Wyniki 1 do 6 z 6
  1. #1

    Domyślne Kolejna wersja kalkulatora odległości

    Witam,

    Jestem autorem kalkulatora: http://www.kalkulator.inews24.pl/

    Projektuję nowy, aczkolwiek utknąłem z pewnym problemem.
    Niektóre światy mają różną prędkość jednostek (np świat 42 ma 1, a 44 1.6). Myślałem że z punktu liczenia czasu marszu wojsk ma to znaczenie, tymczasem w testach na jednym i drugim świecie czas jednostek nie różni się. Proszę o pomoc.

    Pozdrawiam!

  2. #2
    Łucznik na koniu Awatar użytkownika szatdafakap
    Data dołączenia
    May 2007
    Lokalizacja
    Gniezno; Wieluń;)
    Wiek
    30
    Mężczyzna

    Domyślne

    rzeczywista prędkość jednostek to :
    prędkość świata * prędkość jednostek.
    Świat 44 ma prędkość 1.6 ale prędkość jednostek to 0.625, więc w ostatecznym rozrachunku wychodzi 1(czyli to samo co na światach z normalną prędkością).
    "Cytowanie samego siebie w podpisie jest oznaką megalomanii" - Szatdafakap

  3. #3

    Domyślne

    Z tego co widzę zawsze wychodzi 1, czyli nie ma potrzeby martwienia się tym.
    Prędkości różnią się tylko na światach: classic, special i szybkie?

  4. #4
    Łucznik na koniu Awatar użytkownika szatdafakap
    Data dołączenia
    May 2007
    Lokalizacja
    Gniezno; Wieluń;)
    Wiek
    30
    Mężczyzna

    Domyślne

    aktualnie tak to wygląda, ale pewności ze nie dadzą kiedyś świata np. z prędkość 1.6 i prędkością jednostek 1 nie masz
    "Cytowanie samego siebie w podpisie jest oznaką megalomanii" - Szatdafakap

  5. #5
    Szlachcic Awatar użytkownika kkamil82
    Data dołączenia
    Dec 2008
    Lokalizacja
    POMORSKIE
    Mężczyzna

    Domyślne

    Zrobiłeś kawał dobrej roboty.Po przejrzeniu kalkulatora stwierdzam iż jest przydatny.
    Najważniejsze, żeby nie było przypału.
    Kto tu zaczął mieć wątpliwości do składu?
    Stanąć w szeregu obok brata i ani kroku w tył,
    Zwycięstwo albo śmierć - te słowa na wieki,

  6. #6

    Domyślne

    Stąd sobie gdzieś (baza mysql myślę że się do tego nadaje, albo nawet zwykły plik tekstowy) zapisuj dla każdego świata parametry szybkości jednostek, odejdzie Ci martwienie się o przeliczanie szybkości, bo za każdym razem tylko nowy numer świata będziesz musiał dodać. Liczby takie trochę dziwne są chyba ze względu na to, że są jako float przechowywane, ale to nie powinien być problem

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający ten temat

Obecnie 1 osób przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zezwolenia postowania

  • Nie możesz tworzyć nowych tematów
  • Nie możesz pisać odpowiedzi
  • Nie możesz wysyłać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •