Wyniki wyszukiwania

  1. Problem z punktami premium.

    Mam świadomość tego, że taki komunikat wyskakuje w przypadku, gdy przekazywanie punktów będzie niemożliwe - ale problem w tym, że komunikat się nie pojawia, dlatego pytam na Forum. Uderzymy po prostu do Supportu
  2. Problem z punktami premium.

    Widziałem ten wpis - jednakże powiedz mi proszę, gdzie jest ta informacja o blokadzie na 10.000 dni... Załączam screen bezpośrednio po wejściu do oferty... Skoro takiej informacji nie zobaczyliśmy, to zdecydowaliśmy się na zakup.
  3. Problem z punktami premium.

    Owszem, zgodnie z regulaminem taka informacja powinna się pojawić, o blokadzie na 10.000 miesięcy - niestety, ale taka informacja się nie wyświetliła, dlatego też zdecydowaliśmy się na zakup. Dodatkowo, osoby z naszego plemienia dokonywały już zakupów tego samego pakietu, w tej samej cenie i...
  4. Problem z punktami premium.

    Dla potwierdzenia - screen z brakiem jakiejkolwiek informacji o potencjalnej blokadzie. Z tego co wiem, jeżeli do blokady ma dojść to takowe ostrzeżeni pojawia się w prawym górnym rogu menu płatności.
  5. Problem z punktami premium.

    Dzień Dobry, w dniu dzisiejszym kolega dokonał zakupu punktów premium za kwotę 319,99 zł. Chciał przesłać mi część tych punktów, ponieważ złożyliśmy się na to razem, na co regulamin przyzwala - jednak mimo, że wcześniej nie dostał żadnej informacji o blokadzie to jego punkty zostały...
Do góry