nie zbyt rozsądna , zastanawiam się kto to wymyślił... Ludzie , ile to lat było? Odkąd gram wszyscy używali ID , wszyscy byli zadowoleni...

Mam nadzieję ,że wycofacie te aktualizacje równie szybko co ją wprowadziliście , gdyż w przeciwnym razie wiele osób będzie musiało zrezygnować z tej gry. Nie mam zamiaru siedzieć 24/h i czekać aż jakieś ataki dojdą by móc opisać , nie posiadam także iphona czy nowoczesnych gówienek by przewidzieć ataki.. kupować także nie będę ,bo do szczęścia wystarczy nokia 3210 jak ktoś już wyżej napisał.

Aktualnie gram na świecie 80.. jestem w top25... słaby wynik ,ale sporo zainwestowałem w ten świat.. (jakieś 10kpp) a teraz będę zmuszony zakończyć grę z powodu głupiej i nieprzemyślanej aktualizacji. Oby tak dalej ,a ta gra szybko upadnie.

Tyle ode mnie , stary wyjadacz od 2008 roku.
 

DeletedUser183492

Guest
O co chodzi z tym ID komend ?? Bo nie ogarniam co to jest ;)
Wytłumaczy ktoś ? :D
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser181344

Guest
Przetestujcie jak gra działa..
Spróbujcie paręnaście razy wysłać synchro składające się z 200 toporników do którego dodacie w kolejnych atakach:

1 zwiadowce
2 zwiadowców
3 zwiadowców
4 zwiadowców
5 zwiadowców

Ataki wejdą w ciągu sekundy ale:
zamiast wejścia ataków w kolejności od 1 do 5 często spotkacie się np z czymś takim: 1 , 3 , 2 , 5 , 4.

Może się zdarzyć tak, że wyślecie karetę ze szlachtą i Wasz off będzie ostatnim atakiem który wejdzie na wioskę..
A to może oznaczać, że 3 grubasów roztrzaska się o wioskę i dopiero 4 atak z offem wyczyści wioskę...
 

DeletedUser181290

Guest
No z tym id to troche przesada było tyle czasu i nikomu nie przeszkadzało a nagle nowa aktualizacja i koniec kto to wymyślił zapewne nawet nie wiedział co to jest.
 

DeletedUser

Guest
Przetestujcie jak gra działa..
Spróbujcie paręnaście razy wysłać synchro składające się z 200 toporników do którego dodacie w kolejnych atakach:

1 zwiadowce
2 zwiadowców
3 zwiadowców
4 zwiadowców
5 zwiadowców

Ataki wejdą w ciągu sekundy ale:
zamiast wejścia ataków w kolejności od 1 do 5 często spotkacie się np z czymś takim: 1 , 3 , 2 , 5 , 4.

Może się zdarzyć tak, że wyślecie karetę ze szlachtą i Wasz off będzie ostatnim atakiem który wejdzie na wioskę..
A to może oznaczać, że 3 grubasów roztrzaska się o wioskę i dopiero 4 atak z offem wyczyści wioskę...

Może serwer nie ogarnia?
Np. na becie tak miałem podczas rywalizacji z niemcami , że nie szło wysłać lepszego synchro , niż 1,5s gdyż z opery wychodziło jak wyżej napisałeś. :D

I kolejna sprawa wielkie nie dla ID!

O co chodzi z tym ID komend ?? Bo nie ogarniam co to jest ;)
Wytłumaczy ktoś ? :D

Po ID możesz oszacować o której został wysłany atak , a następnie również określić najwolniejszą jednostkę w nadciągającym ataku , jak chcesz wiedzieć więcej to stwórz inny temat , a ktoś objaśni bardziej.
 

DeletedUser183492

Guest
Po ID możesz oszacować o której został wysłany atak , a następnie również określić najwolniejszą jednostkę w nadciągającym ataku , jak chcesz wiedzieć więcej to stwórz inny temat , a ktoś objaśni bardziej.
Już wiem wszystko :)

Beznadziejnie to ID teraz zrobili !!
 

DeletedUser

Guest
Bez ID też da się żyć i obliczać czas wysłania ataków nie siedząc 24/7 przy komputerze więc nie ma co płakać. Było łatwiej, będzie trudniej.
 

DeletedUser176942

Guest
Bez ID też da się żyć i obliczać czas wysłania ataków nie siedząc 24/7 przy komputerze więc nie ma co płakać. Było łatwiej, będzie trudniej.

Ale to "ulepeszenie" kompletnie nie ma sensu i jest działaniem na złość doświadczonym graczom
 

DeletedUser166270

Guest
Bez ID też da się żyć i obliczać czas wysłania ataków nie siedząc 24/7 przy komputerze więc nie ma co płakać. Było łatwiej, będzie trudniej.

To może podpowiesz jakim sposobem?

--------------------------------------------------------------

co do ID:
wygrany świat pl71:

pl73:
Opisanych ataków od początku: 139389


pl77:
Opisanych ataków od początku:29694
Dane liczone od daty: 2014-01-02 19:49:53
Ilość graczy korzystających: 99


To są tylko statystyki mojej bazy ID.. takich baz na rynku było pełno, mniej lub bardziej rozbudowanych...

Zabili coś nad czym pracowałem ponad rok, były skrypty do masowego opisywania, pojedyńczego, można było sprawdzać jednostki bez jak i zarówno z Kontem Premium..

Dlaczegoo? ;/
 

DeletedUser176064

Guest
Mogę powiedzieć tylko coś takiego "do ****"... Sami przybijacie sobie gwoździe do trumny robiąc takie jaja z ID, nikt normalny nie będzie siedział 24/7 po to aby bronić i określać co to na niego leci...Droga administracjo zmądrzejcie....
 

DeletedUser179123

Guest
Przetestujcie jak gra działa..
Spróbujcie paręnaście razy wysłać synchro składające się z 200 toporników do którego dodacie w kolejnych atakach:

1 zwiadowce
2 zwiadowców
3 zwiadowców
4 zwiadowców
5 zwiadowców

Ataki wejdą w ciągu sekundy ale:
zamiast wejścia ataków w kolejności od 1 do 5 często spotkacie się np z czymś takim: 1 , 3 , 2 , 5 , 4.

Może się zdarzyć tak, że wyślecie karetę ze szlachtą i Wasz off będzie ostatnim atakiem który wejdzie na wioskę..
A to może oznaczać, że 3 grubasów roztrzaska się o wioskę i dopiero 4 atak z offem wyczyści wioskę...

Potwierdzam że istnieje ten sam "błąd" na świecie 73. Czasami nie da się wysłać karety w tej samej sekundzie, kolejność ataków jest losowana, dostawienie karety do lecącego już wcześniej czyściocha od innego współplemieńca w tej samej sekundzie również nie gwarantuje że kareta wejdzie po czyściochu, to już jest porażka.
 

DeletedUser18304

Guest
Mogę powiedzieć tylko coś takiego "do ****"... Sami przybijacie sobie gwoździe do trumny robiąc takie jaja z ID, nikt normalny nie będzie siedział 24/7 po to aby bronić i określać co to na niego leci...Droga administracjo zmądrzejcie....
Nie mam 100% pewności, kiedy zaczęły się pojawiać skrypty opisujące ataki po ID, ja taki znam dopiero z pół roku, a wcześniej obrona właśnie tak wyglądała.
 
Status
Zamknięty.
Do góry