Odp: Zmiana w kolejce budowania
Mimo wyników w ankiecie to jest strasznie kontrowersyjny pomysł ;f
Przynajmniej dla mnie.
Moje rozumowanie (wyolbrzymione i na siłę klimatyczne ;f ):
W kolejce stoją 3 przykładowe budynki (poziom nie ma znaczenia). Niech to będą kuźnia, tartak i koszary. Logicznie rzecz ujmując w tak wielkiej wsi jak nasza można budować kilka rzeczy na raz.
A więc budując jedną rzecz robimy to szybko (max. pracowników). Drugą już trochę wolniej (pracownicy dzielą się na grupy, i zamiast wybudować w 2 h obie, zbudują je w 4h). Nad koszarami (3 bud.) będzie pracowało kilku ludzi, a więc zbudują się one najwolniej.
[schemat]
1. Kuźnia 2:30 h
2. Tartak 3:20 h
3. Koszary 1:30 h
A więc budowle budują się tak naprawdę:
1. Kuźnia 2:30 h (najwięcej robotników).
2. Tartak 3:20h + 2:30h=5:50 h (dwukrotnie mniej robotników)
3. Koszary 1:30 + 5:50=7:20 h (resztki)
4-99. Zatrudniamy nowych robotników. Teraz tych 2 czy 3 będzie kosztować nas dodatkowe zasoby.
PS. Wiem, że chyba jako jedyny tak o tym myślę, ale przyznacie, że cośtam wydumałem ;f
Odnosząc to do pomysłu:
Nie możemy budować jednocześnie pałacu i kuźni. To jest tylko przykład, ale to tak, jakbyśmy chcieli tworzyć koszary bez tartaku. Z kłód się nie da: najpierw musimy zaopatrzyć się w potrzebne materiały.
Mimo wszystko
jestem na TAK, bo w dzisiejszych czasach nikogo nie obchodzi logika. Najważniejsza jest, niestety, rozgrywka. Każdy chce po prostu zredukować czas i myślenie do minimum. Osobiście jednak wolałbym pozostać przy poprzednim, żeby nikt mi nie zabrał tej przyjemności uważania gry za rozsądną ;f
PS2. Jeżeli ktoś wyskoczy do mnie z tekstem "Ty chyba nierozumiesz tematu", to odsyłam do pierwszej części.
PS3. W tej grze prawie wszystko jest logiczne, jeżeli się mocno uprzeć.
@Userowi na dole gratulujemy dostosowywania się do własnych rad.
Fidoss napisał:
Ej czytajcie ze zrozumieniem plissssssss