[Pasek] Masowa zmiana nazwy wiosek

jarq

Killer
Wynik reakcji
45
Skrypt ten - jak sama nazwa wskazuje - pozwala masowo zmienić nazwy wiosek.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Kod skryptu:
Kod:
javascript:$.getScript('
https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/nameVillages.js');void 0;

Kod skryptu do pobrania na stronie Skryptoteki.



JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?

1) Instalujemy
skrypt w pasku skrótów (instrukcja)


2) Wchodzimy w Przeglądy/Kombinowany i klikamy skrypt.
RgOb4NR.jpg

3) Pokazuje się okienko do definiowania nazw wiosek.
RSoPisM.jpg
Na screenie zostały zaznaczone pola, które pozwalają definiować nazwy wsi:

1) Example: - w tym polu pojawia się przykładowy tekst, który definiujemy poniżej (na screenie numery 2-10).

2) insert text - przykładowy stały tekst, który pojawi się w nazwie każdej wsi.
3) number villages - numer wioski (kolejne numery 1,2...), dodatkowo możemy zdefiniować: Start # - zacznij od oraz Digits - ilu cyfrowa ma to być liczba,
4) the continent number - numer kontynentu, jeśli wpiszemy również tekst w tym polu - będzie to stały tekst poprzedzający numer.
5) insert text - przykładowy stały tekst, który pojawi się w nazwie każdej wsi.
6) distance from a village (type coordinates in the box to the left) - dystans wioski od podanego kordu w polu tekstowym,
7) continent:sector:field - "kontynent:sector:eek:bszar" - czyli w nazwie wioski pojawią się cyfry oznaczające kontynent (jest ich 100), sektor (jest ich 400 - 20x20 w kontynencie) oraz obszar (jest ich 25, 5x5 w sektorze), np 55:33:12 (oznacza kontynent 55, sektor 33, obszar 12), jeśli wpiszemy również tekst w tym polu - będzie to stały tekst poprzedzający numer.
<cfaniak> direction within the continent - kierunek na kontynencie (np NE, SE, SW), jeśli wpiszemy również tekst w tym polu - będzie to stały tekst poprzedzający kierunek.
9) random name - przykładowa nazwa, jeśli wpiszemy również tekst w tym polu - będzie to stały tekst poprzedzający przykładową nazwę.
10) insert text - przykładowy stały tekst, który pojawi się w nazwie każdej wsi.

Pola 11- 13 pozwalają wybrać jedną z opcji:
11) overwrite current names - całkowite zastąpienie aktualnych nazw,
12) prepend to current names - dokleja do obecnych nazw (na początku nazw),
13) append to current names - dołączyć do obecnych nazw (na końcu nazw),

14) Set as default - zapisać ustawienia
15) Start naming villages - rozpocznij zmienianie nazw wiosek.

Po dostosowaniu ustawień i naciśnięciu przycisku "start naming villages" skrypt zmieni wszystkie nazwy wiosek znajdujących się aktualnie na stronie w przeglądzie wsi.




Bardzo dziękuję Encepece za przygotowanie tej instrukcji
yavala
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser152734

Guest
W końcu jest na "niezabezpieczonej" skryptotece ;D

Co innego ten sam skrypt z Angielskiej skryptoteki
Kod:
javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_UK/Scripts/nameVillages.js');void 0;
 

DeletedUser187046

Guest
Ten skrypt nie może zostać uruchomiony

Skrypt w Twoim pasku skrótów próbował załadować inny skrypt poprzez niezabezpieczone połączenie.

Jako element systemu bezpieczeństwa skrypty mogą być ładowane tylko z adresów zaczynających się od https://

URL który nie mógł zostać załadowany: http://skrypty.plemiona.pl/download/nameVillages.js

Jak komuś takie coś wyskoczy to wystarczy ten sam skrypt dodać jeszcze raz ;)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser164880

Guest
Witam

Grając kiedyś na sw58 spotkałem sie z skryptem, który masowo zmieniał nazwy wiosek dzieląc je jednocześnie na sektory w zależności od ich położenia na mapie

Obecnie jest dostępny na skryptotece podobny skrypt ale sposób podziału na sektory pozostawia wiele do życzenia jak również co chwile wyskakuje komunikat o nieprawidłowych znakach w nazwie wioski (o ile w "ZMF" jest cos niewłaściwego)

Czy jest dostepny skrypt który zmienia nazwy wiosek masowo z podziałem na sektory na zasadzie np: ZMF K54.24 gdzie K54 to kontynent a 24 to jednen z sektorów (kontynent podzielony tylko na 100 sektorów o powierzchni 10x10 pól)
 

DeletedUser180001

Guest
I działa ten skrypt ?Bo bardzo fajną opcją było by go doprowadzić do stanu używalności, na pewno wielu osobom by się przydał.
 

DeletedUser191108

Guest
Wysyłam zbyt wiele prośb ? Ahahahah - 250 wiosek i serwery nie mogą zmienić nazw ;)
 
Do góry