DeletedUser
Guest
Start: Runda 26pkt
Reguła zagrody: brak
Warunek zwycięstwa: Przejęcie wioski.
Wojsko: Minimum 14k jednostek wojsk w zagrodzie potwierdzone raportem - wtedy wycofuje się deff z wioski.
Ilość deffa dozwolona: 400 jednostek w zagrodzie
Obserwator: do zgłoszenia, - przesyłanie raportów konieczne
Pojedynek może zostać przerwany gdy:
Straci się 10% wojsk przez graczy 3.
Pojedynek nie może zostać przerwany gdy:
Gracz będzie musiał opuścić pojedynek
Nagroda:
Do ustalenia
Reguła zagrody: brak
Warunek zwycięstwa: Przejęcie wioski.
Wojsko: Minimum 14k jednostek wojsk w zagrodzie potwierdzone raportem - wtedy wycofuje się deff z wioski.
Ilość deffa dozwolona: 400 jednostek w zagrodzie
Obserwator: do zgłoszenia, - przesyłanie raportów konieczne
Pojedynek może zostać przerwany gdy:
Straci się 10% wojsk przez graczy 3.
Pojedynek nie może zostać przerwany gdy:
Gracz będzie musiał opuścić pojedynek
Nagroda:
Do ustalenia