jarq
Killer
- Wynik reakcji
- 45
Skrypt ten - jak sama nazwa wskazuje - pozwala masowo zmienić nazwy wiosek.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Kod skryptu:
Kod skryptu do pobrania na stronie Skryptoteki.
JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?
1) Instalujemy skrypt w pasku skrótów (instrukcja)
2) Wchodzimy w Przeglądy/Kombinowany i klikamy skrypt.
3) Pokazuje się okienko do definiowania nazw wiosek.
Na screenie zostały zaznaczone pola, które pozwalają definiować nazwy wsi:
1) Example: - w tym polu pojawia się przykładowy tekst, który definiujemy poniżej (na screenie numery 2-10).
2) insert text - przykładowy stały tekst, który pojawi się w nazwie każdej wsi.
3) number villages - numer wioski (kolejne numery 1,2...), dodatkowo możemy zdefiniować: Start # - zacznij od oraz Digits - ilu cyfrowa ma to być liczba,
4) the continent number - numer kontynentu, jeśli wpiszemy również tekst w tym polu - będzie to stały tekst poprzedzający numer.
5) insert text - przykładowy stały tekst, który pojawi się w nazwie każdej wsi.
6) distance from a village (type coordinates in the box to the left) - dystans wioski od podanego kordu w polu tekstowym,
7) continent:sector:field - "kontynent:sectorbszar" - czyli w nazwie wioski pojawią się cyfry oznaczające kontynent (jest ich 100), sektor (jest ich 400 - 20x20 w kontynencie) oraz obszar (jest ich 25, 5x5 w sektorze), np 55:33:12 (oznacza kontynent 55, sektor 33, obszar 12), jeśli wpiszemy również tekst w tym polu - będzie to stały tekst poprzedzający numer.
direction within the continent - kierunek na kontynencie (np NE, SE, SW), jeśli wpiszemy również tekst w tym polu - będzie to stały tekst poprzedzający kierunek.
9) random name - przykładowa nazwa, jeśli wpiszemy również tekst w tym polu - będzie to stały tekst poprzedzający przykładową nazwę.
10) insert text - przykładowy stały tekst, który pojawi się w nazwie każdej wsi.
Pola 11- 13 pozwalają wybrać jedną z opcji:
11) overwrite current names - całkowite zastąpienie aktualnych nazw,
12) prepend to current names - dokleja do obecnych nazw (na początku nazw),
13) append to current names - dołączyć do obecnych nazw (na końcu nazw),
14) Set as default - zapisać ustawienia
15) Start naming villages - rozpocznij zmienianie nazw wiosek.
Po dostosowaniu ustawień i naciśnięciu przycisku "start naming villages" skrypt zmieni wszystkie nazwy wiosek znajdujących się aktualnie na stronie w przeglądzie wsi.
Bardzo dziękuję Encepece za przygotowanie tej instrukcji
yavala
----------------------------------------------------------------------------------------------
Kod skryptu:
Kod:
javascript:$.getScript('
https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/nameVillages.js');void 0;
Kod skryptu do pobrania na stronie Skryptoteki.
JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?
1) Instalujemy skrypt w pasku skrótów (instrukcja)
2) Wchodzimy w Przeglądy/Kombinowany i klikamy skrypt.
3) Pokazuje się okienko do definiowania nazw wiosek.
1) Example: - w tym polu pojawia się przykładowy tekst, który definiujemy poniżej (na screenie numery 2-10).
2) insert text - przykładowy stały tekst, który pojawi się w nazwie każdej wsi.
3) number villages - numer wioski (kolejne numery 1,2...), dodatkowo możemy zdefiniować: Start # - zacznij od oraz Digits - ilu cyfrowa ma to być liczba,
4) the continent number - numer kontynentu, jeśli wpiszemy również tekst w tym polu - będzie to stały tekst poprzedzający numer.
5) insert text - przykładowy stały tekst, który pojawi się w nazwie każdej wsi.
6) distance from a village (type coordinates in the box to the left) - dystans wioski od podanego kordu w polu tekstowym,
7) continent:sector:field - "kontynent:sectorbszar" - czyli w nazwie wioski pojawią się cyfry oznaczające kontynent (jest ich 100), sektor (jest ich 400 - 20x20 w kontynencie) oraz obszar (jest ich 25, 5x5 w sektorze), np 55:33:12 (oznacza kontynent 55, sektor 33, obszar 12), jeśli wpiszemy również tekst w tym polu - będzie to stały tekst poprzedzający numer.
direction within the continent - kierunek na kontynencie (np NE, SE, SW), jeśli wpiszemy również tekst w tym polu - będzie to stały tekst poprzedzający kierunek.
9) random name - przykładowa nazwa, jeśli wpiszemy również tekst w tym polu - będzie to stały tekst poprzedzający przykładową nazwę.
10) insert text - przykładowy stały tekst, który pojawi się w nazwie każdej wsi.
Pola 11- 13 pozwalają wybrać jedną z opcji:
11) overwrite current names - całkowite zastąpienie aktualnych nazw,
12) prepend to current names - dokleja do obecnych nazw (na początku nazw),
13) append to current names - dołączyć do obecnych nazw (na końcu nazw),
14) Set as default - zapisać ustawienia
15) Start naming villages - rozpocznij zmienianie nazw wiosek.
Po dostosowaniu ustawień i naciśnięciu przycisku "start naming villages" skrypt zmieni wszystkie nazwy wiosek znajdujących się aktualnie na stronie w przeglądzie wsi.
Bardzo dziękuję Encepece za przygotowanie tej instrukcji
yavala
Ostatnio edytowane przez moderatora: