DeletedUser147386
Guest
Witam,
Chciałby przedstawić opcje dla zaostrzenia regulaminu gry pod względem kont graczy.
Mianowicie aktualne zatwierdzenie regulaminowe dotyczące zastów i dzieleń łącza jest zadowalające.
Główne zamierzenie jest aby administracja plemion miała bardziej wpływ na konta martwe i konta podtrzymywane oraz wykorzystywane jako konta pomocnicze.Wchodzi tu kwestia aby brano pod uwage logowania graczy co uzyskują nielegalne dostępy do cudzych kont.
Przykładowo aktywny gracz nie może bo jest nie możliwe aby logował się z rożnych miejsc nie systematycznie.Powinno być brane pod uwagę miejsce rejestracji i historia jego stałego łącza -logowania do gry.Nie możliwe jest albowiem aby gracz logował sie przykładowo z Poznania potem z Warszawy a gdzie indziej nawet z innego kraju.
Dopuszczalne jest oczywiście łączę bezprzewodowe a co za tym idzie stałe IP komputera-laptopa
Ten pomocniczy wariant dla opiekunów światów byłby bardzo przydatny w wychwytywaniu martwych kont wykorzystywanych pomocniczo do atakowania i rozwoju potencjalnych graczy co preferują ten styl.
Oczywiście trafiały by się przypadki kiedy gracz zmienia miejsce zamieszkania itd/ale według historii logowań i systemu byłaby opcja ochronna co dopiero po jakimś okresie by konto wychwyciło itd.-wiadomo ze po zmianie zamieszkania nie jest możliwe aby na konto logować się z 5 różnych miejsc.Automatycznie wiadomo ze konto jest podtrzymywane i nieregulaminowe oddanie hasła do danego konta.
Grałem na rożnych światach i nieraz borykałem się z problemem że nie wiedziałem z kim aktualnie piszę.
Temat do przemyślenia szczególnie przez administrację plemion.
Chciałby przedstawić opcje dla zaostrzenia regulaminu gry pod względem kont graczy.
Mianowicie aktualne zatwierdzenie regulaminowe dotyczące zastów i dzieleń łącza jest zadowalające.
Główne zamierzenie jest aby administracja plemion miała bardziej wpływ na konta martwe i konta podtrzymywane oraz wykorzystywane jako konta pomocnicze.Wchodzi tu kwestia aby brano pod uwage logowania graczy co uzyskują nielegalne dostępy do cudzych kont.
Przykładowo aktywny gracz nie może bo jest nie możliwe aby logował się z rożnych miejsc nie systematycznie.Powinno być brane pod uwagę miejsce rejestracji i historia jego stałego łącza -logowania do gry.Nie możliwe jest albowiem aby gracz logował sie przykładowo z Poznania potem z Warszawy a gdzie indziej nawet z innego kraju.
Dopuszczalne jest oczywiście łączę bezprzewodowe a co za tym idzie stałe IP komputera-laptopa
Ten pomocniczy wariant dla opiekunów światów byłby bardzo przydatny w wychwytywaniu martwych kont wykorzystywanych pomocniczo do atakowania i rozwoju potencjalnych graczy co preferują ten styl.
Oczywiście trafiały by się przypadki kiedy gracz zmienia miejsce zamieszkania itd/ale według historii logowań i systemu byłaby opcja ochronna co dopiero po jakimś okresie by konto wychwyciło itd.-wiadomo ze po zmianie zamieszkania nie jest możliwe aby na konto logować się z 5 różnych miejsc.Automatycznie wiadomo ze konto jest podtrzymywane i nieregulaminowe oddanie hasła do danego konta.
Grałem na rożnych światach i nieraz borykałem się z problemem że nie wiedziałem z kim aktualnie piszę.
Temat do przemyślenia szczególnie przez administrację plemion.